Klassement
Populaire bijdragen
Inhoud met de hoogste waardering op 22-05-26 in Berichten tonen
-
Vrijdag 22 Mei 2026
rapilos en 3 anderen reageerde op Kaatjemama voor een discussie
4 punten -
Vrijdag 22 Mei 2026
lady jane en 2 anderen reageerde op bolletje voor een discussie
Dank je voor je vraag Quinn erg lief. Het is erg wisselend, even kan ik me goed voelen maar er hoeft ook maar iets te gebeuren of m'n andere hondje doet iets zodat ik me aan Puck herinner en hup daar gaat ie weer. Maar ja het hoort er allemaal bij en duurt een tijdje.😘3 punten -
Vrijdag 22 Mei 2026
Musashi en 2 anderen reageerde op Kaatjemama voor een discussie
3 punten -
Ik kom even melden dat het me vandaag precies 1 jaar gelukt is om nuchter en clean te blijven. wie had dat ooit verwacht 🙂 vandaag een jaar geleden ging ik in opname voor 15 weken. Fijne en gezegende avond allen !3 punten
-
Mijn liefste, mijn droogste, ja, mijn beste Mei.
lady jane' data-ipsDialog data-ipsDialog-size='medium' data-ipsDialog-destructOnClose data-ipsDialog-size='narrow' data-ipsDialog-title='Alle leden' title='Toon alle leden' data-ipsTooltip>een andere reageerde op Musashi voor een discussie
Ik heb vandaag aan m’n medereizigers gezegd dat ik geen alcohol drink. Toen ik een lekker uitziend dessertje wou nemen, wees iemand me erop dat het alcohol bevatte. Nu kan ik dus niet meer terug en zal de rest van de reis ook noodgedwongen zonder alcohol verlopen. Dan zit ik dus safe minstens tem 31 mei 16u.2 punten -
Vrijdag 22 Mei 2026
Kaatjemama reageerde op lady jane voor een discussie
Goed voor jezelf zorgen Kaatje je bent sterker dan je misschien door hebt nu.1 punt -
Vrijdag 22 Mei 2026
lady jane reageerde op Kaatjemama voor een discussie
En een vreselijke avond lekker vroeg naar bed 🥲1 punt -
Vrijdag 22 Mei 2026
Kaatjemama reageerde op Quinn voor een discussie
Nachtpact Reacher Quinn Leuke dingen? Nou, c kwam langs.1 punt -
Goed van je @Musashi. Ik vind dat soort situaties echt lastig, op reis en niemand die weet dat je niet drinkt. Alsof de deur dan weer open staat. Goed dat je 'm dicht hebt gegooid!1 punt
-
Vrijdag 22 Mei 2026
Kaatjemama reageerde op Musashi voor een discussie
1 punt -
Vrijdag 22 Mei 2026
Smaragdie reageerde op Kaatjemama voor een discussie
Jeetje sterkte zeker balen dit @spiritrustig aan hè @Smaragdieook sterkte mag voor de dood ja zeker wil er nooit echt over nadenken ook niet goed maarja 😰1 punt -
Mijn mama ligt al 3 weken in het ziekenhuis na een zware epileptische aanval gaat verhuizen naar een paliatieve eenheid Ik ben moe van over en weer te gaan mijn broer en ik zijn op het einde van ons Latijn Wij hopen dat ze de paliatieve sedatie opstarten zodat ons mama rustig kan heen gaan1 punt
-
Goedemorgen, mijn boek ligt klaar voor in de zon1 punt
-
1 punt
-
@Zbbgefeliciteerd! Wat geweldig. Vind dat jaar best snel gegaan eigenlijk. Jijzelf ook?1 punt
-
wat heb ik ooit vaak gezucht (in gedachten) what shall we do with the drunken sailor? Maar warempel al een vol jaar nuchter voor anker, Zbb, zo trots op jou! sorry voor de foutieve naam, maar ik kan die niet wegpoetsen en vind de taart zo geweldig.1 punt
-
Fantastisch @Zbb. Hartelijk gefeliciteerd met je prachtige ommekeer.1 punt
-
Gefeliciteerd @Zbb! Dan hoef ik nooit meer de vuurtoren voor je aan te zetten, want je raakt de weg niet meer kwijt.1 punt
-
Ik ben echt onder de indruk van je @Zbb. Van harte met dit nieuwe leven.1 punt
-
Donderdag 21 mei 2026
Zbb reageerde op Kaatjemama voor een discussie
GefeliciteerdMet deze mijlpaal 🤩 @Zbb hoop dat ik ook zo ver mag komen1 punt -
Hey Sanity. Sterkte met het verdriet om je moeder.1 punt
-
@Amalia Die hongaarse vlag was speciaal voor @Smaragdie bedoeld! 🤣 Nee hoor, ik had het gewoon niet goed gezien. Nu ik het weet zie ik het nog bijna niet, behalve in jou uitvergroting.1 punt
-
Ik meld niet zo veel.. Maar nu wil ik dit graag . Heb net gehoord dat ik borstkanker heb...behandelplan as dinsdag..ben kapot0 punten
-
Waarschijnlijk is het de galblaas. Moet het pinksterweekend overbruggen met diclofenac. Mijn bloeddruk was ook te hoog. Ook meteen pillen voor gekregen. Zo misselijk als een hond. Zelf een kopje thee komt eruit. Dinsdag moet ik terugkomen. Dan zal er wel verder gekeken worden. Bloedonderzoek enzo. Ben er lekker mee. Baal als een stekker natuurlijk.0 punten
