Klassement
Populaire bijdragen
Inhoud met de hoogste waardering op 23-05-26 in Berichten tonen
-
Zaterdag 23 mei 2026
Kaatjemama en 3 anderen reageerde op Musashi voor een discussie
Joepie met mโn dochter kunnen videobellen! ๐ฅฐ4 punten -
Zaterdag 23 mei 2026
Kaatjemama' data-ipsDialog data-ipsDialog-size='medium' data-ipsDialog-destructOnClose data-ipsDialog-size='narrow' data-ipsDialog-title='Alle leden' title='Toon alle leden' data-ipsTooltip>een andere reageerde op bumperjim voor een discussie
Eindelijk weer gristelijk weer, 30+ ๐ฅณ heerlijk! Alles open, slippertjes aan en de bbq ook.2 punten -
Draadje van Kaatje ๐บ
spirit' data-ipsDialog data-ipsDialog-size='medium' data-ipsDialog-destructOnClose data-ipsDialog-size='narrow' data-ipsDialog-title='Alle leden' title='Toon alle leden' data-ipsTooltip>een andere reageerde op lady jane voor een discussie
En ook niet jouw drama Kaatje. Het is vreselijk als je je wantrouwig voelt naar je partner. Maar er gelijk in krijgen is niet helpend. Zijn probleem. En jouw probleem is de machteloosheid hierin. Je kunt zijn proces niet beinvloeden. Alleen het goede voorbeeld blijven geven. En wat hij ermee doet of niet, is aan hem. En hoe het afloopt weet niemand nog. girlpower2 punten -
Zaterdag 23 mei 2026
Mariposa' data-ipsDialog data-ipsDialog-size='medium' data-ipsDialog-destructOnClose data-ipsDialog-size='narrow' data-ipsDialog-title='Alle leden' title='Toon alle leden' data-ipsTooltip>een andere reageerde op Mormel voor een discussie
@Yvonne: bedankt. Het ging de voorbije maanden niet zo goed, maar ondertussen zijn een aantal zaken afgerond en wil ik me weer focussen op de reden waarom ik hier kwam.2 punten -
Zaterdag 23 mei 2026
Kaatjemama' data-ipsDialog data-ipsDialog-size='medium' data-ipsDialog-destructOnClose data-ipsDialog-size='narrow' data-ipsDialog-title='Alle leden' title='Toon alle leden' data-ipsTooltip>een andere reageerde op Quinn voor een discussie
Morgen. Als ik de Brinta op heb en dan natuurlijk weer douchen en tandenpoetsen mag ik met c mee naar huis. Dagpact: Mormel MaryArt Fonny๐ Quinn2 punten -
Eindelijk....en nu gaat het WEL lukken!
spirit' data-ipsDialog data-ipsDialog-size='medium' data-ipsDialog-destructOnClose data-ipsDialog-size='narrow' data-ipsDialog-title='Alle leden' title='Toon alle leden' data-ipsTooltip>een andere reageerde op reboot voor een discussie
Hรฉ, @Fonny ik heb je even opgezocht, ik las dat je in een vervelende achtbaan terecht bent gekomen, houd moed en blijf positief, het hoeft niet het einde te zijn, alleen je leven krijgt een andere draai, bloedprikken, chemo,scan, spanning,uitslag maar ook dit went. Zelf ben ik hier ook door heen gegaan, en nog steeds, het blijft spannend zo'n leven, ik neem geen suikers meer en eet gezond beweeg, en heb geen bijwerkingen van de chemo.2 punten -
Dagpact: Mormel Edit: poging zoveel om nuchter te blijven. Het was wel al fijn opstaan met de kwetterende vogeltjes.1 punt
-
Fijn om een reaktie te lezen, dank je wel. De persoon lijkt fijn, maar ik heb aangegeven dat ik nu in zijn acute crisis echt niet een besluit ga nemen over starten van dit traject. Eerst rust, zijn eigen woonplek en na zijn eerste gesprek met een psycholoog hopelijk een wat minder emotioneel besluit. inmiddels ben ik twee dagen verder, met de camperbus op pad en dus echt los van thuis .. en merk ik dat ik niet meer accepteer dat ik zo respectloos wordt genegeerd in een mega ingrijpende beslissing over mijn eigen leven. Ik wil zelf het traject in, juridisch los van hem komen. Ik hoop dat hij mentaal goede steun gaat vinden maar ik ga niet wachten op mogelijk ooit misschien spijt bij hem. Ik ben meer waard.1 punt
-
voor morgen wat extra moed en kracht Sanity1 punt
-
Hey Marij, hoe ging het gesprek met de mediator? Ik hoop dat jullie er netjes uitkomen samen, een vechtscheiding is het laatste dat je moet willen. Ik wens je heel veel sterkte de komende tijd!1 punt
-
Aan zee 28 graden, later schapewolkjes en verkoelend windje van over t water. Met zoon op tetras in de duinen gegeten. Vakantiegevoel. En toch in eigen bed straks๐1 punt
-
