Klassement
Populaire bijdragen
Inhoud met de hoogste waardering op 04-05-26 in alle secties tonen
-
Maandag 4 mei 2026
Rosee en 2 anderen reageerde op Kaatjemama voor een discussie
Laaste avond ging steeds makkelijker 😃blij ja nog even wandelen en dan naar huis lief dat je het vraagt3 punten -
Maandag 4 mei 2026
Kaatjemama' data-ipsDialog data-ipsDialog-size='medium' data-ipsDialog-destructOnClose data-ipsDialog-size='narrow' data-ipsDialog-title='Alle leden' title='Toon alle leden' data-ipsTooltip>een andere reageerde op Quinn voor een discussie
Leuk vandaag? Thuis, nodig, geliefd. Nachtpact Reacher kaatje 🌺 Quinn2 punten -
Maandag 4 mei 2026
spirit' data-ipsDialog data-ipsDialog-size='medium' data-ipsDialog-destructOnClose data-ipsDialog-size='narrow' data-ipsDialog-title='Alle leden' title='Toon alle leden' data-ipsTooltip>een andere reageerde op Kaatjemama voor een discussie
Na heerlijk te hebben gewandeld in een super mooi natuurgebied. Lekker geluncht buiten op een mooi terras met een deel van de familie. nu weer lekker thuis bij man lief 🥰 oja en heb echt knetter goed me best gedaan en trots op me zelf kan even geen radel 0.0 meer zien 😅😂😂2 punten -
Donderdag 30 april 2026
bumperjim' data-ipsDialog data-ipsDialog-size='medium' data-ipsDialog-destructOnClose data-ipsDialog-size='narrow' data-ipsDialog-title='Alle leden' title='Toon alle leden' data-ipsTooltip>een andere reageerde op MaryArt voor een discussie
@renaldo61 als jij graag als ziek gezien wilt worden en vind dat je daar recht op hebt dan vind ik dat prima hoor. Maar ik wijger om mezelf als ziek te zien omdat ik slecht slaap. Ik hoeft niet naar een baas om te werken, dus als ik overdag soms bijna letterlijk omval, ga ik even in mijn bed liggen om een tukje te doen. Daarna ga ik weer vrolijk verder. En wat je met die laatste vraag bedoeld...ik heb geen idee.2 punten -
Zondag 3 mei 2026
Rosee' data-ipsDialog data-ipsDialog-size='medium' data-ipsDialog-destructOnClose data-ipsDialog-size='narrow' data-ipsDialog-title='Alle leden' title='Toon alle leden' data-ipsTooltip>een andere reageerde op Kaatjemama voor een discussie
Mijn mooie moment vanmorgen met de hele familie lekker buiten ontbijten.en daarbij voor mezelf erbij het troste gevoel dat ik dit weekend niet drinkt.2 punten -
@Marjolijn Zelfs op een dag van herdenken zijn er mooie momenten, verdrietige momenten, levenslessen. Dat gaat niet ten koste van herdenken, maar juist samen. Doordat we in de positie zijn in vrijheid te kunnen herdenken en in vrijheid te leven. Herdenken telt, leven telt. Ik herdenk vandaag, zeker, en tegelijk probeer ik het leven dat ik heb te waarderen.1 punt
-
Draadje van Kaatje 🌺
Reacher reageerde op Kaatjemama voor een discussie
Dag 114 even opschrijven voor me zelf om te onthouden. thuis na het weekend niets gedronken ook niet op de trekker trek (groot tractor wedstrijd met veel bier)en drank. Ook niet Waneer ze ‘s avonds aan de mojito gingen. en weetje het was gewoon een heerlijk gezellig weekend nu heerlijk thuis op de bank in me tuin.bij man lief 🥰 trots op me zelf 🥳1 punt -
De avonturen van Spirit.
spirit reageerde op Kaatjemama voor een discussie
Jeetje zeg naar om te lezen hoop dat het nu weer beetje gezellig is voor je snap wat je bedoelt ben ook zo gevoelig voor de sfeer 🥹1 punt -
Maandag 4 mei 2026
Rosee reageerde op Kaatjemama voor een discussie
Ja was gezellig en pittig heerlijk thuis nu1 punt -
Ben weer thuis, straks naar herdenking.1 punt
-
Gisteren had ik al een eerste echte uitdaging voor mijn droge mij/mei. Het is me wel gelukt maar merkte toch dat ik nadien maar moeilijk tot rust kwam. Voor het slapen heb ik nog deze yoga gedaan en achteraf in bed nog yoga nidra en ik moet zeggen dat ik me wel degelijk beter kon ontspannen om in te slapen. Mijn man had ook nieuwe rode satijnen lakens gekocht en opgedekt dus wie weet lag het ook wel daaraan.1 punt
-
Goed bezig @Bob1 punt
-
1 punt
-
Nachtpact Reacher 🏮 Quinn Yvonne Kaatjemama Jane Maja mijn mooie moment vandaag was dat mijn verlegen rooie kat hard aan kwam rennen om kopstootjes te geven. Niks niet verlegen. Dappere dodo💕1 punt
-
mijn mooi moment duurde urenlang vandaag. 3 1/2 uur spectakel, indrukwekkende musical met van die aha momentjes uit een ver verleden aan geschiedenislessen. En daarna Delft ingewandeld tot een we een Indiaas restaurantje vonden met tongstrelend eten. Kortom een dag met een gouden randje.1 punt
-
ik ben nu thuis sinds dinsdag en het gaat elke dag een beetje beter vandaag 25 dagen nuchter en het is een ander leven nuchter donderdag ben ik terug naar mijn AA groep gegaan en dinsdag start ik met NA ik heb ook een vrouwelijke sponsor nu en we gaan beginnen werken met de stappen ik heb nog last van 1 ontsteking de andere 2 zijn genezen ik was er erg aan toe toen ik binnen ging in het ziekenhuis maar het was mijn redding met mijn mama gaat het niet goed ze gaan haar verhuizen naar intensieve en ik heb er geen goed oog op maar geen haar op mijn hoofd dat er aan denkt om hierdoor terug te drinken1 punt
-
Oh ja, mooi moment.... .... nou, eigenlijk het moment dat ik thuis kwam en even niks hoefde....1 punt
-
Gaan de leugens met een verhaal aan de haal, dan is zwijgen beter.1 punt
