Spring naar bijdragen

Dinsdag 27 december


Kameel

Aanbevolen berichten

Mogge. Help! Vandaag roep ik alle hulptroepen in die ik kan verzinnen. Derde nacht bijna geen slaap. Visite vandaag want dochter is jarig en dus leuk moeten doen en mijn schoonouders komen die rijk zijn en nogal wat macht hebben (narcistisch?) En met wie we nogal een gespannen relatie hebben. Zie er als een blok tegenop al ga ik mijn uiterste best doen een leuke dag voor de jongste te verzorgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stekker, hun macht is voor een deel hetgeen jij hen geeft. Door op te kijken en je te laten raken door hen. Probeer geen waarde te hechten aan wat ze allemaal zeggen. Laat je niet uit de tent lokken tot uitspraken die weer reacties uitlokken. KMW kalmte moed en wijsheid (de kalmte dat je schoonouders zijn wie ze zijn dat je dat toch niet kan veranderen, rustig en met een vriendelijk gezicht.....dat bezoek gaat ook weer voorbij) Wellicht een tijd afspreken van na zoveel uur is het wel weer welletjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

 

Fijne kerstdagen gehad, met veel familie en veel eten.

Wat dat betreft mag het wel weer even gewoon

Gisteren laat thuis, dus de pc niet meer aan gehad.

Vandaag werken tot 16.30

Zoooo, geen zin in

Zou wel een weekje vrij willen, maar ja, dan ook geen centjes he :(

 

Lidia,

Nog gefeliciteerd met je verjaardag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

K Zal eens nadenken over het lijstje. k Zit al aan de koffie!

Je hebt gelijk Erik wat betreft macht toedichten aan iemand, maar ik ben ook maar een mens die te raken is als je op mijn hart gaat staan.

Ben geen robot en heb genoeg pijnlijke dingen met ze meegemaakt en probeer het iedere keer voor hun kleinkinderen het leuk te houden en dat gaat wel eens te kosten van mezelf. Daarin vind ik het lastig keuzes te maken.

2 keer dagpact voor vandaag voor de zekerheid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemorgen frummers.

Stekker je bent hier voor jezelf

blijf jezelf ook trouw dan, je hoeft dat

van anderen niet te verwachten als je

hetzelf niet doet/kunt. Als je om schoonouders

gaat drinken, dan garandeer ik je dat er nog

honderden andere redenen (lees smoezen) op

je pad gaan komen. Weersta je vandaag dan

kun je de rest ook aan, nuchter, helder en trots op jezelf.

Niemand zei dat het makkelijk ging worden, wel makkelijker steeds. :rose::present::rose: 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dagpact;

Kameel

Momentum

Lars

Stekker

Rapilos

Lika

iPad was gekaapt.... dus late pacttoetreding. Stekker: sterkte. Je kunt het. Voor jezelf! Wellicht helpt het voor jezelf om het heeeeeeel klein te houden. Heel dicht bij jezelf te blijven en je vrnl op je dochter en haar plezier te richten? Soms helpt mij dat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lidia, van harte! Je bent me 8 dagen "de baas "....

 

Stekker, maak er wat van hè?

 

Hier een piama / binge-kijk kerstmis achter de rug...

Ik had mezelf als kerstcadeau  Heimat 1 , de digitaal gerestaureerde versie van Edgar Reitz gegeven.

Had ik trouwens ook al in een marathon voorstelling van 2 dagen in het filmhuis gezien: 850 minuten, prachtig!

Daarna ook nog Heimat 2 en 3 gekeken ( OP dvd ) en nu dus weer 850 min genieten , weliswaar niet zo mooi als op groot doek, maar wel lekker op de bank met genoeg eenvoudig lekkers in huis.

 

Een aanrader!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemiddag,

 

Van harte gefeliciteerd jarigen en met de jarigen!

 

Het opruimen e.d. daar is gisteren totaal niets van terecht gekomen.

Wel groeit mijn deken; die wordt best geinig. Maar vandaag dus maar eens andere zaken weer oppakken.

 

Is het voor velen hier alweer een werkdag?

Ik noem het 3e kerstdag, nog even kallem an.

 

Fijne dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...