Gast Geplaatst 13 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2018 2 uur geleden zei zeilbootbewoner: Belangrijk om de plus ook op de plus te zetten en de min op de min,en om goed af te zekeren Heb zekeringkast aan het begin van de draad (vlak achter accu) gemaakt. 4A. Waarom is die er niet uitgesprongen toen (inderdaad) min op plus zette en andersom met socket én oplader aangesloten. Nu was alles kapot. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2018 Pfff sorry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 13 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2018 @Bor, sorry, verkeerd gelezen! Jouw Auww is veel heftiger denk ik. Ik snapte Adri zijn reactie al niet, twee blazen? Sterkte hoor!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 13 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2018 Nee, bij mij ook. Jouw avatar kleurt opeens wel mooi bij die van mij. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2018 (bewerkt) Hé wat raar het forum ziet er anders uit en het profiel van Jopie en Z.B.B. is een groen rondje met een hoofdletter J erin. O ik ben de enigste niet, gelukkig. Jannigje je houd je goed staande knap hoor. 13 maart 2018 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 13 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2018 Ze hebben zojuist een nieuwe release van de forumsoftware geïnstalleerd. Daar zal het wel door komen. Het was aangekondigd bij de algemenene mededelingen dat ze dat zouden gaan doen vanmiddag. bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 maart 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 maart 2018 Ook de likes zijn anders! Ik dacht dat het aan mij lag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 maart 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 maart 2018 Er zitten nog wel wat foutjes in deze release. Nou ja, lekker belangrijk, we zijn nog online! Ik kan niet zonder jullie, hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 13 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2018 Ja, die likes. Beetje fb achtig, wel jammer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 maart 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 maart 2018 Ik vind het wel leuk Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 13 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2018 Kan me gelukkig nog aanmelden hier Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 maart 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 maart 2018 We krijgen zelfs notificaties in het Engels, hahaha! Ik heb een topdag, ik blijf lachen. Maar nu genoeg. Ik ga opslomen en vanavond lekker vroeg naar bed. Fijne avond allen en alvast goedenacht . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 13 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2018 @Lars accepteren. Ook ik blijf het lastig vinden. Mij helpt mediteren. Gewoon kijken naar mijn gedachten en denken: ''geeft niets, mag best''. Maar ja, vandaag opeens had ik er ook even genoeg van. Dat rottige lange traject na die burnout. Dingen die ik blijvend niet meer kan, anders moet doen?? Grrrrrrrr.... Ach, ook dat waait weer over. En dat overwaaien gaat sneller als ik een beetje met humor en ja..compassie, naar mezelf kan kijken. Ook naar het deel van mezelf dat wil dat het allemaal NU over is. Lars en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 13 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2018 Nu pas helemaal bijgelezen. Sterkte @Bor. Antibiotica kan snel verlichting brengen gelukkig. @Jannigje, wat een goed nieuws dat de operatie is geslaagd. De gladiolen zijn dus nog een mogelijkheid? Fijn! En prettig dat je bent waar je bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 13 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2018 2 uur geleden zei Adri: Je bedoelde Toine, neem ik aan? Sorry @Adri,,ik maak er een zootje van geloof ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 13 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2018 6 uur geleden zei Kohtje: Zal ik morgen (of wanneer dan ook) ook even bij je op bezoek komen Jannigje? Je bent hier in de stad, notabene.. Zo ja, dan maar even per pb en als het met je wifi vandaag niet meer lukt, dan morgen maar. Maar hoeft niet hoor, als je dat te eng vindt.. Wat een lief aanbod, dank je. Ik moet even heel goed kijken wat ik heb afgesproken en met wie, ik heb ook daarin al eea door elkaar gehaald. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 13 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2018 Dan is het extra goed dat je me er even op wees Adri Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 13 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2018 @Bor ik leef oprecht met je mee. Ik heb het na mijn zwangerschap 1 keer gehad en denk er nog wel eens gruwend aan terug. Hou je taai @Bor geef jezelf alle rust die je nodig hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 13 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2018 Oei, nee daar zit je niet op te wachten, daar kan ik me iets bij voorstellen. Dus als ik het goed begrijp mag jij nu”blij” zijn met koorts? Sterke hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 13 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2018 jowan je moet wel je profielfoto houden anders krijg je een grote J nancy, smart, lady jane en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amethist Geplaatst 13 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2018 Jeetje, dat ziet er anders uit hier. Net thuis en dacht, laat ik ff lezen. Wel wennen! En nou dacht ik: krijgen we vast wel wat nieuwe smileys of zo erbij, nee dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amethist Geplaatst 13 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2018 Beterschap Bor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 13 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2018 16 minuten geleden zei Lars: jowan je moet wel je profielfoto houden anders krijg je een grote J Dat valt wel mee. Als ik het zo bij jopie bekijk kun je het als een hoofdletter of een kleine letter interpreteren, net wat je wilt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 13 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2018 17 minuten geleden zei Lars: jowan je moet wel je profielfoto houden anders krijg je een grote J Jij komt er wel, Lars! Zo slecht gaat het je nog niet! Hier kan ik mee lachen, leuk. Hoe gaat het je inmiddels? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 13 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2018 Ik neem tevens de gelegenheid te baat om me droog af te melden voor de dagpact, welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden