Spring naar bijdragen

Donderdag 17 mei 2018


Lars

Aanbevolen berichten

Goeie morgen,

Mag ik mee Thee:mellow:

Ga je vandaag weer de dag weer goed besteden Lars?

Ik heb niet zo goed geslapen. Er is bij ons een vrouw die nogal ziek in haar hoofd is en alle aandacht op eist. Gisteren een gesprek met haar gehad, en dan heb ik in korte tijd helemaal geen energie meer over. Dit is al de 3e keer. Knap vervelend. Voelde  me gisteren avond ook wat somber, kon vannacht ook moeilijk in slaap komen.

Ik ga er vandaag wat van zeggen maar vind dit ontzettend moeilijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo min aandacht geven aan datgene dat jouw energie probeert af te nemen Bolletje. Als het moeilijk is om echt een gesprek over dat negatieve aspect van haar aan te gaan dan halverwege het gesprek je verexcuseren voor een bezoek aan het toilet en niet meer naar haar terugkeren. Zoveel mogelijk anders te gaan zitten. Of, inderdaad confronteren als je denkt dat dit zal helpen.

Ik ben superhevig aan het oefenen met taart maken maken @Lars en @fleurtje:heart:  Tot nu toe zijn de gegrilde exemplaren het beste. :D

Ik ga weer werken.

bewerkt door Reacher
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers, 
Heerlijk geslapen, en nu met een lekker mok thee even bijkomen nog. 
Maar heb alvast ook wel koffie gezet voor de koffieleuten: 
1122248.jpg  Afbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamaster Afbeeldingsresultaat voor zero cola 

Buiten een zonnetje en af en toe een pittige windvlaag, het ziet er naar uit
dat het niet al te warm gaat worden. 
Lekker weer om even goed bezig te gaan in de tuin weer. 

Ik weet het niet hoor Reacher, maar die taarten.... 
Gelukkig ben ik geen zoetekauw ;) 
Misschien toch hulptroepen inroepen??? 

Bol, ik sluit me bij Reacher aan: als mevrouw jou weer helemaal claimt na een paar minuten aangeven dat je héél nodig moet en
daarna ergens anders gaan zitten. Werkt dat niet dan echt heel vriendelijk aangeven dat je jammergenoeg niet telkens alle tijd hebt 
om zulke gesprekken te voeren. Ook aangeven dat zij daarvoor bij de professionals kan aankloppen. Dit is níet iets wat in jouw takenpakket zit meis. 
Sterkte, want ik weet hoe moeilijk zoiets is.... 

En Kruidje, heerlijk gaan genieten hoor. Veel plezier... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen allemaal,
Doet je nieuwe camera wat 'ie doen moet @Lars?
Fijne vakantie @kruidenthee67 en sterkte voor @bolletje.

Gisteren was voor mij een dag vol frustratie op allerlei fronten, ik voelde heel goed waarom ik tot voor kort dacht dat ik daar alcohol bij nodig had.
Maar ook zonder verdoving blijkt de wereld gewoon door te draaien, dus vandaag begin ik aan mijn 6e droge week, het is een wonder en ben er heel blij mee.

Dagpact ;

Lars
Rapilos
Yana

bewerkt door Yana
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe werkt het met de dagpact?

En goeiemorgen allemaal, straks om 9 uur een gesprek bii de ggz, en dan meteen door naar de kapper want er is iets niet helemaal goed gegaan met mijn haar kleuren... hahaha

Fijne, sterke dag gewenst allemaal. :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je wel meiden voor jullie reactie. Naar de w.c. gaan is een optie, ergens anders niet omdat ik dan van alles moet mee nemen. Als de w.c. niet helpt dan toch maar zeggen denk ik.

Moghu Elfje.:) en welkom.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen @rapilos, wat leuk: ik lees dat je het over jouw 'vriend'  hebt, een nieuwe liefde dus, had ik even helemaal gemist. 
Fijn voor je meis, je verdient het dubbel en dwars... 

@Elfje, onder de dagpact zet je je naam als je aan jezelf en de andere deelnemers wilt beloven die dag niet te drinken. Aan het eind van de dag meld dan even of, maar beter dát het gelukt is.
En succes bij de kapper straks. 

@Lars... oeeee, zo herkenbaar dat zo'n apparaat niet zomaar 'doorzichtig' is... maar leuk om het allemaal uit te vogelen... 

