Spring naar bijdragen

Maandag 10 april


Vasja

Aanbevolen berichten

Goedemorgen, wat zijn jullie weer vroeg. Het schijnt een koude dag te worden vandaag. Alsnog zijn die twee hier vastbesloten een korte broek aan te trekken. 't Is mij helemaal prima.

Lukt het met inpakken Suikertje? En Lars, niet laten intimideren hè.

Dagpact:

Lars

Quinn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal, ik heb met mijn berichtje van giseteren over opruimen nogal wat teweeg gebracht volgens mij.

Nu even niet opruimen maar ik ga dadelijk lekker werken. Heerlijk geslapen. Laat de dag maar beginnen.

Dagpact:

Lars

Quinn

Roodborstje

bewerkt door roodborstje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@roodborstje:  wat mij betreft is daar het forum voor: delen van kracht, hoop en ervaring in relatie tot dingen die verslavingsgerelateerd zijn. Omdat ik nogal eens op zelfhulpgroepen kom, hoor ik wel vaker over gebrek aan initiatief.

Pertfectionisme hoorde ik al
en gebrek aan gevoel voor eigenwaarde

er is vast nog wel meer
Bedankt voor je waardevolle bijdrage.

Er zijn hier ook van die trollen die om de haverklap hun naam veranderen en alleen op eigen wilskracht onder hun steen vandaan komen om af en toe hun gif te spugen en dan hoor je er weer een poos niks van. Dat helpt mij niet zoveel verder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen.

Ik neem me voor om vandaag zien door te komen zonder daarbij de "hulp" van alcohol op moeilijke momenten in te schakelen.
Ook neem ik me voor om geen alcohol te nuttigen om het te vieren als ik me geweldig voel.
En ook niet als ik me verveel. En ook niet om mee te doen met anderen. En ook niet zomaar.
Gewoon, de hele dag helemaal niet...

Dagpact

Lars

Quinn

jowan

Roodborstje

Zbb

Nadia

Kohtje

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen! 

T is hier maar een vies weertje. Wat een verschil met gisteren. 

Vandaag naar moeder. Geen zin in!

Ha die A3 :). Ik wist niet dat jij ook als Adri kwam. Ik vond je in ieder geval niet trollig.

Denk ik :D

bewerkt door fleurtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.jpeg.70d72e7ba5080864838e069b46a11f8f.jpegHa fleurige Fleur! Geen zin in je moeder? Is het geen leuke? of zie je op tegen de reis?

Nog bedankt voor de felicitaties Lika, Smart en Fleurtje. Hoewel ik er zelf helemaal niet van hou  :Dgeef ik hierbij een taart cadeau.

Ook voor Quinn want ik las ergens dat hij  4 maanden gestopt is. Thema is varkentjes want hij is zo dol op de film Babe. :D

 

 

bewerkt door Reacher
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...