Vasja Geplaatst 10 april 2017 Rapport Share Geplaatst 10 april 2017 Goeiesmorges goed geslapen Lars? En Suikertje? Is het al weekend? Een prachtige dag toegewenst iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 10 april 2017 Rapport Share Geplaatst 10 april 2017 Goedemorgen Vasja en Lars. Vasja, jij bent me meestal veel te vroeg. hoe laat begint je werkdag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 10 april 2017 Rapport Share Geplaatst 10 april 2017 Goedemorgen, wat zijn jullie weer vroeg. Het schijnt een koude dag te worden vandaag. Alsnog zijn die twee hier vastbesloten een korte broek aan te trekken. 't Is mij helemaal prima. Lukt het met inpakken Suikertje? En Lars, niet laten intimideren hè. Dagpact: Lars Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 10 april 2017 Rapport Share Geplaatst 10 april 2017 Goedemorgen, voel me griepig. Spierpijn. Dat ga ik me niet laten gebeuren hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 10 april 2017 Rapport Share Geplaatst 10 april 2017 Goeiemorgen. Dagpact: Lars Quinn jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 10 april 2017 Rapport Share Geplaatst 10 april 2017 @jowan nav gisteren. Ik herken het plannen maken en die niet uitvoeren. Makkelijk als je met vakantie bent of met anderen ja. Bij mij heeft dat te maken met perfectionisme. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
roodborstje Geplaatst 10 april 2017 Rapport Share Geplaatst 10 april 2017 (bewerkt) Goedemorgen allemaal, ik heb met mijn berichtje van giseteren over opruimen nogal wat teweeg gebracht volgens mij. Nu even niet opruimen maar ik ga dadelijk lekker werken. Heerlijk geslapen. Laat de dag maar beginnen. Dagpact: Lars Quinn Roodborstje 10 april 2017 bewerkt door roodborstje Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 april 2017 Rapport Share Geplaatst 10 april 2017 Goedemorgen frummers. Wat een verschil met gisteren buiten... En toch..... een waterig zonnetje piept door het wolkendek heen. Koffie en thee staan uiteraard ook vandaag klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 10 april 2017 Rapport Share Geplaatst 10 april 2017 @roodborstje: wat mij betreft is daar het forum voor: delen van kracht, hoop en ervaring in relatie tot dingen die verslavingsgerelateerd zijn. Omdat ik nogal eens op zelfhulpgroepen kom, hoor ik wel vaker over gebrek aan initiatief. Pertfectionisme hoorde ik al en gebrek aan gevoel voor eigenwaarde er is vast nog wel meer Bedankt voor je waardevolle bijdrage. Er zijn hier ook van die trollen die om de haverklap hun naam veranderen en alleen op eigen wilskracht onder hun steen vandaan komen om af en toe hun gif te spugen en dan hoor je er weer een poos niks van. Dat helpt mij niet zoveel verder. Kohtje, roodborstje en smart reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 10 april 2017 Rapport Share Geplaatst 10 april 2017 Goedemorgen, laat ik mezelf maar weer op het dagpact zetten, als extra steuntje in de rug. Dagpact Lars Quinn jowan Roodborstje Zbb Nadia Heb een mooie dag, allemaal! Monster en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 10 april 2017 Rapport Share Geplaatst 10 april 2017 Goede morgen. Ik neem me voor om vandaag zien door te komen zonder daarbij de "hulp" van alcohol op moeilijke momenten in te schakelen. Ook neem ik me voor om geen alcohol te nuttigen om het te vieren als ik me geweldig voel. En ook niet als ik me verveel. En ook niet om mee te doen met anderen. En ook niet zomaar. Gewoon, de hele dag helemaal niet... Dagpact Lars Quinn jowan Roodborstje Zbb Nadia Kohtje smart en kruidenthee67 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 april 2017 Rapport Share Geplaatst 10 april 2017 Geweldig Koh. mag ik mee doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 10 april 2017 Rapport Share Geplaatst 10 april 2017 Alleen als je het meent, bolletje.. Dagpact Lars Quinn jowan Roodborstje Zbb Nadia Kohtje bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 april 2017 Rapport Share Geplaatst 10 april 2017 Jazeker meen ik het Koh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 april 2017 Rapport Share Geplaatst 10 april 2017 (bewerkt) . 12 april 2017 bewerkt door Adri Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 10 april 2017 Rapport Share Geplaatst 10 april 2017 Dagpact Lars Quinn jowan Roodborstje Zbb Nadia Kohtje bolletje Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 april 2017 Rapport Share Geplaatst 10 april 2017 (bewerkt) Goedemorgen! T is hier maar een vies weertje. Wat een verschil met gisteren. Vandaag naar moeder. Geen zin in! Ha die A3 . Ik wist niet dat jij ook als Adri kwam. Ik vond je in ieder geval niet trollig. Denk ik 10 april 2017 bewerkt door fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 april 2017 Rapport Share Geplaatst 10 april 2017 Reacher!! Twee maand en één dag!!! Das zijn er bijna drie Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 april 2017 Rapport Share Geplaatst 10 april 2017 Ik ga een boke eten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 10 april 2017 Rapport Share Geplaatst 10 april 2017 (bewerkt) Ha fleurige Fleur! Geen zin in je moeder? Is het geen leuke? of zie je op tegen de reis? Nog bedankt voor de felicitaties Lika, Smart en Fleurtje. Hoewel ik er zelf helemaal niet van hou geef ik hierbij een taart cadeau. Ook voor Quinn want ik las ergens dat hij 4 maanden gestopt is. Thema is varkentjes want hij is zo dol op de film Babe. 10 april 2017 bewerkt door Reacher smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 10 april 2017 Rapport Share Geplaatst 10 april 2017 Sonnetje ook een stukske taart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 april 2017 Rapport Share Geplaatst 10 april 2017 Goedemorgen, Ook hier houdt het weer niet over. @Sonnetje Terecht trots. Het valt ook niet mee. Houd vol en je zult steeds trotser worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 10 april 2017 Rapport Share Geplaatst 10 april 2017 Asterix jij en je vrouw heel veel sterkte vandaag Hopelijk is dit de eerste dag van een stijgende lijn voor jullie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 10 april 2017 Rapport Share Geplaatst 10 april 2017 Ik ga rennen naar het werk! Een hopelijk goede dag allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 10 april 2017 Rapport Share Geplaatst 10 april 2017 45 minuten geleden zei fleurtje: Ik ga een boke eten Wat is nou toch een boke?? Ben je boekverslinder of zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden