Spring naar bijdragen

Maandag 10 april


Vasja

Aanbevolen berichten

Zo, heerlijk dagje gewerkt. Kom ik thuis is mijn huis ook helemaal schoon! Wat heerlijk na het weekend opruimen ook alles schoon.

Dadelijk heerlijk koken en yoga. Dat is voor mij een echte valkuil, meestal na de yoga een wijntje of 2 of ..

Nu wil ik gaan lezen vanavond. Routine doorbreken hoor ik iedereen zeggen. Het helpt om het ook op te schrijven. Ik wil volhouden!.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Kohtje:

O  ja, nog wel even dit, Asterix... niet grappig bedoeld of zo, hoor. Maar ik vraag me af
hoe je een plotselinge onverklaarbare dood als bijwerking aan Zyprexa kunt toeschrijven..
Al helemaal als dat dus maar zo weinig voorkomt.
 

Enkele kogelgaten in je rug zijn dan weer een iets duidelijker aanwijzing voor een doodsoorzaak, das waar. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Bolletje! Even snel voordat ik bij de dis aanschuif: Asterix zijn vrouw heeft een burn out in combinatie  met overgang en veel piekeren. Vandaag zou ze hiervoor worden opgenomen, maar dat is niet gelukt. Asterix kan het zelf natuurlijk beter vertellen. That sucks Asterix, nu staan jullie in de wacht-stand. 

Hoe is het met jou Bolletje? Mindere dagen las ik?

bewerkt door Reacher
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je Reacher.:lips:

Asterix wat vreselijk voor je vrouw. Ja en als ze er mee door heeft gelopen versterkt het een het andere. Ik hoop dat ze morgen een medicijn krijgt waar ze lekker rustig van wordt en een paar dagen lekker kan pitten, Dan is ze over een paar dagen misschien een heel eindje opgeknapt. Sterkte kerel.

Reachter het gaat zo'n beetje op en af nu. Volgens de ergotherapeut hoort het bij het groeiproces. Ja je moet eigenlijk heel veel opnieuw leren, ook het bewegen  en dingen oppakken want een halfzijdige verlamming schakelt alles uit. Ook kom je in een rouwproces want je moet afscheid nemen van je oude ik. Ik bots nogal; eens tegen mezelf aan omdat dingen me nog niet lukken.

Ik was gewaarschuwd dat ik een hoop dingen niet meer zou kunnen doen onder andere gewoon lopen. Nou das helemaal goed gekomen. Alleen als ik moe ben sleep ik en praat ik of ik zwaar bezopen ben.

Maar daar komen dus die sombere gevoelens vandaan lieve Reacher.

Is een heel bekend verschijnsel bij een beroerte.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou dank je wel Lars! Jazeker heb ik relaties: Op het forum heb ik mij zeer recentelijk verloofd met Vasja, maar ze is nogal stil na deze heugelijke gebeurtenis.  :ph34r: 

In het echte leven heb ik al heeeeeeeeeeel lang verkering. Hij is ook alcoholist. Maar drinkt nog.

Bolletje, vandaar die sombere gevoelens door dat afscheid nemen van je oude ik. :( Ik lees toch al een stukje acceptatie bij je, wat ik knap vind. Zelf heb ik last van vreselijke ongeduldigheid. Ik zou constant driftig zijn als de genezing of ikzelf niet snel genoeg zouden gaan.

Enne... Zorgen dat je niet moe wordt hé. Je bent niet gestopt met drinken om alsnog te praten en lopen alsof je dronken bent ;) 

Het is al laat, trusten iedereen! 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond,

Daar ben ik weer. Na bijna 3 jaar redelijk droog te zijn geweest nu toch weer terug bij een behandelaar; ik zat weer op minstens 1, soms 2 flessen in het weekend en dat was genoeg om de alarmbellen te laten afgaan. Ik wil niet terug naar elke dag drinken.

Vanmorgen gesprek gehad en afgesproken weer helemaal te stoppen. 

De vorige keer heeft dit forum me goed geholpen, een praatplaats, een plek om frustraties en overwinningen te delen. Ik hoop dat dat nu weer zo gaat werken.

De komende dagen ga ik meelezen en proberen weer een beetje op de hoogte te raken van wat er speelt.

lieve groet, Fiet

58ebe4b4c9e03_vandaagklein.png.25fe5aa57605c615d0c1d1000fe8ccd7.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Kohtje:

..............................................................................
uiteraard is de hele IJssel met z'n uiterwaarden prachtig en kun je zowel met de fiets als met de camper prachtige ritten maken over de dijkjes (vooral aan
de westoever) van deze door Jan Voerman veelbeschilderde rivier..
Enz. enz. enz..... Het mooiste is misschien nog wel dat ik voor het aanprijzen van deze camping geen cent ontvang en dat het dus een eerlijk verhaaltje is.

Ik kom er wel eens doorheengevaren, door die mooie IJssel, maar ik heb nog nooit kleuren op het water kunnen bekennen. Ik denk dat er soms zoveel water doorheen komt dat de beschilderingen van Jan Voerman wegspoelen. Zou dat kunnen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Lieselotje:

Veel sterkte Asterix :rose:

Vraagje, iemand tips voor een leuke camping met fijne plekken waar je ook met slechter weer kan staan en nog wat te beleven is? We gaan dit paasweekend voor de eerste keer weg van vrijdag tm maandag met onze camper... Ik heb de camperappjes bekeken maar als newbie vindt ik het kiezen maar lastig. Omgeving Dordrecht of Flevoland?  Andere suggesties ook welkom!

De camping die Kohtje noemt is heel aardig. Camping De Roos bij Ommen is mijn favoriet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei rapilos:

De moeite van het vermelden waard;

Vandaag precies 100 dagen alcoholvrij :)

Hoi Rapilos,

Zeer zeker het vermelden waard. Een topprestatie is het.
ik geloof dat dit je grootste prestatie is zolang ik je ken. Toch.

Je ziet dus dat het kan. Op naar de 200 Rapilos.:rose:

Nu doordrukken en niet met een wijntje gaan vieren dit.

Ga zo voort:heart:

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieselot

Camper-en is anders dan kamperen en het grote verschil Is voor mij dat niet waar je slaapt van belang Is maar waar je ontbijt, koffie drinkt, eet, leest...... en dat kan, zoals Koh zo mooi omschrijft overal en op de mooiste plekjes. 

Ik kijk nu uit op een prachtig meer, koffie in mijn hand, vogels... en niemand om me heen. Heerlijk. 

Kortom: je reist langs de plekjes die je mooi vindt, doet wat je prettig vindt, en ergens aan het eind van de dag zoek je mbv de camper-App een plek om legaal te slapen (of niet natuurlijk: gewoon parkeren kan ook)

Laat je verrassen. Dat Is het leuke van een camper. En dan blijkt nederland heel veel mooie plekken te hebben. Stukken beter dan op een overvolle paascamping weg gepropt te worden op 1 van de 4 betonnen camperplaatsen voor 25 euro per nacht.

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei jowan:

Ik kom er wel eens doorheengevaren, door die mooie IJssel, maar ik heb nog nooit kleuren op het water kunnen bekennen. Ik denk dat er soms zoveel water doorheen komt dat de beschilderingen van Jan Voerman wegspoelen. Zou dat kunnen?

jOwan, grapjas, vee lbeschilderde IJssel is een schildersvariant op veel bezongen en/of veel beschreven. ;)
Enneh... je komt er wel eens doorheen gevaren? Hebbie een boot of zo?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...