Ik heb de wijsheid niet in pacht en lijk denk ik meer opjou dan je denkt. En beter??? Anders is ook goed heb ik van mn zoon geleerd.1 punt
-
Draadje van Kaatje ๐บ
lady jane reageerde op Kaatjemama voor een discussie
Lief @Yvonne ben wel heel moe er van en verdrietig nog. maar ben ook zo dankbaar dat ik dit forum heb gevonden.vandaag gaan we varen. Probeer dit even te parkeren lijkt me het verstandigste ik kan hier niets mee nu .al komen soms de gevoelens naar boven weet het zeker maar ja. Kan er dus niets mee. Belangrijkste is nu dat ik idd niet mijn gevecht van maak1 punt -
Je bent etr nu eenmaal Hub, en dan lijkt het mij wel zinvol er het6 beste van te maken. Ik geloof niet zo in een God. Maar vind het leven an sich wel een wonder. Hoe het verschil ontstaat tussen geluk en ongeluk wat mensen overkomt, geen idee. Niemand verdient het te leven in een land van oorlog, geteisterd door ziekten, droogte, overstromingen en noem heel het rampenplan maar op. Goede mensen overkomt echt ook slechte dingen en er zijn slechte mensen die nooit gestraft lijken te worden voor hun levenswijze. Ik filosofeer heel af en toe nog over hoe en waarom, maar ben er nooit uitgekomen. Maar ik ben er nu ook eenmaal en ondanks een rotjeugd, trauma's en ellende heb ik nu een heel prima leven. Ik probeer een goed mens te zijn, anderen niet te benadelen en leef een lui en (gezond) egoistisch leven. Vind ik zelf. en geniet volop, heb angsten, ben verontwaardigd over het vele onrecht, gezond sjaloers op jonge gezonde mensen waar de verliefdheid soms van afstraalt. En ben blij dat ik niet nu jong ben. Een vat vol tegenstrijdigheden dus.1 punt
-
1 punt
-
Dagpact: Mormel MaryArt Goeiemorgen allemaal, @Fonny heel veel sterkte de komende tijd.1 punt
-
@Fonny Wat een naar bericht. Ik denk aan jou. ๐1 punt
-
1 punt
-
Ik wens je heel veel sterkte Sanity. Probeer nog maar even te genieten van elkaar.1 punt
-
Jemig Fonny. Wat erg. Hopelijk is het goed te behandelen.1 punt
-
1 punt
-
Dat is zeker schrikken @Fonny veel sterkte gewenst met alles wat nu op je af moet komen. @bolletje ๐น1 punt
-
Ach nee toch @Fonnywat een rotnieuws voor jou. Denk aan jou heel veel sterkte1 punt
-
Ik sla vanuit Frankrijk mijn armen om je heen @Fonny, wat ontzettend moeilijk voor je. Veel sterkte en moed gewenst!1 punt
-
Even inloggen vanaf het strand. @Fonny, wat verdrietig dit nieuws. Nare periode komt er aan. Misschien troost het te weten dat er tegenwoordig veel meer mogelijk is dan nog niet heel lang geleden. 2 teammaatjes zijn er doorheen gegaan en beiden nu clean verklaard. Maar ik heb bewondering voor elke vrouw dan. Kwetsbaar en krachtig. Dikke knuffel vrouw.1 punt
-
Ooh Fonny wat moet het een shock zijn voor jou om dit nieuws te horen. Ik vind het moeilijk om gepast te reageren maar wens je sowieso veel sterkte en moed de komende periode. Je bent zo goed bezig, hoop dat je daar ook kracht uit kan putten. ๐1 punt
-
Vrijdag 22 Mei 2026
Fonny reageerde op Kaatjemama voor een discussie
Jeetje wat een naar nieuws ๐ heel veel sterkte โค๏ธโ๐ฉน1 punt -
Jee @Fonny wat schrik ik hiervan, natuurlijk ben je kapot ervan. Hoe sta je tegenover eventuele behandelingen? Heel veel sterkte!!!!!1 punt
-
Vrijdag 22 Mei 2026
rapilos reageerde op Kaatjemama voor een discussie
1 punt -
Een vreselijk nacht gehad. Zoveel pijn, dat ik dacht het aan mijn hart te hebben. De HAP gebeld en een ambulance met spoed laten komen. Die hebben een hartfilmpje gemaakt en bloeddruk en zuurstof opgemeten. Gelukkig was dat allemaal goed. Ik hoefde niet mee naar het ZH. Zelfs mijn bloeddruk was weer goed. Heel de nacht dus in de weer geweest. Daarna beneden op de bank geslapen, waar het wat koeler was. Zelfs nog 2 uurtjes kunnen slapen. Vandaag lijkt het Iets beter te gaan. In ieder geval weer 2 beschuitjes kunnen eten. Ik maak me snel zorgen over mijn gezondheid. Je hoort zoveel ellende om je heen. Hier op het forum ook. @Fonny, heel veel sterkte en het kan meevallen he? Maak je niet teveel zorgen. Ze kunnen veel tegenwoordig. Op de app las ik dat een koorlid ernstig ziek was. Acute leukemie. Kan niets meer aan gedaan worden. Vreselijk. Ik denk soms ook dat ik ernstig ziek ben. Zit helemaal in een dip. Kan even nergens van genieten.0 punten
