Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Goedemorgen.

Ik wil even kwijt dat ik ben geschrokken hoeveel mensen hier antidepressiva slikken. Maar misschien zegt dat meer iets over mij (naïviteit). Zo, en weer door.  Fijne dag iedereen!

Geplaatst

Goedemorgen. 

Sowhat gefeliciteerd! Fijn dat hij die nu in zijn zak heeft! Pfff...weer een zorg minder.

Mijn zoon is vandaag jarig, 27 alweer! Feestje is dit weekend al gevierd, maar vanavond nog maar eens gebak. Nu eerst klaarmaken om naar het werk te gaan. Het wordt een mooie dag! 

Fijne dag allen.

Geplaatst (bewerkt)

Goeie morgen beste mensen,

Nanc.proficiat wijfie.

Goed geslapen hier, wel om 5 uur wakker maar toch weer  in slaap gedonderd.

Nu gauw bed opmaken enz. en dan heerlijk werken.

bewerkt door bolletje
Geplaatst

Goedemorgen frummers. 
pffff, giga verslapen. 
Maar gelukkig sta ik altijd zo vroeg op dat ik niet knel kom te zitten of ergens te laat aankom daardoor. 
Maar nu wel een haasten... 
Koffie en thee staan klaar... 
1122248.jpgAfbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamasterAfbeeldingsresultaat voor zero cola 

Geplaatst
5 minuten geleden zei Adri:

Ja, ik vermoed dat dat komt omdat veel mensen op dit forum er moeite mee hebben de volle verantwoording te nemen voor het eigen leven.

Maar dat zal wel weer vloeken in de kerk zijn.

Ik beperk medicatie-inname ook tot het bittere uiterste. Ik zie het als vervanging voor mijn middel wat diende om maar niet te hoeven voelen.
Nu wil ik voelen, laat maar komen. Niet steeds even gemakkelijk, maar het is wel mijn leven. Niet meer er omheen, maar er doorheen.

Geplaatst (bewerkt)
19 minuten geleden zei Adri:

Ja, ik vermoed dat dat komt omdat veel mensen op dit forum er moeite mee hebben de volle verantwoording te nemen voor het eigen leven.

Maar dat zal wel weer vloeken in de kerk zijn.

Wat interessant is, is de vraag of mensen die AD slikken, al depressief waren voordat ze ooit alcohol geproefd hadden...

bewerkt door kunsie
Geplaatst

Goeie morgen Adri en jowan,

Ik sliep al zo'n 40 jaar zeker, slecht, ondanks de a.d. die ik toen slikte. Het kan een tekort zijn aan serotonine en heeft dan toch niets te maken met voelen? Daar ben ik niet zo bang meer voor.

Geplaatst (bewerkt)

en interessant is ook hoe snel/makkelijk er ingevuld en geoordeeld wordt.

en ook hoe kwetsbaar en be-invloedbaar we zijn als de huisarts deze middelen aanraadt en voorschrijft

bewerkt door lady jane
Geplaatst

Dat is ook waar @lady jane ik hoop dat ik er niet weer aan hoef, slechte ervaringen, maar het kan mensen (anderen dan hè) enorm helpen.

Los van alles ben ik inderdaad wel zo iemand die het hele areaal van voelen liever overslaat. Zit weinig positiefs bij. 

Geplaatst
1 uur geleden zei kunsie:

Goeiemorgen,

Per ongeluk 2 x het dagpact geplaatst..

Had een soort van 'herhaal'grapje willen maken over twee keer op het dagpact.
Doe ik maar niet want dan krijgen we misschien weer zo'n deprimerend dagdraadje... ;)

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...