Antoinnette Geplaatst 18 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2017 Goedemorgen, weer te vroeg wakker geworden. Veel regen gevallen hier vannacht. Wens ieder een goede zaterdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 18 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2017 Druilerige morgen. Dagpact: Lars jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2017 Goedemorgen frummers. Ja, wat een enorme hoeveelheid regen weer vannacht en vanmorgen... Nu even droog, maar wel veel wind... Maar binnen is het lekker warm en staan koffie en thee klaar. Eerst maar even bijlezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 18 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2017 Goedemorgen, feestje gehad gisteren. Spa rood gedronken. Prima. Zag een aantal mensen heel lang over 1 glas wijn doen. Ja. dat zou mij nooit lukken.... Bevestiging dat het goed is zo. Wel heel bewust van dat ik,niet drink. Zou dat blijven ? Goedehoop reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2017 Ik denk het niet Lika. Op een gegeven moment is het normaal dat je niet meer drinkt. Het zit dan in je systeem en soms krijg je een kick omdat je het niet meer nodig hebt. Goeie morgen allemaal. Hier regent het en het is somber ook w.b. mijn gevoel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2017 Goedemorgen Lika en Bol. HIer inmiddels een waterig zonnetje.... Asterix en Nancy, ik heb een Asus A540S. In het verleden ook een Asus gehad en die beviel prima, Maar dit is een heel ander verhaal..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 18 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2017 Goede Morgen. Dagpact: Lars jowan Kohtje en een goede morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2017 Goeie morgen Von en Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 18 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2017 Dagpact: Lars jowan Kohtje Kruidenthee Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 18 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2017 Goede morgen bolletje. Verwonder me elke keer dat, hoewel ik het theoretisch gezien onzin vind, in de praktijk een regenachtige ochtend zo deprimerend kan zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 18 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2017 Goedemorgen. Koffie en Brinta, ain't no place like home. Straks de voorraadkast hier eens netjes vullen. Dagpact: Lars jowan Kohtje Kruidenthee Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2017 (bewerkt) Goedemorgen! Hier ook druilerig, en het verbaasd me niets dat iemand daar gedeprimeerd van wordt, Vanavond een feestje... 18 maart 2017 bewerkt door Pelle schrijffout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 18 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 maart 2017 Hoi, Gaat gewoon eens weer niet zo goed vandaag, balen. Had gehoopt dat na al de positieve ontwikkelingen van de afgelopen week, ik wat rustiger zou worden. Besef is er nu dus wel waarom ik wel degelijk deze stap nodig heb. Twijfel had ik afgelopen dagen toch weer. Het ging toch goed, dus waarom hier weg gaan. Hoop voor mij dat het snel maandag is, weekenden zijn aan mij niet besteed, veel te rustig. Ik hoop op een mooie muziekdag voor spirit en mooie dag voor Quinn. Ga jij nog iets doen vandaag Lars, misschien er even uit voor een boodschap? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 18 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2017 Goedemorgen allen ^^ Sterkte Suikertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 18 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 maart 2017 Goedemorgen Vasja, dank je wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 18 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2017 36 minuten geleden zei spirit: Dagpact: Lars jowan Kohtje Kruidenthee Quinn Bor Spirit Nadia Nog net goedemorgen. Heb een mooie dag, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 18 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2017 Dagpact: Lars jowan Kohtje Kruidenthee Quinn Bor Spirit Nadia Reacher Eigenlijk dus maar 'goed' dat je je minder voelt vandaag Suikertje. Dan weet je weer waarom je wilde verhuizen. Maar leuk is anders... Soms kan een tijd in spanning zitten en de opluchting daarna voor een dip (qua angst of depressie) zorgen. De dag is al weer voor de helft voorbij, als dat een troost is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2017 Jaar.... Vandaag is een dag met een gouden randje voor mij: Vijf jaar geleden ben ik gestopt met roken. Ik rookte meer dan een slof sigaretten per week, dus ik heb meer dan 65000 peuken uitgespaard... Heerlijk, niet meer die dwang, niet meer die onrust. En ja, ik mis het soms nog best, maar al met al.... Ik ben blij er van af te zijn. Dus lui, het kán, als ík het kan kan een ander het ook!!! . basta, Lika, Vol en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 18 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 maart 2017 Gefeliciteerd Yvonne, wat moet dat letterlijk en figuurlijk een opluchting voor je zijn. Voor mezelf heb ik al even besloten dat er in mijn nieuwe huisje niet meer gerookt mag worden, dat betekent inclusief door mezelf. Zal moeilijk worden, maar ik wil en ga je volgen Yvonne. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 18 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2017 Gefeliciteerd Yvonne!! @spirit lijkt me erg vervelend als ze zo op je letten zeg! Als je het niks vind, gewoon niet gaan, ook al heb je het beloofd. Doeii Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 18 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2017 Mooi Yvonne, knap werk. How time flies! Ik loop in je voetsporen en als ik het kan ... Ga zo voort en blijf scherp. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 18 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2017 Hoi! Heerlijke dat binnen met Netflix / spelende kinderen / turnen en zo tennis. Eten voor vanavond is al klaar, vanavond open haard en film. Heerlijk ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 18 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 maart 2017 (bewerkt) Er werd me in de buurtwinkel gratis bierglas aangeboden, vriendelijk geweigerd, 1 stap verder en hij is gevuld bij me. 18 maart 2017 bewerkt door Suikertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2017 (bewerkt) Als je me bewerkt moet je het goed doen. 20 maart 2017 bewerkt door Spud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2017 (bewerkt) Oeps er komt een kuikentje uit! 19 maart 2017 bewerkt door moderator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden