Spring naar bijdragen

24 januari 2018


kruidenthee67

Aanbevolen berichten

8 minuten geleden zei jowan:

Goeiemorgen.

 

Dagpact:

Lars 

Momentum

Amethist

Kohtje

jowan

Francoise 

Goedemorgen allen . Straks weer weg voor mijn tattoo . Via een collega van mijn man te horen gekregen dat "mijn tatoeëerder " slecht werk afgeleverd heeft . Zucht, nu ergens anders afspraak.  Tja het moet wel graag in 1x goed. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

Ik ben nieuw hier (heb mezelf al voorgesteld in wie is wie) en zie dat er voor steun veel verwezen wordt naar deze rubriek. Zo'n dagpact hoe werkt dat precies? Je sluit een pact met elkaar om niet te drinken? Iets psychologisch als stok achter de deur? Als dat zo is, doe ik mee voor vandaag (zit op dag 2). Ga zo maar eens beginnen mijn huis op te frissen. Ik kan zo blij worden van een schoon en opgeruimd huis, terwijl als ik drink ik daar echt maling aan heb. Gek is dat. Voor vandaag stel ik maar 2 doelen waarvan het eerste doel natuurlijk niks drinken is! Daarnaast wil ik vanavond tevreden tegen mezelf kunnen zeggen dat ik trots ben wat ik allemaal in huis heb gedaan. 

Fijne dag allemaal en als ik hier dingen neerzet die ergens anders horen, tik mij maar op mijn vingers!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Tessa1987:

Fijne dag allemaal en als ik hier dingen neerzet die ergens anders horen, tik mij maar op mijn vingers!

Ik kijk wel link uit... met op de vingers tikken krijg je hier de wind van voren...:sun:

Dat dagpact, ja.. psychologisch kun je het noemen. Zo had ik het nog niet bekeken..
Als je voor jezelf het besluit neemt om vandaag niet te drinken dan kun je dat hier kenbaar maken. Er zijn meestal wel meer mensen
hier die dat dagelijks doen en die zetten hun 'naam' hier onder aan het lijstje van deze dag. (Of, als ze de eerste zijn, dan bovenaan het lijstje..;))
Je zoekt gewoon het laatste dagpact van de dag, kopieert dat en voegt je naam toe. Waarmee je je persoonlijke belofte visueel hebt gemaakt.
Ik zal je, als welkomstgeschenkje, vandaag aan het dagpact toevoegen in een nieuw, schoon bericht hier onder.. :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...