Spring naar bijdragen

zaterdag 18 februari


tomtom2

Aanbevolen berichten

Op een bankje in het park kwam het besluit
Noem het dapper, noem het vluchten maar ik knijp er tussenuit
Nu een week geleden en hier zat 'ie dan maar weer
Met meer vrijheid dan hem lief was en nu wist hij het niet meer
Herman leest wel honderd keer de krant
Het staat er echt, pagina achttien, zwartomrand
Hield 'ie vroeger al zijn meningen
En al zijn dromen stil
Nu was 'ie niks niet niemand nergens meer
Kan dus gaan waar 'ie maar wil
Herman rekent af en staat dan op
Hij heeft eindelijk de wind weer in zijn kop
Ik heb een tweede kans gekregen
En da's meer dan ik verdien
Maar als dit het is, is dit het
Als dit is, is dit het
Als dit is, is dit het
En we zullen het wel zien

Oh-oh- oh
Even rustig ademhalen
Oh-oh- oh
Het lijkt alsof het regent als altijd
Maar het regent en het regent zonnestralen

Oh-oh- oh
Even rustig ademhalen
Het lijkt alsof het regent als altijd
Maar het regent en het regent zonnestralen
Het regent zonnestralen

 

De laatste paar weken heb ik dit nummer heeeel vaak geluisterd als ik het weer even zat was. Ik zit nog steeds te wachten op "de wind in mijn kop", of eigenlijk ben ik daar best wel mee aan het werk ipv het af te wachten. 

 

In de tussentijd regent het toch echt stiekum zonnestralen :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

59 minuten geleden zei Yvonne:

Fleurtje: Elaba, nog wat over laten hé! 

Precies..... wel eerlijk delen Reacher.... als je Fleur lief aankijkt krijg je vast ook wel een glaasje.... ;)

lieve lieve lieve lieve lieve lieve lieve lieve lieve lieve lieve lieve lieve lieve lieve lieve lieve lieve lieve lieve lieve lieve lieve lieve lieve lieve lieve lieve lieve lieve Fleurtje: mag ik 1 glaasje? *kijkt met Bambi ogen*. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier ook een beetje op en af.. hoofdpijn, misselijk, het volgende moment weer jubel, jubel...
Wijt het aan de oxycodon die ik voor de nacht weer slik om wat te kunnen slapen. Overdag gaat het wel zónder.
Maar het is raar spul. Het reduceert de pijn maar werkt op het darmstelsel. Op een dusdanige manier dat ik er
wat wee van word, zo'n wiebelige-maag-gevoel. Snappie een beetje? Ikke niet zo goed.
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gekke en vervelende is dat ik, nu ik me zo wiebelig voel, zo'n enorme zin in sigaretjes heb.. Ik rook nog altijd wel,
maar normaal gesproken zit ik op zo'n acht per dag.. nu zou ik de ene wel met de andere willen aansteken.
Dat doe ik overigens niet, kan ik niet eens betalen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rotgevoel Kohtje, maar dat herken ik zo van roken! Alleen is roken niet echt goed voor de maag. Dus je zou er wellicht nog wiebelige van worden. Maar heel herkenbaar hoor. De ene met de ander.... 

het gekke is dat ik het nu herken zonder gelijk te willen roken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Boodschappen ook binnen, nu met krantje, koffie en vers croissantje aan de keukentafel bij de verse luxe-tulpen :)
Ja ja, ook al kijk ik naar mijn pensioen uit, het leven moet nu ook een feestje zijn! (En dan moet je soms zelf de slingers ophangen)

Rustig aan vandaag @Lars die hoofdpijn gaat weer een keer zakken!
@Kohtje, jij ook rustig aan ! Ellendig om je zo onvoorspelbaar goed/naar te voelen.

 

bewerkt door Vol
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Lars:

Tomtom hoe is het in de thuissituatie nu? 

beter. Maar ik ben wel hard met mezelf aan de slag om echt een structurele verandering aan te brengen in mijn leven. En dat gaat blijkbaar niet zonder slag of stoot. Gelukkig hoef ik het niet alleen te doen, want anders zou het mij niet lukken. Het kwartje is wel gevallen bij mij: ik kan en hoef niet meer te drinken en daarna zien we wel weer. Alleen komen dan wel dingen naar boven die ik 25 jaar lang weggezopen heb, en dat doet pijn. Maar, no pain no gain zoals de uitdrukking gaat. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen mooie mensen ^^

Vanmorgen vroeg gewekt door twee jankende katers xD heb onze kat geholpen, wilde die andere kater een zetje geven met m'n hand. Ik was nog slaperig. Die kater niet xD had me goed te pakken xD

Maargoed zo ben je wel gelijk goed wakker ^^

Prachtige dag toegewenst!! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen allemaal!

Na een boel hoesten en getreuzel ga ik maar es wat doen: het plan is op zijn minst een wandeling vanmiddag. Het werken gisteravond ging goed en daar ben ik erg blij om, het teken dat ik toch weer wat boven Jan raak. Speciale groet voor Jannigje... wat ontzettend knap om zoveel te gaan fietsen! Super zeg. Lekker voor het lijf. Kom je vertellen hoe je je na afloop voelt?

Goeie dag gewenst voor ieder! Geniet van de kleine dingen: de eerste voorjaarsgeluiden van de vogels zijn er soms al weer, fijn!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...