Artemis Geplaatst 19 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2021 (bewerkt) 1 uur geleden zei Reacher: Bedankt voor het luisterende oor, jongens lees je nu, wat moeilijk dit. 19 mei 2021 bewerkt door Artemis Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 21 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2021 (bewerkt) Ik wil je even welterusten wensen. Drie keer is scheepsrecht, als het nu niet goed is stop ík ermee voor vandaag 21 mei 2021 bewerkt door Jannigje Quinn en Reacher reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 21 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2021 Warempel het is gelukt. Oh nee, toch niet helemaal Reacher en lady jane reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 Reacher in dah house, even een knuffel brengen, mag dat Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 22 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 Wat lief van jullie Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 23 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2021 Goed gedaan! Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 23 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 mei 2021 Yum! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 23 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2021 Die was voor na afloop! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 23 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 mei 2021 Te laat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 23 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2021 Jij wilt gewoon een tweede! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 23 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 mei 2021 Yes! Staat ie al klaar? Soja banaan chocolade puur aub Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 23 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2021 It's gonna be legen... wait for it... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 23 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2021 Non dairy! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 23 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 mei 2021 Daar zat ik in de sporthal na de prik met een bibberende lip. Accu van de telefoon op 4%. Ook dat nog. Toen ik dit las moest ik zo hard lachen. Heerlijk. Ik was bang voor een stuiteraanval. Jaren geleden wel eens gehad na een inenting. Maar op deze medicijnen doe ik het al zo lang goed. En gaat nog steeds goed. En hoewel nog steeds bibberig toch steeds minder zenuwachtig Quinn en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 26 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2021 goed gedaaaaaaaan en ik heb alle ijs gemist omdat ik onder water zat isernogwatover? Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moeps Geplaatst 27 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2021 Ik las je op de dagdraad. Gewoon een en een en een voor jou. Je bent zo zorgzaam en lief voor iedereen hier en ongetwijfeld ook irl, nu een en een virtuele hug voor jou! Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moeps Geplaatst 27 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2021 Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2021 Reacher . Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2021 Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 28 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2021 Ik moet je gewoon even huggen het is sterker dan ik doetnooitietsdatmoet Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 28 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2021 Van mij voor jou. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Goedemorgen lieve reacher Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Morning love Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 juni 2021 Vraagje: kan het zijn dat veel mensen die met drinken willen stoppen het diep in hun hart wel rock and roll en stoer vinden om te drinken en om die reden steeds uitglijden of terugvallen? Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden