Spring naar bijdragen

Vrijdag 24 augustus 2018


Lika

Aanbevolen berichten

Niks gemerkt van het weer vannacht...het is wel nat nu buiten. Er hangt verandering in de lucht. De zomer nog niet voorbij, maar de natuur is zich al wel aan het opmaken voor de nazomer...ik voel het, merk het..zie het....hoef er verder niks van te vinden...alleen maar waar te nemen...;) Deurtje open van mijn werkplek...zicht op de tuin...wind voelen...ach..., ik heb het goed...één voor één, dag voor dag. Adem in...

Heb het goed allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers. 
Heerlijk geslapen en maar 1 keer wakker geworden vannacht... 
En ja, de herfst komt er aan.... sorry Fleur, maar ik vind de herfst meestal heerlijk. 
Drukke dag vandaag, doe ik zelf, dus geeft niks. 
Maar eerst een bakje. 
1122248.jpg     Afbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamaster       
                
Afbeeldingsresultaat voor coca cola zero cafeïnevrij         Afbeeldingsresultaat voor glazen fles water

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen met z'n allen.

Ik liep vanmorgen met de hondjes en voor het eerst sinds tijden weer een jack aan. Zelfs nog dichtgeritst toen ik langs de IJssel liep omdat ik de wind wat frissig vond.
Nou ben ik 's morgens niet op m'n best wat 'lekker-in-m'n-vel-zitten' betreft en kan ik met zowel warmte als kou niet zo goed omgaan, maar ik vloog in gedachten al
weer een heel end vooruit en huiverde al weer bij de gedachte aan de ochtenden dat ik met dikke truien, lange onderbroek, dikke jas, dikke das om, muts op,
handschoenen aan en dan nóg koud weer door de gure kou en het duister met de hondjes diezelfde ronde doe... en toen viel het voor vandaag ineens toch wel weer mee.

Alleen voor vandaag. Dat zeg ik voor mezelf. M'n voorstellingsvermogen denkt daar vaak anders over... B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ah lekker, koffie! Goedemorgen allemaal. Dochter ligt nog in bed. Idioot laat voor een 7 jarige maar goed, ze zal het wel nodig hebben. 

Herfst is inderdaad in aantocht volgens mij. Ik vind dit echt zo heerlijk. Fijne temperatuur, natuur is mooi en het ruikt gewoon zo lekker buiten. Helemaal mijn seizoen.

Gisteren naar de kringloop geweest en heel goed geslaagd voor kleding, voor een prikkie. Goed voor de portemonnee en goed voor het milieu. Breng er zelf ook geregeld wat. Alles gewassen inmiddels en vanavond maar eens de kledingkasten door gaan. Kijken wat er ontbreekt of nog nodig is. Denk eigenlijk dat ik wel een eind klaar ben voor de herfst en winter. Dochter moest een hoop vanwege groei en ik mocht wel weer wat anders vanwege krimp. Allebei leuk:D

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Nietmeer:

Mannen zijn vaak een beetje kleurenblind:P

't Komt bij mannen wel vaker voor dan bij vrouwen, ja.
Maar het is een basisregel bij reclameschilderen (kleurenleer) dat iets wel zichtbaar moet zijn wil het opvallen... ;)
(Reclameschilderen (ik ben o.a. reclameschilder) bestaat helemaal niet meer, geloof ik. Is nu zo'n ambacht geworden voor op braderieën.)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Joop, 
Ja, heerlijk hè een beetje koelte, geeft energie. 
Terwijl het weer van een paar weken geleden energie slurpte. 
Bij mij dan in ieder geval; heb ooit een vriendin gehad die juist opleefde bij hitte. 
Ze kon dan bergen verzetten terwijl ze in de winter totaal lamgeslagen raakte... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...