toine Geplaatst 30 december 2016 Rapport Share Geplaatst 30 december 2016 Goedemorgen, Koud brrr............................. Bijna oud en nieuw! Fijne gewenst. Toine ne man a.k.a Toine ne manski Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 30 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2016 (bewerkt) krijg net een waarschuwing van de moderator dat ik het woord * niet meer mag gebruiken. dat is toch niet van deze tijd of wordt ik nu gek... 30 december 2016 bewerkt door moderator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kameel Geplaatst 30 december 2016 Rapport Share Geplaatst 30 december 2016 Goedemorgen, Straks een paar uur werken en dan weekend! Dagpact Lars Kameel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 30 december 2016 Rapport Share Geplaatst 30 december 2016 Goedemorgen Dagpact Lars Kameel Momentum Fiijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 30 december 2016 Rapport Share Geplaatst 30 december 2016 Goedemorgen! Eerst drie uur werken, dan uitvaart van vader van vriendin Rare dag Maak er wat van jullie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 december 2016 Rapport Share Geplaatst 30 december 2016 Goedemorgen allen. Hier ziek mijn bed uitgerold, moet wel want kleindochter komt zo, ook ziek. Dan maar saampjes op de bank. Paracetamolletje pakken en dan gaat het me wel lukken. Hoop dat jullie een betere dag gaan hebben. Oh, dat klinkt wel erg somber, maar dat ben ik niet, hoor! Toine, pas je op, anders heb je straks weer een ban te pakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 december 2016 Rapport Share Geplaatst 30 december 2016 Vol, sterkte vandaag, niet leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 30 december 2016 Rapport Share Geplaatst 30 december 2016 Goedemorgen. Bij jullie ook zo ontzettend koud? Sterkte vandaag Vol. En beterschap voor nancy. Dagpact Lars Kameel Momentum Lika en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 december 2016 Rapport Share Geplaatst 30 december 2016 Dagpact; Lars Kameel Momentum rapilos Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 december 2016 Rapport Share Geplaatst 30 december 2016 Goedemorgen allemaal, Ja, hier ook heel koud En mistig en glad 8.00 beginnen. Dus ga maar weg, voor het geval ik moet lopen Ik haat gladheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 december 2016 Rapport Share Geplaatst 30 december 2016 Goedemorgen frummers. Hier nog donker, niet erg koud, klein beetje nevelig... Binnen lekker warm en licht. En natuurlijk staan koffie en thee klaar. Rapi voorzichtig aan... Nancy beterschap en Vol sterkte vandaag. Toinemans... tsja... we lopen hier gewoon een paar jaar achter lijkt het soms wel nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 december 2016 Rapport Share Geplaatst 30 december 2016 (bewerkt) Toine als je het woord in het Duits schrijft heeft het een andere betekenis maar dan nog. Goeie morgen allemaal Nanc beterschap. Lijkt me wel een fijn gevoel om ziek te zijn met je kleinkind. Houdt ze maar stevig vast. Vol Veel sterkte vandaag. 30 december 2016 bewerkt door bolletje nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 30 december 2016 Rapport Share Geplaatst 30 december 2016 Dagpact; Lars Kameel Momentum rapilos Lika Een waddeneiland met mist wordt heeeeeeeeel klein. En heeeeeeel koud. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 december 2016 Rapport Share Geplaatst 30 december 2016 Goedemorgen! Ze hebben gelijk Toine Ik vind dat een lelijk woord. Beetje marginaal, plat...kan er niets aan doen.Ik ga eens wat rekeningen betalen Laters rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 december 2016 Rapport Share Geplaatst 30 december 2016 Hoi Erik, dag Erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 december 2016 Rapport Share Geplaatst 30 december 2016 Vol, hoop dat het een mooie dienst wordt♥ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 december 2016 Rapport Share Geplaatst 30 december 2016 Nance & cootje lekker tuttelen en mooi filmpje opzetten, geniet ervan ze zijn zo liefs soms he als ze ziek zijn. (ja jij ook hoor♥) nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 30 december 2016 Rapport Share Geplaatst 30 december 2016 Vind het totaal niet boeiend eigenlijk of je een ....... kerst en oud en nieuw mag wensen. Er zijn zoveel andere (leukere) bijvoeglijke naamwoorden die je kan gebruiken. Nu je vraagt om onze mening, ik vind het zo gemaakt populair. Zo van zie mij eens jong doen terwijl we allemaal toch echt geen tiener meer zijn. Veel erger vind ik dat het de moderators gaat om het woord geil. Dat je in een dagdraad waar je over van alles zou moeten kunnen schrijven dat woord moet mijden. Dat iemand die hiermee kampt niet zou mogen schrijven dat het niet lukt om geil te worden omdat dit een verboden woord is. Dat je dan op een forum waar we dagelijkse taal gebruiken je een toevlucht moet nemen tot dat je te kampen hebt met verminderd libido. Het onderwerp heeft namelijk best relevantie als het gaat om niet meer drinken of juist kan ontstaan door drinken. Een open vraag aan de moderatie; is het gebruik van het woord geil context afhankelijk waarbij een ..... kerst ongewenst is maar het woord gebruiken in het beschrijven van seksuele problemen wel toegestaan is? Yogajuf reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 30 december 2016 Rapport Share Geplaatst 30 december 2016 Hoi Fleur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stekker Geplaatst 30 december 2016 Rapport Share Geplaatst 30 december 2016 Dagpact;LarsKameelMomentumrapilosLika Stekker. Koud, maar hier komtt het zonnetje heel langzaam door. Prachtig met die witte takken bomen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 30 december 2016 Rapport Share Geplaatst 30 december 2016 Blijkbaar eraf gevallen, toch er wel weer op, al is het maar een steuntje in de rug. Dagpact;LarsKameelMomentumrapilosLika Stekker Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 30 december 2016 Rapport Share Geplaatst 30 december 2016 En dan ineens is er onrust...stoort alle rommel om me heen me, moet opgeruimd, poetsen, wil ik alles tegelijk en niks. Bleh. Adem in...adem uit....één voor één, dag voor dag. O...en hormonen....die doen vast ook mee. Ga ook maar eens ff de vrieskou in. In plaats van doordraven.... Fijne dag allemaal. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 december 2016 Rapport Share Geplaatst 30 december 2016 Ben door mijn rug gegaan Nog nooit gebeurd Wilde een client optillen die gevallen was Hoorde en voelde ineens Krak ! Pfff, echt niet leuk dit. Maar hulptroepen ingeschakeld toen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 december 2016 Rapport Share Geplaatst 30 december 2016 En van dat trieste,mistige troosteloze weer, wordt je ook al niet vrolijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 30 december 2016 Rapport Share Geplaatst 30 december 2016 (bewerkt) * Rapilos, dat is balen! Goed dat er hulptroepen waren. Hoe is het nu met je? 30 december 2016 bewerkt door moderator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden