MarQ Geplaatst 23 april 2018 Rapport Share Geplaatst 23 april 2018 Mogguuhh nieuwe dag , nieuw draadje , droge afmelding van gister Dagpact : MarQ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlJo Geplaatst 23 april 2018 Rapport Share Geplaatst 23 april 2018 Goedemorgen allemaal Dagpact : MarQ AlJo Gisteren drukke dag gehad en me vergeten op de dagpact te zetten. Wel een droge afmelding. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 april 2018 Rapport Share Geplaatst 23 april 2018 Dagpact : MarQ AlJo Zbb lente Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 april 2018 Rapport Share Geplaatst 23 april 2018 Goedemorgen mensen, ik kan het vandaag vrij rustig aan doen. Vanavond mijn groep. Verder vooral thuis lekker rommelen. Ik kom tot rust in alle opzichten. Rust en regelmaat doen mij goed. Ieder een fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 23 april 2018 Rapport Share Geplaatst 23 april 2018 Ben er klaar mee met die kloten griep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 april 2018 Rapport Share Geplaatst 23 april 2018 Sterkte ook vandaag @Lars, ik hoop dat je nu echt snel opknapt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 23 april 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 april 2018 vorige week op mn gesprek bij GGZ verteld over dit forum want ze begon over meetings bij de AA en ik ben daar wel eens geweest maar het werkt niet voor mij om op afgesproken tijd bijeen te komen en in een kringetje te gaan zitten en ombeurten je verhaal te doen en ze was wel nieuwsgierig naar het forum en ik gezegd dat het echt een aanrader is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 april 2018 Rapport Share Geplaatst 23 april 2018 Goedemorgen frummers. Tikkie kouder en bewolkt hier. Maar ja, na zulke heerlijke dagen vol zon mag dat ook wel weer een keertje. Eerst maar eens een bakje Wat naar dat je maar blijft kwakkelen Lars. Extra glaasje pitamientjes voor jou dan maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 april 2018 Rapport Share Geplaatst 23 april 2018 Fijn dat je hier zoveel steun vindt Marq, maar zouden die bijeenkomsten misschien als stok achter de deur ook hun nut kunnen hebben? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 23 april 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 april 2018 @Yvonne , ze werken volgens de 12 stappenplan weet ik nog en in mijn ogen volgens het boekje te werk gaan ben ik nooit zo'n voorstander van op een of andere manier, soms moet het wel maar het fijne van hier vind ik het dagpact , echt dat is zo'n uitvinding om het maar even zo te benoemen , en soms verslapt mijn aandacht voor het forum wegens druk zijn met andere dingen of als ik de fout in ga want dat gebeurt zo af en toe ook moet ik bekennen want anders zat ik hier niet natuurlijk en mijn probleem is dat ik bij GGZ loop met mijn psychische klachten plus mn alcoholverslaving waar ik mee loopt te kampen dus al met al niet altijd even makkelijk voor mij om binnen de lijntjes te blijven lopen , maar goed ik doe m'n best en blijf er aan werken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 april 2018 Rapport Share Geplaatst 23 april 2018 10 minuten geleden zei MarQ: .......en soms verslapt mijn aandacht voor het forum wegens druk zijn met andere dingen of als ik de fout in ga want dat gebeurt zo af en toe ook moet ik bekennen .......... Dat was ook de reden dat ik aangaf dat de bijeenkomsten misschien als een stok achter de deur kunnen dienen... daar blijf je lijkt mij niet zo makkelijk even weg als hier, maar je geeft aan ook bij de GGZ afspraken te hebben... .als de afspraken wekelijks of zo plaatsvinden dan zullen die waarschijnlijk als die stok achter de deur kunnen dienen??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 23 april 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 april 2018 ja zeker en ook bij de jellinek , dat is verslavingszorg en kom daar nu na 2 jaar in een ander traject omdat dit behandelplan afloopt en ik graag wel vinger aan de pols wil houden bewust wil blijven van de gevaren en de valkuilen die er altijd zullen blijven...... Tis vechten met de beer steeds maar weer zeg ik dan altijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 april 2018 Rapport Share Geplaatst 23 april 2018 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 april 2018 Rapport Share Geplaatst 23 april 2018 Jij ook een goedemorgen Lika. En goed dat je een vinger aan de pols wilt houden Marq... MarQ reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 23 april 2018 Rapport Share Geplaatst 23 april 2018 Goedemorgen allemaal Balen Lars, het heeft echt door gezet dus? Op de plaats rust dan maar en uitzieken. Zit weinig anders op helaas. Hier nog 2 dagen werken. Veel te veel werk dat ik dus ook never nooit af ga krijgen. Maar ik heb wél vakantie straks en laat me niet verleiden tot extra werken. Voor morgen heeft mijn ex zichzelf uitgenodigd voor het eten want hij was toch in de buurt. Lekker makkelijk voor meneer. Doet ie dan via dochter dus nee zeggen is dan lastig. Dat doe ik dus wél volgende keer. Leermoment. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 23 april 2018 Rapport Share Geplaatst 23 april 2018 Goedemorgen. Grote hagelstenen hier gisteren, zag er best gaaf uit, maar toch blij dat er een dak was. Beterschap @Lars Dagpact : MarQ AlJo Zbb lente Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 april 2018 Rapport Share Geplaatst 23 april 2018 Goeie morgen mensen, MarQ hartstikke goed. Doe wat voor jou het beste werkt, dan is het altijd goed. Die valkuilen worden steeds ondieper en jij sterker. Ikzelf moet altijd in de gate houden dat ik het nooit bij eentje kan houden, als ik dat doe ga ik een alc. vrije toekomst te gemoed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 23 april 2018 Rapport Share Geplaatst 23 april 2018 Een goede en/of leerzame dag allemaal. Dagpact : MarQ AlJo Zbb lente Quinn Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 23 april 2018 Rapport Share Geplaatst 23 april 2018 Goedemorgen allen, @Lars beterschap maar, vervelend. @NickyLJ80 sterkte met vele werk en hongerige ex Zo sporten en werken. Fijne dag allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captcha Geplaatst 23 april 2018 Rapport Share Geplaatst 23 april 2018 Goedemorgen allen, Dagpact : MarQ AlJo Zbb lente Quinn Kohtje Captcha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captcha Geplaatst 23 april 2018 Rapport Share Geplaatst 23 april 2018 (bewerkt) 2 uur geleden zei MarQ: ja zeker en ook bij de jellinek , dat is verslavingszorg en kom daar nu na 2 jaar in een ander traject omdat dit behandelplan afloopt en ik graag wel vinger aan de pols wil houden bewust wil blijven van de gevaren en de valkuilen die er altijd zullen blijven...... Tis vechten met de beer steeds maar weer zeg ik dan altijd Deze week ga ik de 2e keer naar de AA. Gisteren hielp mij die afspraak om de enorme craving tegen te gaan. Om dan niet met schaamte hoeven zeggen dat het me na 10 dagen even niet gelukt was. En nu kan ik met opgeheven hoofd erheen, prettig gevoel. Zowel dit forum als de AA lijken nu goede hulpmiddelen. Ik zeg voorzichtig 'lijken' aangezien ik nog zo kort bezig ben. 2 Hulpbronnen, waarvan de 1 fysiek en je je echt laat zien, lijken een goede stok achter de deur om terugvallen zoveel mogelijk tegen te gaan. 23 april 2018 bewerkt door Captcha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captcha Geplaatst 23 april 2018 Rapport Share Geplaatst 23 april 2018 Sterkte Francoise Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 april 2018 Rapport Share Geplaatst 23 april 2018 Voor nu is het dan toch blijken Captcha! schouderklopje dus. goeiemorgen frummers; geen stranddagvandaag eindelijk mijn to do lijst maar eens verder afwerken dus geen excuus-Truus meer deze week Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 april 2018 Rapport Share Geplaatst 23 april 2018 Goedemorgen. Hier ook eerst maar eens een kop koffie in de tuin. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captcha Geplaatst 23 april 2018 Rapport Share Geplaatst 23 april 2018 Dank Jane! Succes met je to do lijst. Wat ga jij doen? Hier papieren ordenen, sorteren, in mappen doen. Eindelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden