Spring naar bijdragen

Maandag 14 mei 2018


Lars

Aanbevolen berichten

Goeiemorgen Lars, Rosee, Yvonne en de rest,
Fijn dat bij jullie de zon schijnt, hier grijs, regen en wind brrrr. Maar 'k voel me fris en fruitig genoeg om aan de slag te gaan en ook om vandaag in de supermarkt het pad met wijn en die met sterke drank te weerstaan (en die zijn gróót in Frankrijk).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal vanuit het verre zuidspanje. Ik typ hier vanuit mijn bed.vanuit een Zeer royale  supergezellige zeer spaans ingerichte kamer. Goede vlucht gehad, rolstoel stond direct klaar, vanuit het hotel stond er iemand klaar die mij in een uur naar het hotelletje reed. Prachtige tocht overigens, en hij vertelde al heel veel over d omgeving. Gezellig geklets. Bij aankomst zat het gezelschap buiten aan een lange tafel. Ik werd direct " opgenomen". Ik ben de enige nederlander tussen engelsen, maar dat wist ik. Ik heb heerlijk nog wat lekkere tapas kunnen eten. Nu douchen en ontbijten en dan even de rest van de directe tuin enzo zien. Het is een beetje 1 grote familie. Er werd gister best door diverse mensen gedronken. Maar ik had er geen last van. Besluit dat het een droge vakantie zal zijn voor mij staat vast. We gaan rond 11 uur met zijn allen in de eigen busjes naar een kustplaatsje in de buurt. Hoor ik straks verder. Ik was er gister te moe voor. Zo nu eerst douchen. Dit gaat vast een heel bijzondere en fijne week worden .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Lars:

Veel plezier @jopie Ik ga maandag een dag weg met kinderen en kleinkinderen. We gaan naar een kleine dierentuin en na afloop uit eten. Pas in de middag weg anders is het voor de kleinkinderen een te lange dag

Ach, wat klinkt dat heerlijk. Je moet ook een keer met ze naar Sprookjeswonderland in Enkhuizen. Echt. Zo.... leuk!!!

Ik ken alle liedjes nog uit mijn hoofd. :musicnote: ‘Zeven kleine geitjes, hebben pech... Zeven kleine geitjes, hap-slik-weg....’:musicnote:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...