Lika Geplaatst 3 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2017 Kan soms wel hoor @bolletje. @Jannigje : knuffel! Hoe is het met je? @Reacher jij dappert ook maar door... @rapiloshoe is het nu? Blijft de zin in wijn weg? Dat we je roep zondag niet hebben gehoord, betrekt niet dat we niet naar je willen luisteren hoor? Hoe is het? Net een teek verwijderd bij dochter. Dan Google je en lees je zoveel tegenstrijdige adviezen... bah! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2017 Daar ben je al @rapilos. Ik dacht aan je en tegelijkertijd schrijf je hier. Mooi! Weet iemand iets van @Quinn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2017 Daar wordt veel geld mee verdiend Nadia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2017 Hier een dikke, stijve, gewonde knie, ik ben gisteren vol geramd en gelanceerd door een vouw in auto die het fietspad met vol gas over wilde steken. Ze lette alleen op de auto's waar ze tussen in wilde voegen. Gelukkig kwam ik uit de sauna en kon redelijk relaxed vallen haha. Als ik op mijn hoofd was geland zat ik hier niet meer te typen. trein nog gemist ook☻ Maar broek was heel, fiets bijna en ik alleen heel erg geschriokken en de vrouw achter het stuur (jaja) was zowat aan het huilen. Lees ik thuis; steeds meer bejaarden aangereden in het verkeer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 3 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2017 Goeiemorgen Fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 3 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2017 Goede morgen. 15 minuten geleden zei lady jane: Hier een dikke, stijve, gewonde knie, ik ben gisteren vol geramd en gelanceerd door een vouw in auto die het fietspad met vol gas over wilde steken. .......... Lees ik thuis; steeds meer bejaarden aangereden in het verkeer Mijn hemel, dus het staat je later nóg een keer te wachten lady jane.... Dagpact;jowanLarsLostRowanBorVol Reacher(ik volg op gepaste afstand) Nadia Kohtje lady jane en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2017 @lady jane war moet je ook geschrokken zijn! Kun je rustig aan doen vandaag? Ha @kruidenthee67 mooie dag voor jou ook. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 3 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2017 Kippen en hanen... het zijn net mensen. Vandaar dat ik ze zo lekker vind? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 3 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2017 Worden gewone aardappelen Bolletje, moet wel wat te doen hebben en is tevens bedoeld als therapie. Gelukkig dat het relatief goed af liep Lady Jane, wel schrikken hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 3 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2017 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 3 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2017 (bewerkt) 3 uur geleden zei Bor: Nou hoe is"t mogelijk, dat staat hier ook op het menu voor vanavond. Hoi Bor, je kan de haan toch braden. Krijg je een nieuwe haan? Een goedemorgen Bor. 3 mei 2017 bewerkt door Soothe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2017 Goedemorgen Oeh Jane! Rus an met die knie Nog één bakkie.. Dan weer dag maken Heb een goeie allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 3 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2017 Hoi Jane, Gelukkig ben je er nog Jane. Wat is het forum zonder jou. Dat wordt even geen volley. Beterschap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2017 Zo, weer terug van yoga Heerlijk relaxed weer ! Lika, Dank dat je naar me vroeg Door prive problemen is de trek gigantisch geweest. Maar heb gelukkig nu alles weer op een rijtje Trek totaal weg, en momenteel helemaal happy de peppy ! Jane, Kijk je een beetje uit vandaag ? Misschien wat hoog zitten met de knie Wat arnica erop smeren misschien (dat is toch voor blauwe plekken en zwellingen ?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 3 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2017 Ik heb liever een everzwijn, maar een haantje is ook niet verkeerd... Soothe reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lost Geplaatst 3 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2017 Het valt hier enorm mee met regen; een paar sputters,maar ik zit dan ook in het Hoge Noorden hè Beterschap voor de kneusjes onder ons en @Bor; wat sneu voor je haantje! @Lika, ik zou toch maar even met je dochter langs de huisarts gaan, dan is het zowieso gemeld. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2017 Blij dat ik hier toch weer inspiratie vond door jullie verhalen Door te stoppen met de benzo's kreeg ik weer last van angsten en paniek Dat is er nu na 5 weken redelijk uit en voel ik mij gerust en gesterkt om de teller vandaag al naar nul te draaien Ik wil weer de verantwoordelijkheid over mijn leven nemen omdat dat uiteindelijk leuker is dan dit gejeuzel Ik zal jullie verhalen blijven lezen en hier wellicht ook wat vaker komen Wil echter wel oppassen hier geen hele dagen meer rond te hangen Mijn rondje hondjes is me ontnomen vandaag door zoon die kennelijk beweging en frisse lucht nodig had Hahaha.. Dan alleen. Er zijn altijd dingen nodig, dus het nuttige met het aangename combineren Later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 3 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2017 Hallo allemaal. Beterschap Jane en Fleurtje! Kindjes naar school, flink gewandeld met de hondjes en met koffie even bijkomen. Voel me beter dan gisteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 3 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2017 @Bor hoe kun je dit nou 'niet mooi' vinden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 3 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2017 (bewerkt) . 3 mei 2017 bewerkt door Vol Uit verbazing 2x ;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 3 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2017 Gelukkig dat het goed is afgelopen Jane! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 3 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2017 (bewerkt) Ja Bor,zijn wens om vaker thuis te komen was er al eerder,maar toen was jij er nog niet aan toe! En hij wordt ouder en zal meer verantwoordelijkheid moeten en mogen nemen,op zijn 18e komt hij helemaal toch weer thuis. 3 mei 2017 bewerkt door Sowhat Toevoeging Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 3 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2017 Een tuinman zal ik wel nooit worden, eerder een tuinkabouter. Net een beetje mos tussen de waaltjes weg zitten te krabben, wat een pokkewerk. Vrouwenwerk eigenlijk, zeg maar, maar die is helaas een tijdje op retraite... De waarschijnlijk enkele reacties uitlokkende. Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 3 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2017 Jane, dat is schrikken, gelukkig nog goed afgelopen. Ik was een angsthaas op de fiets (en schaats en al dat soort dingen) en heb hem daarom aan iemand verkocht die er heel blij mee is. Kijk je goed uit, het gevaar kan overal vandaan komen, al is het maar een hond die oversteekt of een kind, of wolven en beren op de weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 3 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2017 @Bor wat ontzettend jammer dat je niet blij verrast kunt zijn. Zelfs nu is BJZ (of WSG?) weer de foute partij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden