Senna33 Geplaatst 17 april 2018 Rapport Share Geplaatst 17 april 2018 Goedemorgen, voor iedereen een vlugge groet ik mag weer gaan werken succes en een mooie dag Dagpact Senna33 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlJo Geplaatst 17 april 2018 Rapport Share Geplaatst 17 april 2018 Goedemorgen allemaal Dagpact Senna33 AlJo Hier ook al klaarwakker. Drukke dag voor de boeg, maar eerst een bak koffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 17 april 2018 Rapport Share Geplaatst 17 april 2018 (bewerkt) Goeiemorgen. Dagpact: Senna33 AlJo jowan 17 april 2018 bewerkt door jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 17 april 2018 Rapport Share Geplaatst 17 april 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 17 april 2018 Rapport Share Geplaatst 17 april 2018 Vroeg wakker. Maar als ik op tijd slaap is dat nog wel te overzien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 17 april 2018 Rapport Share Geplaatst 17 april 2018 Goedemorgen. Ik wil even kwijt dat ik ben geschrokken hoeveel mensen hier antidepressiva slikken. Maar misschien zegt dat meer iets over mij (naïviteit). Zo, en weer door. Fijne dag iedereen! Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 17 april 2018 Rapport Share Geplaatst 17 april 2018 Goedemorgen. Sowhat gefeliciteerd! Fijn dat hij die nu in zijn zak heeft! Pfff...weer een zorg minder. Mijn zoon is vandaag jarig, 27 alweer! Feestje is dit weekend al gevierd, maar vanavond nog maar eens gebak. Nu eerst klaarmaken om naar het werk te gaan. Het wordt een mooie dag! Fijne dag allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 17 april 2018 Rapport Share Geplaatst 17 april 2018 Van harte @nancy. iedereen fijne dag! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 17 april 2018 Rapport Share Geplaatst 17 april 2018 Gefeliciteerd nancy, mooie reden voor een gebakje inderdaad En goedemorgen allemaal nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 17 april 2018 Rapport Share Geplaatst 17 april 2018 Goedemorgen Hartelijk gefeliciteerd Nancy. Redelijk goed geslapen. Fijne dag iedereen. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 17 april 2018 Rapport Share Geplaatst 17 april 2018 1 uur geleden zei jowan: Goeiemorgen. Dagpact: Senna33 AlJo jowan Kunsie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 17 april 2018 Rapport Share Geplaatst 17 april 2018 1 uur geleden zei jowan: Goeiemorgen. Dagpact: Senna33 AlJo jowan Kunsie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 17 april 2018 Rapport Share Geplaatst 17 april 2018 Goeiemorgen, Per ongeluk 2 x het dagpact geplaatst.. Nancy gefeliciteerd met je zoon Mooie dag allemaal! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 april 2018 Rapport Share Geplaatst 17 april 2018 (bewerkt) Goeie morgen beste mensen, Nanc.proficiat wijfie. Goed geslapen hier, wel om 5 uur wakker maar toch weer in slaap gedonderd. Nu gauw bed opmaken enz. en dan heerlijk werken. 17 april 2018 bewerkt door bolletje nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 april 2018 Rapport Share Geplaatst 17 april 2018 Goedemorgen frummers. pffff, giga verslapen. Maar gelukkig sta ik altijd zo vroeg op dat ik niet knel kom te zitten of ergens te laat aankom daardoor. Maar nu wel een haasten... Koffie en thee staan klaar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 17 april 2018 Rapport Share Geplaatst 17 april 2018 Dagpact Senna33 AIJO jowan Kunsie Antoinnette Goedemorgen Nancy, gefeliciteerd met je zoon en jij ook Sowhat met het behalen van de bachelor van je zoon. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 17 april 2018 Rapport Share Geplaatst 17 april 2018 5 minuten geleden zei Adri: Ja, ik vermoed dat dat komt omdat veel mensen op dit forum er moeite mee hebben de volle verantwoording te nemen voor het eigen leven. Maar dat zal wel weer vloeken in de kerk zijn. Ik beperk medicatie-inname ook tot het bittere uiterste. Ik zie het als vervanging voor mijn middel wat diende om maar niet te hoeven voelen. Nu wil ik voelen, laat maar komen. Niet steeds even gemakkelijk, maar het is wel mijn leven. Niet meer er omheen, maar er doorheen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 17 april 2018 Rapport Share Geplaatst 17 april 2018 (bewerkt) 19 minuten geleden zei Adri: Ja, ik vermoed dat dat komt omdat veel mensen op dit forum er moeite mee hebben de volle verantwoording te nemen voor het eigen leven. Maar dat zal wel weer vloeken in de kerk zijn. Wat interessant is, is de vraag of mensen die AD slikken, al depressief waren voordat ze ooit alcohol geproefd hadden... 17 april 2018 bewerkt door kunsie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 april 2018 Rapport Share Geplaatst 17 april 2018 Goeie morgen Adri en jowan, Ik sliep al zo'n 40 jaar zeker, slecht, ondanks de a.d. die ik toen slikte. Het kan een tekort zijn aan serotonine en heeft dan toch niets te maken met voelen? Daar ben ik niet zo bang meer voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 17 april 2018 Rapport Share Geplaatst 17 april 2018 Ja, want antidepressiva slik je voor het gemak en plezier. Goedemorgen. Goed geslapen @Bor? Dagpact Senna33 AIJO jowan Kunsie Antoinnette Quinn, voor vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 april 2018 Rapport Share Geplaatst 17 april 2018 (bewerkt) en interessant is ook hoe snel/makkelijk er ingevuld en geoordeeld wordt. en ook hoe kwetsbaar en be-invloedbaar we zijn als de huisarts deze middelen aanraadt en voorschrijft 17 april 2018 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 17 april 2018 Rapport Share Geplaatst 17 april 2018 Dat is ook waar @lady jane ik hoop dat ik er niet weer aan hoef, slechte ervaringen, maar het kan mensen (anderen dan hè) enorm helpen. Los van alles ben ik inderdaad wel zo iemand die het hele areaal van voelen liever overslaat. Zit weinig positiefs bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 17 april 2018 Rapport Share Geplaatst 17 april 2018 Goedemorgen allemaal en alles. Dagpact Senna33 AIJO jowan Kunsie Antoinnette Quinn, voor vandaag Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 17 april 2018 Rapport Share Geplaatst 17 april 2018 (bewerkt) @Quinn op het dagpact voor vandaag. Maar jongen, dat staan we allemaal hoor. Dagpact, weet je wel... 17 april 2018 bewerkt door Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 17 april 2018 Rapport Share Geplaatst 17 april 2018 1 uur geleden zei kunsie: Goeiemorgen, Per ongeluk 2 x het dagpact geplaatst.. Had een soort van 'herhaal'grapje willen maken over twee keer op het dagpact. Doe ik maar niet want dan krijgen we misschien weer zo'n deprimerend dagdraadje... kunsie reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden