Sensitief Geplaatst 27 april 2018 Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 Top @Quinn! Niet toegeven! Jij bent sterker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 april 2018 Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 Ik heb me altijd zo rot gevoeld...vond mezelf zo'n loser,maar wat ik vandaag heb ervaren is hartverwarmend. ⚘ Ik zeg "We Rock"! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 april 2018 Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 3 minuten geleden zei Lente: Nachtpact Quinn lente Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 27 april 2018 Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 Nachtpact Quinn lente Gypsy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 27 april 2018 Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 Nachtpact Quinn lente Gypsy Jane lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 april 2018 Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 Sorry.. Quinn ik ben er ook⚘ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 27 april 2018 Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 Nachtpact Quinn lente Gypsy Jane Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 27 april 2018 Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 Quinn, ik ben er ook nog wel even denk ik. Voel me wakker, omdat ik om zes uur in slaap was gevallen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sensitief Geplaatst 27 april 2018 Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 (bewerkt) 1 minuut geleden zei Lika: Nachtpact Quinn lente Gypsy Jane Lika Sensitief 27 april 2018 bewerkt door Sensitief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 27 april 2018 Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 Jullie zijn lief. Veel te lief ook want nou jank ik daar weer om. Top. Ik ga zo wat slaappillen zoeken hier, die zijn er nog wel en dan ben ik in een zwart gat vannacht. Ook niet mijn eerste keus, maar alles beter dan gaan drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 27 april 2018 Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 Beter die pillen dan drinken ja. Trusten dan maar. Morgen is een nieuwe dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 april 2018 Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 @Quinn, Ik ga zo mijn bed in, maar zal af en toe hier kijken. Helpt jou een meditatie of rustige cd? Ik vond deze dag best heftig en emotionerl en dan krijg ik mezelf niet rustig genoeg. Dan zet ik een cd/ dvd op in mijn slaapkamer. . Dat helpt mij best wel. Zomaar een idee hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 27 april 2018 Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 Trusten Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
reboot Geplaatst 27 april 2018 Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 8 minuten geleden zei Gypsy: Nachtpact Quinn lente Gypsy Jane Reboot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 april 2018 Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 Pillen of cd? Of warme melk? Of? In elk geval trusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 27 april 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 Nachtpact Quinn lente Gypsy Jane Reboot Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 27 april 2018 Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 Sorry voor mijn onrust, die wil ik niet bij anderen dumpen. Ik verwacht voor elf uur mijn vriend thuis, dus ik ben niet alleen vannacht. Plus Nachtpact. Ik sta, heus. Niet heel stevig, maar toch, ik sta weer. Was even kwijt hoe koppig ik ben. Bedankt voor jullie. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 27 april 2018 Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 Ik ga slapen ben doodop. Quinn ga lekker slapen. Fijne nacht iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 27 april 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 Staan blijven alhoewel ga vannacht maar liggen om te slapen pot goede sex misschien go Quinn je kunt het Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sensitief Geplaatst 27 april 2018 Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 Slaap lekker @Quinn. Je bent een topper. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 27 april 2018 Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 (bewerkt) Je dumpt je onrust niet hoor. Je deelt een gevoel. Dat is heel iets anders. En wat mij betreft ben je heel welkom met alles. 27 april 2018 bewerkt door Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mootje Geplaatst 27 april 2018 Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 Goed bezig Quinn!! Hoop dat het er morgen wat beter uitziet Mooi, verdrietig, ontroerend en indrukwekkend dagje! Droge afmelding, slaap wel allen. Johan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 27 april 2018 Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 @Lars prima optie ook ja. Maar ja, zit al aan de pillen, dus dat wordt niks meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 27 april 2018 Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 5 minuten geleden zei Lars: Nachtpact Quinn lente Gypsy Jane Reboot Lars Rosa Ben geslaagd voor het dagpact. Sterkte Quinn lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 27 april 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 Ik ga ook slapen moe emotioneel en een dag niet klagen kan echt niet dus ja heb behoorlijk hoofdpijn. Welterusten mensen haddock reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden