Lika Geplaatst 18 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2017 Ha Nadia! Nadia reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 18 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2017 Tjonge, wat heb ik een weerstand tegen alle veranderingen. Ik ga er weer voor. De afgelopen week in de overleefstand gestaan. Zelfs een paar dagen niet gekookt. Nu even rust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 18 februari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 februari 2017 Op een bankje in het park kwam het besluitNoem het dapper, noem het vluchten maar ik knijp er tussenuitNu een week geleden en hier zat 'ie dan maar weerMet meer vrijheid dan hem lief was en nu wist hij het niet meerHerman leest wel honderd keer de krantHet staat er echt, pagina achttien, zwartomrandHield 'ie vroeger al zijn meningenEn al zijn dromen stilNu was 'ie niks niet niemand nergens meerKan dus gaan waar 'ie maar wilHerman rekent af en staat dan opHij heeft eindelijk de wind weer in zijn kopIk heb een tweede kans gekregenEn da's meer dan ik verdienMaar als dit het is, is dit hetAls dit is, is dit hetAls dit is, is dit hetEn we zullen het wel zienOh-oh- ohEven rustig ademhalenOh-oh- ohHet lijkt alsof het regent als altijdMaar het regent en het regent zonnestralenOh-oh- ohEven rustig ademhalenHet lijkt alsof het regent als altijdMaar het regent en het regent zonnestralenHet regent zonnestralen De laatste paar weken heb ik dit nummer heeeel vaak geluisterd als ik het weer even zat was. Ik zit nog steeds te wachten op "de wind in mijn kop", of eigenlijk ben ik daar best wel mee aan het werk ipv het af te wachten. In de tussentijd regent het toch echt stiekum zonnestralen :-) lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 18 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2017 Goedemorgen. Gauw naar de sportschool voor een spinningmarathon, ter nagedachtenis van onze overleden vriend en trainer. Nu breder getrokken door te fietsen voor het KWF. 6 uur fietsen, in koppels van twee: Om en om, ieder drie uur tot later. Asterix, Reacher en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 18 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2017 Ga je dat doen Jannigje? WoW........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 18 februari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 februari 2017 Top Jannigje. Heerlijk fietsen met een groep, zelfs spinning. Ik krijg er spontaan zin in! Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 18 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2017 Ik dacht al zoiets @Nadia. Fijn dat je er weer bent. Rust ja. En misschien iets lekkers? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 18 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2017 Dagpact Lars Nadia Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2017 Goeie morgen kanjers Gelukkig gaat het slapen hier goed ,maar ja dat komt ook door de medicatie. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 18 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2017 59 minuten geleden zei Yvonne: Fleurtje: Elaba, nog wat over laten hé! Precies..... wel eerlijk delen Reacher.... als je Fleur lief aankijkt krijg je vast ook wel een glaasje.... lieve lieve lieve lieve lieve lieve lieve lieve lieve lieve lieve lieve lieve lieve lieve lieve lieve lieve lieve lieve lieve lieve lieve lieve lieve lieve lieve lieve lieve lieve Fleurtje: mag ik 1 glaasje? *kijkt met Bambi ogen*. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 18 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2017 Goed nieuws Bolletje . Wat n mooi kikkertje Nadia. Of is t n pad? Waar is Kohtje? Meestal schrijven we gelijk op t dagpact. Daar ga je dan toch op rekenen. Respect Jannigje! Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 18 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2017 Mijn boodschappen zijn weer binnen, missie geslaagd lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 18 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2017 1 uur geleden zei Lars: Doet dat zeer Quinn dat je niet mee gaat? Nee joh, ik ben één keer mee geweest en vond de après ski erg leuk. Voor de rest heb ik een hekel aan wintersport. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 18 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2017 Goedemorgen, Dagpact Lars Nadia Reacher Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 18 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2017 Geen dagpact voor jou vandaag Bor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 18 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2017 Reacher, het is een kikkertje. Ik kwam hem tegen in de Hortus, waar hij zich gedroeg als het koninkje van de plantenkas Lika en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 18 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2017 goeiemorge !! had me niet aangemeld voor het dagpact gisteren maar toch even een droge afmelding Dagpact:LarsNadiaReacherKohtje Lieve Bor MarQ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2017 Lars is de hoofdpijn wat gezakt, het lijkt mij een soort van detox-hoofdpijn, niet alleen fysiek, maar ook hard gewerkt psychisch. Mooi je eigen draadje te lezen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 18 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2017 Hier ook een beetje op en af.. hoofdpijn, misselijk, het volgende moment weer jubel, jubel... Wijt het aan de oxycodon die ik voor de nacht weer slik om wat te kunnen slapen. Overdag gaat het wel zónder. Maar het is raar spul. Het reduceert de pijn maar werkt op het darmstelsel. Op een dusdanige manier dat ik er wat wee van word, zo'n wiebelige-maag-gevoel. Snappie een beetje? Ikke niet zo goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 18 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2017 Het gekke en vervelende is dat ik, nu ik me zo wiebelig voel, zo'n enorme zin in sigaretjes heb.. Ik rook nog altijd wel, maar normaal gesproken zit ik op zo'n acht per dag.. nu zou ik de ene wel met de andere willen aansteken. Dat doe ik overigens niet, kan ik niet eens betalen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 18 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2017 Rotgevoel Kohtje, maar dat herken ik zo van roken! Alleen is roken niet echt goed voor de maag. Dus je zou er wellicht nog wiebelige van worden. Maar heel herkenbaar hoor. De ene met de ander.... het gekke is dat ik het nu herken zonder gelijk te willen roken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 18 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2017 (bewerkt) Goedemorgen, Boodschappen ook binnen, nu met krantje, koffie en vers croissantje aan de keukentafel bij de verse luxe-tulpen Ja ja, ook al kijk ik naar mijn pensioen uit, het leven moet nu ook een feestje zijn! (En dan moet je soms zelf de slingers ophangen) Rustig aan vandaag @Lars die hoofdpijn gaat weer een keer zakken!@Kohtje, jij ook rustig aan ! Ellendig om je zo onvoorspelbaar goed/naar te voelen. 18 februari 2017 bewerkt door Vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 18 februari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 februari 2017 1 uur geleden zei Lars: Tomtom hoe is het in de thuissituatie nu? beter. Maar ik ben wel hard met mezelf aan de slag om echt een structurele verandering aan te brengen in mijn leven. En dat gaat blijkbaar niet zonder slag of stoot. Gelukkig hoef ik het niet alleen te doen, want anders zou het mij niet lukken. Het kwartje is wel gevallen bij mij: ik kan en hoef niet meer te drinken en daarna zien we wel weer. Alleen komen dan wel dingen naar boven die ik 25 jaar lang weggezopen heb, en dat doet pijn. Maar, no pain no gain zoals de uitdrukking gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 18 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2017 Goedemorgen mooie mensen ^^ Vanmorgen vroeg gewekt door twee jankende katers xD heb onze kat geholpen, wilde die andere kater een zetje geven met m'n hand. Ik was nog slaperig. Die kater niet xD had me goed te pakken xD Maargoed zo ben je wel gelijk goed wakker ^^ Prachtige dag toegewenst!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 18 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2017 Goeiemorgen allemaal! Na een boel hoesten en getreuzel ga ik maar es wat doen: het plan is op zijn minst een wandeling vanmiddag. Het werken gisteravond ging goed en daar ben ik erg blij om, het teken dat ik toch weer wat boven Jan raak. Speciale groet voor Jannigje... wat ontzettend knap om zoveel te gaan fietsen! Super zeg. Lekker voor het lijf. Kom je vertellen hoe je je na afloop voelt? Goeie dag gewenst voor ieder! Geniet van de kleine dingen: de eerste voorjaarsgeluiden van de vogels zijn er soms al weer, fijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden