Vasja Geplaatst 24 april 2017 Rapport Share Geplaatst 24 april 2017 Goeiesmorges vroege vogels Mooie dag toegewenst!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 24 april 2017 Rapport Share Geplaatst 24 april 2017 Goedemorgen Vasja en Lars, amper geslapen hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 24 april 2017 Rapport Share Geplaatst 24 april 2017 Wat kan de nachtwacht dan voor je doen Lars? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 24 april 2017 Rapport Share Geplaatst 24 april 2017 Gisteren niet meer meegegeten, zag het even niet meer zo zitten. Hoop dat het vandaag beter gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 24 april 2017 Rapport Share Geplaatst 24 april 2017 Goedemorgen Bor en veel plezier vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 april 2017 Rapport Share Geplaatst 24 april 2017 (bewerkt) Goedemorgen frummers, Het weekend is alweer voorbij. Nieuwe week staat voor de deur, maar eerst een bakje natuurlijk Bor, lars reageerde hier op denk ik: 38 minuten geleden zei Bor: Maar ik voel me dan zo super verantwoordelijk, daar heeft jeugdclub voor gezorgd dat genieten op een tweede, of misschien zelfs wel laatste plaats is gekomen .... en bedoelde daarmee dat jij in feite zelf daarvoor hebt gezorgd... Je legt de 'schuld' voor dat superverantwoordelijk voelen buiten jouzelf, maar in feite ben jijzelf degeen die dat gevoel veroorzaakt.... Een kwestie van net even anders tegen de situatie aankijken, geen kwestie van 'Borretje stangen'... 24 april 2017 bewerkt door Yvonne Letter vergeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 april 2017 Rapport Share Geplaatst 24 april 2017 Oh Bor, blaas het niet zo verschrikkelijk op. Lekker genieten van je kleindochtertje. En vanavond knock out op de bank... ... tenmiste, zo voel ik me als ik de kleine een dagje heb gehad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 april 2017 Rapport Share Geplaatst 24 april 2017 Nou, ik heb het absoluut ook niet negatief bedoeld, zie nu je laatste reactie pas. Ik hou er ook over op. Lekker genieten vandaag dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselotje Geplaatst 24 april 2017 Rapport Share Geplaatst 24 april 2017 Goedemorgen allemaal. Fijne dag toegewenst Dagpact;LarsBor Lieselotje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 24 april 2017 Rapport Share Geplaatst 24 april 2017 Goedemorgen allemaal. Fijne maandag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 24 april 2017 Rapport Share Geplaatst 24 april 2017 Goedemorgen, Dagpact Lars Bor Lieselotje Nadia Heb een mooie dag, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
roodborstje Geplaatst 24 april 2017 Rapport Share Geplaatst 24 april 2017 Goedemorgen allemaal, kort weekje qua werk vandaag. Voor mijn gevoel ga ik mijn 3de periode in. 2 weken geleden was ik hier en 5 dagen droog, vorige week 6 dagen. Vrijdagavond is echt mijn valkuil. Ik ga nu plannen maken voor as vrijdag. Daarnaast ga ik vandaag zelf met het 10 weken programma van présence proces starten. Ondanks dat ik dus vrijdag heb gedronken kon ik mezelf snel herpakken. Fijn om de week te starten. @Bor fijne dag met je kleindochter, probeer in het moment te leven zodat je echt kan genieten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 april 2017 Rapport Share Geplaatst 24 april 2017 Goedemorgen. Bor, take a chillpill...ik zo dadelijk ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 april 2017 Rapport Share Geplaatst 24 april 2017 Lieselotje, Sowhat, Nadia, Roodborstje en Fleur ook een goedemorgen... Roodborstje, dat wordt een goede week heb ik zo het idee... Fleur naar de dierenarts vandaag? Sterkte met het monstertje... Hoop dat hij/zij snel weer helemaal opgeknapt zal zijn. Ik ga aan de slag hier. Hoogste tijd... Later luitjes, later..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 24 april 2017 Rapport Share Geplaatst 24 april 2017 Fijne dag allen. inpakken en wegwezen hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 april 2017 Rapport Share Geplaatst 24 april 2017 Yep vonneke..dank je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 april 2017 Rapport Share Geplaatst 24 april 2017 Weekends doorkomen is best pittig maar lukt je zeker vogeltje! Goed bezig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 24 april 2017 Rapport Share Geplaatst 24 april 2017 Goeiemorgen. Dagpact Lars Bor Lieselotje Nadia jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 24 april 2017 Rapport Share Geplaatst 24 april 2017 Goedemorgen. Het is meivakantie hier, eens bedenken waar je kinderen kunt laten. Dagpact Lars Bor Lieselotje Nadia jowan Quinn Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 april 2017 Rapport Share Geplaatst 24 april 2017 (bewerkt) Goeie morgen peoples. Hé Bor schei ff uit. Zodra jij maar denkt dat mensen je aanvallen schiet je in de verdediging. Ik heb het idee dat jouw zelfbeeld heel laag is. Dat idee mag ik hebben. Fleurie hoe is het met de kat? O en heu vanavond laat ik voor het eerst van m'n leven mijn voeten bewerken door een echte pedicure. Nog nooit gedaan maar ik heb moeite om mijn nagels te knippen. Zit er soms naast. Als ik niet oppas ben ik zo door mijn tenen heen 24 april 2017 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 24 april 2017 Rapport Share Geplaatst 24 april 2017 Dagpact Lars Bor Lieselotje Nadia jowan Quinn Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 april 2017 Rapport Share Geplaatst 24 april 2017 De kat werd opgenomen ter observatie. Dus ikke wenen. Ik ga nu naar mijn werk. Thuiszitten zonder kat is er teveel aan. Voel me superberoerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 24 april 2017 Rapport Share Geplaatst 24 april 2017 1 uur geleden zei fleurtje: De kat werd opgenomen ter observatie. Dus ikke wenen. Ik ga nu naar mijn werk. Thuiszitten zonder kat is er teveel aan. Voel me superberoerd Zitten we allebei alleen thuis, Fleur, gedeelde smart.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 24 april 2017 Rapport Share Geplaatst 24 april 2017 Asterix en Fleur, mag ik meedoen met de gedeelde smart? Ik zit ook alleen thuis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 24 april 2017 Rapport Share Geplaatst 24 april 2017 Tuurlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden