Spring naar bijdragen

Zaterdag 23 juni 2018


Lars

Aanbevolen berichten

Wat ga je dan doen als je aan de slag gaat Yvonne? Fijne dag, goedemorgen!

nieuwe dag, ik heb heerlijk geslapen. Alles nog rustig hier. Ik ga een wasje in de machine doen en even naar het zwembad denk ik. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gedoucht en klaar om te vertrekken. Morgenochtend waarschijnlijk niet in staat om me op het dagpact te zetten,
maar weet dat ik met jullie meedoe. 't Is bijna een vanzelfsprekendheid geworden dat ik me elke dag voorneem om
niet te drinken. Niet eens bewust, meer als zijnde een "geen optie", en zelfs dat al niet eens meer echt. Eigenlijk houdt
dit forum me bewust van het feit dat ik niet tegen drank kan. En dit forum is een bijna dagelijkse 'bezigheid'.. laptop opstarten,
forum aanklikken en dán pas de rest. Niet omdat ik mezelf niet vertrouw, maar een door mijn dagelijks leven verweven
draad die me niet in de weg zit.

Nou ja, tot morgen eind van de dag en anders overmorgen weer.
Fijne dag/fijn weekend allemaal.
Drank is een overbodige levensverpester.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen mede forummers! We gaan weer dag voor dag en wat een mooie plannen lees ik.  

Slechte nachtrust gehad, vanavond een keer een oxapam ook voor de angsten en dan start ik morgen met refusal, hopelijk met een goede nachtrust achter de rug! 

Geniet ervan allemaal! De kou trotseren, volgende week wordt het weer prachtig. We willen met de camper on tour voor de eerste keer met onze dochter. 

Dagpact

Lars

Nietmeer

Kohtje

Rapilos

Antoinnette

Lieselotje 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen

@Lars fijne dag op t strand en succes met uitzoeken van de rollator. Veel plezier op parkpop morgen @Gypsy. @NickyLJ80 fijn dat je dochter weer naar school kan. @Lieselotje succes. Dag voor dag.

Ik heb mezelf al een tijd niet op het dagpact gezet, vertrouw mezelf nu steeds meer dat ik vandaag niet drink. Er zijn nog genoeg lastige momenten, dan zet ik mezelf erop. Tot nu toe gaat t goed, over de 5 maanden. Vakantie gaat lastiger worden. Ik ga zo bokshandschoenen kopen met mijn jongste, want die is helemaal idolaat van kickboksen. Hij is nogal klein en tenger, dat staat m vast heel grappig:heart::)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen! 

Wat fijn dat je een contract hebt Gypsy, gefeliciteerd! En je weet het hè, éérst trouwen en dan pas hand in hand lopen :angry: 

Veel plezier op hèt strand met de pup Lars!  Pas op voor Liefka want die kon nog wel eens langs komen rennen om de pup te ontvoeren :D

Volgens mij ben ik bleker geworden van de vakantie, kan dat? @fleurtje Ik was in Turkije en liep van zwembad naar strand naar zwembad. Ik ben uitgeput! :D Je vakantie uitgesteld naar een paar weekjes later? Balen maar nog meer voorpret, dat wel :)

Hoe is het met de fitness? Volgens mij ga je goeoeoed!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag. Ik lees veel fijne berichte.

@NickyLJ80 , heerlijk dat dochter opknapt

@Gypsy, van harte gefeliciteerd met je contract. Superleuk.

@Lars, fijn dat je zo geniet 

En voor mezelf ( en misschien ook anderen) nog even noteren: niet elke dag is een goede dag, maar in elke dag zit wel wat goeds. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi gezegde @Lente

Klopt helemaal @Reacher Ik wil niet in oude patronen terug vallen vandaar. Prachtige dochter van bijna 4 maanden En getrouwd met de liefde van mijn leven dus we gaan weer dag voor dag maar vandaag drinken we niet. Hoe gaat het met je? Met je huisdieren en relatie? Of kan ik het ergens terug lezen?

@Lars hoe is de rollator bezichtiging gegaan?

Knuffeltje!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb er natuurlijk 1 :blush: Maar goed hoef hem ook niet meteen veel te gebruiken natuurlijk wat een keuze heb je in die dingen. Heb 1 met eenvoudig mandje je hebt ook met allerlei tassen die er dan af kunnen. Maar heel veel boodschappen heb ik nooit dus dit is wel genoeg en geen gezeur met tassen die er weer af of op moeten. Dit is hem geworden hou de agenda in de gaten binnenkort een adb rollator race tussen mij en @bolletje:P

rolstoel_trollimaster_ra66_10_2.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Das een fraaie @Lars. Kun je er ook op zitten? En inderdaad kun jij beslissen wanneer je hem van stal haalt. En dat is ook weer prettig. Ik heb er ook 1, maar dan meer een " ziekenfonds"geval. Staat vaak in mijn berging maar ik heb hem ook juist vandaag van stal gehaald. Weer een instabiele periode en op mijn plaat gaan heb ik geen zin in. Is al meer dan zat gebeurd. 

O, en mag ik tzt meedoen aan de adb rollator race???!:D

trouwens mijn hondje vindt het af en toe prachtig zich een stukje te laten vervoeren in het mandje. Net als in de fietsmand voorop op mn elobike ( die overigens nu effe op stal blijft vanwege de " instabiliteit"). Mevroi wuift nog net niet met dr pootje. De pup van je dochter zal t ook wel grappig vinden. Kunnen we een hond- mens adb race houden:D

maar ook even serieus... Hartstikke goed dat je deze stap gezet hebt. Niet makkelijk, denk ik, maar wel jezelf helpend. 

Respect:rose:

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...