@Yana, 5 weken... moooooooooooi, dat verdient een bloemetje image.jpeg.fb7678f8da7ec413ede28ada250c336b.jpeg

bewerkt door Yvonne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom hier Lucky, ik hoop dat je je snel zult thuis voelen. 
En mooi, de tweede dag is begonnen.... Gerelateerde afbeelding

 

Jij ook een goedemorgen Koh, fijn dat je er weer bent. 
Of was je al langer terug en had ik dat niet opgemerkt?? 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dagpact:

Lars
Rapilos
Yana
Kohtje

IJsvogel

 

Goeiemorgen! Mooie dag maar ik ben niet vooruit te branden. Bleh. Giateren slaappil genomen, doe ik eigenlijk nooit maar nu leek het een goed idee om eens goed te slapen. Maar voel me niet beter dan na een kort gebroken nachtje. Nou ja, dan maar langzaam en lui, fijne dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal. Vandaag geen excursiedag. Er vertrokken vanochtend mensen en straks komen er weer wat nieuwe gasten. Dus vandaag beetje kneuteren in en om het hotel ( alhoewel het woord hotel hier eigenlijk niet klopt). Heerlijk ontbijt met elkaar gehad, relaxed begin van de dag. Verder zo direct een miniwandelingetje ( meer kan hier ook niet, het is in the middle of nowhere), beetje lezen, haken en zwembad proberen. Lekker kalm aan vandaag dus. En even nu tijd nemen voor het forum.

@Smaragd, je speelt met vuur joh! Saai zonder drank? Ja, soms best wel. Maar liever soms saai, dan niet saai, maar beroerd, kater, zo depri als een deur, weer misschien een crisisopname met die vreselijke afkick. Dat is inderdaad niet saai. Maar of dat nou zo fijn is betwijfel ik. Misschien toch de refusal weer? Wat denk je? Zo zonde dit. Je ging zo goed. Af en toe wat vervelen is niks mis mee. En ja zonder troep wordt niks verdoofd en daarom een leerproces voor ons allemaal denk ik. Verdriet komt knalhard naar binnen en ik vind dat ook heel moeilijk. Ik leef met een groot verdriet en dat mag er soms best inknallen , hoe moeilijk ik dat ook nog vind en hoe erg ik nog moet leren daarmee om te gaan. . Ieder hier heeft wel te maken met zware omstandigheden, verdriet, verlies etc. Maar die rotdrank ontneemt ons uiteindelijk alles en geeft niets. Ja, dat eerste stomme glas geeft ff wat ( nep-f) ontspanning. Daarna. ...... Tanken (zo is t althans bij mij) , omdat er geen rem is. Omdat ik niet kan remmen. Moest ik ff kwijt. 

@kruidenthee67, fijne vakantie. Geniet ervan! 

@bolletje, sterkte. Pfff, moeilijk van die energievretertjes.

@Lucky, mooi, dag twee. 

@Kohtje, hoe was de vakantie? 

@Lars, succes met uitpluizen van de mogelijkheden van de camera. Zoiets vind ik altijd best ingewikkeld. Maar ook best leuk toch? 

Verder ieder hier een goede dag in alle opzichten.  Ik zit inmiddels in de schaduw met haakwerk, boek, puzzel en tablet. 

Misschien best nogal dubbelop maar ik heb zin mezelf op het dagpact te zetten. Ook om het met elkaar/ samen te doen.  Mag vast wel? Ook weekpact ( wist niet dat ik hier internet zou hebben) en ook dagpact:D

bewerkt door Gast
Fouten
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even vanaf mijn werk melden dat ik domweg gelukkig ben vandaag. Dat ik vanochtend op de fiets ECHT zag dat ik een keuze heb. Altijd. Niet gemakkelijk altijd, maar wel een keuze. Ben ik eerder heel boos om geworden als iemand dat zei.

Ik zie ook hoe ik in feite voor mijn man ben gaan zorgen en daarmee verantwoordelijkheid voor mezelf heb laten lopen. Ook onze relatie heb laten lopen. En ik kon mezelf vergeven. Ik deed het naar beste kunnen.

ik kan ook gelukkig zijn zonder dat mijn leven perfect is of alles is zoals ik ten diepste zou wensen. Over de dingen die niet goed zitten moet ik me beraden. Wederom: komt tjd komt raad.

@Smaragd, mijn ervaring is dat er zonder drank veel minder saaiheid is dan met. Ik heb het lang anders gedacht. Sterkte.

mooie dag verder iedereen. 

@Kohtje, welkom treug. Good to have you back.

bewerkt door Lika
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja @lika,

Die keuze die we hebben. Gister zei iemand die de eetwensen kwam opnemen dat ik een bepaald dessert niet mocht hebben. Omdat er amaretto in zat. Ik zei dat ik dat best MAG hebben, maar dat ik het niet ( meer) WIL.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...