bumperjim Geplaatst 7 november Rapport Geplaatst 7 november (bewerkt) @Yana 🍑🍌🍅🍋🥑🍏🥥🫐🍊🍈🥬🫑🫒🌽🥒 💐💐💐💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻 7 november bewerkt door bumperjim
lady jane Geplaatst gisteren om 18:45 Rapport Geplaatst gisteren om 18:45 Hoe gaat het met je lieve Yana? Nog steeds in ons koude kikkerlandje? Voor het klimaat en ook voor jouzelf zou je liefst thuis zijn lijkt me, hoe fijn het ook is om tussen vele fam. en vrienden te zijn. Als je weer weg bent, betekent dat dat je gezondheid weer vordert? karin123 en Rosee reageerden hierop 2
Yana Geplaatst 10 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 10 uur geleden Het gaat steeds slechter met me en niemand lijkt me te kunnen helpen. De neuroloog kon niets ontdekken en een van de huisartsen zei gisteren doodleuk dat ze niets voor me kunnen doen. Ik ben soms uren achtereen zó ziek, misselijk, naar en wanhopig dat ik allerlei zelfmoordscenarios bedenk. De nachten zijn hel, ik slaap amper en kan soms dagenlang nauwelijks eten. Er komt nog een afspraak met een internist maar god mag weten wanneer. Er zijn ook oplevingen zoals nu, dan voel ik me redelijk, al ben ik ook dan te uitgeput om een stukje te kunnen wandelen. Ik ga een douche nemen, dat gaat waarschijnlijk nog lukken. Ik zou nu wel even willen dat ik de kroonprinses was, dan zou er een team artsen voor me klaar staan. Maar ik heb lieve mensen om me heen en er zal toch wel een kéér iets veranderen?
bumperjim Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Jezus. Ik had graag een stukje tekst geschreven waarvan je ineens helemaal opfleurt. Maar met welke letters en in welke volgorde, dat is nog onduidelijk. Dan maar met bloemen 🌸💐🌺🌷🪷🪻🌹🌺🍄🌼💐🌹🌺🌷🌻🎄 Yana reageerde hierop 1
Bob Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Ik ben er stil van, Yana. Wat een nare toestand, en het duurt al zo lang! Ik hoop zó dat er op niet te lange termijn weer een verbetering in je gezondheid mag komen. Yana reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden oei Yana, dat is niet goed, wat zul je je wanhopig voelen zeg. Vandaag is wel heerlijk weer om naar buiten te gaan, misschien kan iemand een rolstoel lenen je goed inpakken en een flink eind naar buiten en ergens in het zonnetje met je zitten? Als het grote niet lukt, dan de kleine maar uitbreiden? Maar het is van de zotte dat de hulpverlening niet tot het gaatje doorzoekt. Daar zou je geen prinsesje voor hoeven te zijn. Ben je hier wel verzekerd? Het kan een centenkwestie zijn??? sterkte meis, ik zou willen dat ik iets voor je kon doen, maar aan liefdevolle aandacht ontbreekt het je niet toch? Yana reageerde hierop 1
Yana Geplaatst 6 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 6 uur geleden Ik heb nog een baantje in NL wat ik via internet altijd heb kunnen blijven doen, sowieso ben ik met 1 been in NL gebleven en dus ook verzekerd en een huisarts. Ik lees nu meer mensen met long covid waarvan huisartsen geen idee hebben en die totaal geen hulp krijgen. Nou is er ook niet veel hulp voor long covidpatiënten dus hopelijk heb ik dat niet. Ze spreken van longcovid na 3 maanden, ik zit nu op 2 maar het kutte is dat er geen greintje verbetering in zit. Ik ben bang.
lady jane Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Ja dat kan ik me indenken. Het is idd een in de steek gelaten groep. En huisartsen kunnen daar echt niks mee denk ik ook. Maar zolang het niet is vastgesteld dat jij dat zou hebben, moeten ze toch wel doorzoeken? Gelukkig ben je wel verzekerd dat scheelt wel in je rust daarover. Zou een juridisch loket iets voor je kunnen betekenen? Een MRI afdwingen? Ik noem maar wat hoor. Ik kom niet uit de medische hoek en weet de weg ook niet.
Yana Geplaatst 5 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 5 uur geleden (bewerkt) Uitstapjes met een rolstoel en een juridisch loket ben ik nog niet aan toe hoor. 18 minuten geleden zei lady jane: Maar zolang het niet is vastgesteld dat jij dat zou hebben, moeten ze toch wel doorzoeken? Ze zoeken ook door, alleen is het de vraag hoe lang die internist op zich laat wachten. Ik dring aan zo hard ik kan en verder moet ik loslaten, accepteren en zo zachtaardig mogelijk met mezelf dealen. 40 minuten geleden zei lady jane: ik zou willen dat ik iets voor je kon doen, maar aan liefdevolle aandacht ontbreekt het je niet toch? Nee, dat zit gelukkig goed, maar jouw (en jullie) liefdevolle aandacht online is ook belangrijk. 5 uur geleden bewerkt door Yana lady jane reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 10 minuten geleden zei Yana: loslaten, accepteren en zo zachtaardig mogelijk met mezelf dealen. mooi Yana. (sjaloers op ook)
Yana Geplaatst 5 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 5 uur geleden Wees maar niet jaloers, ik schreef dat ik dat 'moet', niet dat het erg goed lukt.
karin123 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Zwaar kloten dit @Yana Ik begrijp je angst. Jij denkt dat het misschien ook long covid kan zijn. Er zijn in Nederland nu een aantal expertise centra opgericht voor long covid patiënten. Eerst de internist nog afwachten. Even dit stukje gekopieerd. Sinds 1 november 2024 zijn er in Nederland post-covid expertisecentra geopend. Deze centra zijn opgericht om patiënten met langdurige klachten na een COVID-19-infectie de juiste zorg en behandeling te bieden. De eerste centra zijn geopend in het Maastricht UMC+, Amsterdam UMC en Erasmus MC. De andere vier umc's openen op korte termijn ook een post-covid expertisecentrum voor volwassenen. Dat wordt waarschijnlijk 1 juni 2025 voor het LUMC, 1 juli 2025 voor het UMCG en vanaf 1 september 2025 volgen ook het Radboudumc en UMC Utrecht. Je kunt alleen via jouw huisarts worden doorverwezen naar een post-covid expertisecentrum. Ik snap dat je nu nog niets kunt. Dit is dan misschien voor later. Waarschijnlijk heb je het zelf al opgezocht, dan heb ik niets gezegd. Nog geen zelfmoordplannen bedenken! Hoop houden!🍀
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden