kruidenthee67 Geplaatst 24 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 24 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2018 Goedemorgen. Wat ben je vroeg @kruidenthee67 Dagpact: Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 24 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2018 Goedemorgen vroege vogels Dagpact: Lars Momentum Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2018 Goedemorgen! Nog steeds bijna weekeend Voor nu weer gaan werken bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2018 Goedemorgen frummers. Werkze Fleurtje... na vandaag nog maar één dag voor jou... Buiten is het nog donker, maar absoluut niet koud. Binnen staan koffie en thee klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amethist Geplaatst 24 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2018 Goedemorgen Werk ze nog @fleurtje Lekker die koffie @Yvonne Ben zelf nog lekker vrij vandaag, maar dan 3 dagen werken, voor mij dus een kort weekend. Heb een beetje nu weekend, want was gisteren ook al vrij. Vandaag studeren en wat in huis rommelen. Maak er een mooie dag van luitjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amethist Geplaatst 24 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2018 Oja, ik vergeet nog wat Dagpact: Lars Momentum Amethist En ik drink niet vandaag, das waar ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2018 Moggel mensen. Ik ben weg. doeiiiiiiiiiiiiiiiiiii Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2018 Klinkt goed Amethist. En weekend tussendoor... best wel lekker even toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2018 hahaha, je hebt er maar druk mee Bol. Daaaaag.... plezier... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 24 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2018 Goedemorgen allemaal. Ben al een paar dagen zo ontzettend moe. Uitgeput, leeg, verdrietig en boos. Bleh. Denk eigenlijk dat ik over mijn grenzen ben gegaan. Weet even niet zo goed wat het beste is nu. Douchen. Dat wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2018 Lika vandaag rustig aan doen als dat kan. De boel de boel laten en helemaal aan jezelf denken. Lekker rusten als je daar behoefte aan hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2018 Inderdaad even pas op de plaats weer Lika ? Ik had al het gevoel dat je behoorlijk aan het doordenderen was.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 24 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2018 Goedemorgen allemaal. Dagpact: Lars Momentum Amethist Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 24 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2018 Goeiemorgen. Dagpact: Lars Momentum Amethist Kohtje jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2018 8 minuten geleden zei jowan: Goeiemorgen. Dagpact: Lars Momentum Amethist Kohtje jowan Francoise Goedemorgen allen . Straks weer weg voor mijn tattoo . Via een collega van mijn man te horen gekregen dat "mijn tatoeëerder " slecht werk afgeleverd heeft . Zucht, nu ergens anders afspraak. Tja het moet wel graag in 1x goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tessa1987 Geplaatst 24 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2018 Hoi allemaal, Ik ben nieuw hier (heb mezelf al voorgesteld in wie is wie) en zie dat er voor steun veel verwezen wordt naar deze rubriek. Zo'n dagpact hoe werkt dat precies? Je sluit een pact met elkaar om niet te drinken? Iets psychologisch als stok achter de deur? Als dat zo is, doe ik mee voor vandaag (zit op dag 2). Ga zo maar eens beginnen mijn huis op te frissen. Ik kan zo blij worden van een schoon en opgeruimd huis, terwijl als ik drink ik daar echt maling aan heb. Gek is dat. Voor vandaag stel ik maar 2 doelen waarvan het eerste doel natuurlijk niks drinken is! Daarnaast wil ik vanavond tevreden tegen mezelf kunnen zeggen dat ik trots ben wat ik allemaal in huis heb gedaan. Fijne dag allemaal en als ik hier dingen neerzet die ergens anders horen, tik mij maar op mijn vingers! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 24 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2018 3 minuten geleden zei Tessa1987: Fijne dag allemaal en als ik hier dingen neerzet die ergens anders horen, tik mij maar op mijn vingers! Ik kijk wel link uit... met op de vingers tikken krijg je hier de wind van voren... Dat dagpact, ja.. psychologisch kun je het noemen. Zo had ik het nog niet bekeken.. Als je voor jezelf het besluit neemt om vandaag niet te drinken dan kun je dat hier kenbaar maken. Er zijn meestal wel meer mensen hier die dat dagelijks doen en die zetten hun 'naam' hier onder aan het lijstje van deze dag. (Of, als ze de eerste zijn, dan bovenaan het lijstje..) Je zoekt gewoon het laatste dagpact van de dag, kopieert dat en voegt je naam toe. Waarmee je je persoonlijke belofte visueel hebt gemaakt. Ik zal je, als welkomstgeschenkje, vandaag aan het dagpact toevoegen in een nieuw, schoon bericht hier onder.. Tessa1987 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 24 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2018 Dagpact: Lars Momentum Amethist Kohtje jowan Francoise Tessa1987 Tessa1987 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2018 Goedemorgen allemaal, Tessa ; Welkom ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tessa1987 Geplaatst 24 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2018 Heel vriendelijk Kohtje! Dank je wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2018 Mogguh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2018 Mogguh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 24 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2018 Mogguh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 24 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2018 Te laat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden