Spring naar bijdragen

Vrijdag, 13 april 2018


jowan

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 71
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Terzijde: stappentellers op horloges doen het ook goed met haken. Een dagje haken levert al snel 15000 stappen op. Heb je ook een duur ding.... :)

Hahaha.... het moet niet gekker worden @jopie.... eerst op een flatje ergens in Schalkwijk met twee kleine hondjes ... en nu ook al aan de haak Grap???? 
Maar je hebt gelijk hoor: ook mijn stappenteller registreert de haakbeweging als stap.
De eerste keer wist ik niet wat ik zag na een avondje pittig doorhaken... (niet te verwarren met 'doorhalen' uiteraard;)). 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei Lars:

Goedemorgen allen. Nog 1 dag en dan weekend. Flappie en flappie komen dan bij ons wonen. Kijk dat is nu een beetje kinderlijk gedrag. Ik kijk er naar uit

Welnee Lars, dat is gewoon je verheugen op iets leuks. Zolang je niet huppelend door de kamer gaat ijsberen en elke de vijf minuten vraagt "of ze er al bijna zijn" , vind ik het niet kinderlijk:lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei kunsie:

Dagpact:

jowan

Harald

Zbb

Lars

Kunsie

Aljo

Senna33

Goedemorgen, 

Lekker uitgeslapen hier, dochtertje lief slaapt nog. De scholen hebben weer staking bij ons. Tweede keer in twee maanden tijd. 

Verder iedereen lekker geslapen?

Vandaag voor het eerst mijn dosis ad verdubbeld. Hoop dat ik mij goed blijf voelen, tot  nu toe nog niet ziek geweest gelukkig 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei bolletje:

Goeie morgen,

Vandaag naar het ziekenhuis voor m'n pols. Ben benieuwd of alles goed is genezen.

Ben heel benieuw Sen. Je moet het gauw genoeg gaan voelen.

Succes, dat hoop ik ook voor je. Ik geniet nog van mijn laatste dagje vrij inclusief weekend. Maandag start ik weer met werken. Ik heb er zin in, op vroeg opstaan na. Went wel weer. Heb twee weken thuis gezeten, had ik echt nodig. Maar het moet ook niet te lang gaan duren

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal. Hier eeen wat late start, maar die gunde ik mijzelf. Echt zeer goed geslapen. Zalig! Ik was gister flink vermoeid en had veel pijn na de eerste revalidatiesessies, maar wat ben ik blij dat ik nu mocht starten. Hier kan ik alleen maar heel veel aan hebben. En een extrA stimulans om verder te gaan alcoholvrij te zijn en vooral te blijven.  Deze ochtend met " huiswerk" aan de gang ( schilderochtend elders wa nu even teveel) en verder een rustige dag.

wat lees ik ook fijne en positieve dingen weer. Zo blij mee. 

@bolletje, succes in het zkh

@Senna33, succes met de verdubbeling van het AD. En geniet nog van je lange vrije weekend.

@hub ik heb je bijdrages bijgelezen. Wat mooi. Ik heb hypnotherapie een aantal x gedaan. Staat nu even stil, want revatraject, psycholoog, aa groep en de hobbyclubjes is meer dan genoeg even 

@Kohtje, veel plezier met je campertje. 

En verder iedereen een mooie dag gewenst. Ik ben blij met dit forum, met jullie!

bewerkt door Gast
Fout
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk @Lars, konijntjes. Jij mag ze toch gaan verzorgen? Hoe is het met je vogeltjes? Ik heb ook altijd dieren om mij heen gehad. Nu alleen een hondje, voorheen altijd katten. Als het qua gezondheid echt goed met mij mag gaan hoop ik er een katje bij te kunnen nemen. Mijn hondje groeide op met een katje en dat was zo enorm leuk die twee samen. Ze lagen ook altijd samen in een mandje of op een kussentje. Hond kon zelfs kopjes geven en de kat leerde van haar pootjes geven. 

Veel plezier dus vandaag, en daar mag huppelen bij hoor:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...