Quinn Geplaatst 15 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 (bewerkt) Ik weet niet spirit, tenslotte is dit voor mij ook niet de eerste keer dat ik stop (of probeer te stoppen). Dus ik wil je zeker wel degelijk sterkte en succes wensen en je ook aanraden om naar de huisarts te gaan. Maar uiteindelijk moet je het echt zelf doen. 15 december 2016 bewerkt door Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 15 december 2016 Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 Dagpact: Quinn Stekker Sbs Momentum Lika Lars Nadia jowan Tine Rapilos Bob Het is niet mijn gewoonte mezelf op het dagpact te schrijven hier, maar vandaag doe ik het voor alle zekerheid maar wel als een extra beschermingsmaatregel. Vanavond ga ik namelijk naar een jaarlijkse bijeenkomst in een café waar ik mijn ex-collega's ontmoet en weer eens bij kan praten. Ik heb ze al een half jaar niet meer gezien en verheug me er reuze op. Maar ik wil het wel nuchterhouden. Het is nogal een drankavondje voor de meesten daar en ik was er zelf vorige jaren ook niet vies van... Lika, Quinn en Sita2 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 15 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 Veel plezier vanavond Bob. Goed idee om even een stok achter de deur te hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 15 december 2016 Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 Goeiemiddag, Ah daar was spirit dus weer.... terug op het honk! Bob veel plezier en: het gaat je zeker lukken zonder.. ik zie jou als zeer volhardend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 15 december 2016 Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 Weer geslapen als een os! (nee, roosjes slapen toch anders) Helend en herstellend. Ik doe soms mee aan enquettes en er was er daarstraks een over haarprodukten. En toen las ik over de lengte van mijn haar "knielengte", echter ik las niet goed; er stond kinlengte. Ach ja, de vader van de gedachte/wens! Ik ben heerlijk vrij! Dubbel en dwars genieten. Uurtje studie maar meer ook niet. fijne dag! Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stekker Geplaatst 15 december 2016 Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 Jowan en Kohtje bedankt voor het advies! Ik ga vanavond maar eens kijken. Moet ik dan ook zeggen ik ben Stekker (niet echt natuurlijk , k zie ze al kijken huh??) en ik ben verslaafd. Na ja ik zie het wel. k Merk dat ik er wel behoefte aan heb en het is ook nog eens dichtbij. Fijne dag verder! Lika en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 15 december 2016 Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 Zo ging het in mijn groep in ieder geval niet, niet zoals in Amerikaanse films, haha. Ik zat er de eerste keer gewoon bij en luisterde een beetje mee. Ik vond het ook wel eng, maar dat is dus niet nodig. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 15 december 2016 Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 Dapper Stekker! Maar gezien de goeie ervaringen... Ik durf nog niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 15 december 2016 Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 Stoer van je stekker dat je er vanavond heen gaat. Ik zit er zelfs nog steeds tegen aan te hikken. Toch ga ik dat in januari eens onderzoeken waar er hier groepen zijn. Merk dat het me zo goed doet om medemensen te spreken hier en dat zou ik ook wel in reallife willen. Maar vind het ook erg moeilijk om de stap te zetten. Dus top dat je gaat! smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 15 december 2016 Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 Spirit Sterkte Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 15 december 2016 Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 Vrije middag .. thee en spannend boek En mezelf dwingen om niet toch de iPad/Werkmail te openen. Morgen weer een dag! Spirit..zo bezopen dat je jezelf een blauw oog valt uit bed?? Na dat energieke bericht van zondag snap ik dat echt niet. Wat is er gebeurd? Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 15 december 2016 Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 Spirit....Je schrijft weer in de trant van dat alles je overkomt. Wanneer besef je nu eens dat het leven je niet overkomt maar jij het zelf bent die dingen doet of niet doet. Bij wat je overkomt is het lekker makkelijk daar hoef je geen verantwoordelijkheid voor te nemen. Maar je doet het dus wel jezelf aan. Waarom toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 15 december 2016 Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 Waarom uitstellen tot volgend jaar als het je nu al goed kan doen? (uitstellen = verslavingsgedrag?) https://www.na-holland.nl/#/meetings http://www.aa-nederland.nl/informatie-over-aa/adressen-aa-groepen/ http://www.trubendorffer.nl/ https://www.jellinek.nl/?gclid=CjwKEAiAm8nCBRD7xLj-2aWFyz8SJAAQNalaoXxgKI2t3zZESnwNO0N9x9Vprji93mpxZSF1T9RitBoCnwvw_wcB Doe er je voordeel mee! Ja, maar.......wat ik als ik iemand uit mijn wijk daar tegenkom? Die komt ook voor zijn zweetvoeten! Wat is er fijner dan te weten met wie je van doen hebt? Zoals gezegd: de meesten ervaren het als een warm bad. En er zijn geen regels, opdrachten of wetten bij deze groepen. Er is alleen de voorwaarde dat je het verlangen hebt om te stoppen met gebruiken. Als je de afgelopen 24 uur gebruikt hebt ben je ook welkom, maar je wordt vriendelijk verzocht om alleen te luisteren, men wil wel de mens horen maar niet de drugs. Alles wat daar gebeurt zijn liefdevolle en goedbedoelde suggesties, waar je zo lang op mag kauwen als je zelf wil voordat je ze slikt. Daar krijg je hulp bij, als je daarom vraagt. Het is geen religieuze sekte, zoals wel eens beweerd wordt door mensen die bij de eerste keer horen van de term "hogere macht" of "god" meteen bevreesd naar buiten rennen en zich groot willen houden. Geef het een kans, blijf een aantal keren komen om je zelf te ontdoen van terughoudingen en vooringenomenheid. Geef jezelf de kans te ervaren dat het gewoon mensen zijn met dezelfde problematiek als jij en dezelfde oplossing nastreven: Vrij worden en blijven van de gesel van de verslaving. Singbluesilver en erik reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 15 december 2016 Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 Huisarts bezocht al? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 15 december 2016 Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 kwoot: "Wil me echt laten helpen..." Je moet jezelf helpen. Anderen regelen niks voor je. Zoek het bij jezelf, daarbuiten is niks als nep en nutteloos. Je hoeft het niet alleen te doen, maar je moet het wel zelf doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 15 december 2016 Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 bedankt voor de linkjes Jowan. ik ga er echt werk van maken denk dat het me inderdaad veel kan brengen. ook al is het ook heel eng. maar toch volgende week eerst op vakantie maar heb al een paar groepen in de omgeving genoteerd en dan de stoute schoenen maar eens aantrekken. PS met in mijn eentje een volle kroeg in lopen had ik ook nooit moeite tenslotte smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 15 december 2016 Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 (bewerkt) . 16 december 2016 bewerkt door Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 15 december 2016 Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 Even paniek/stress momentje hier. Bedrijfsarts belde net om een nieuwe afspraak te maken voor volgende week. Kreeg het gelijk Spaans benauwd. Werd er net beter in om mijn werk en al het gedoe eromheen los te laten. Kan nu weer aan niks anders denken dan aan werk. Paniekaanval bij het idee alleen al dat ik weer aan het werk zou moeten. Dit ga ik even niet trekken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 15 december 2016 Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 SBS Juist een kans om nog even niet aan het werk te hoeven..ook dat kan uit gesprek met bedrijfsarts komen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 15 december 2016 Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 Ik weet dat ik niet gelijk negatief moet denken maarja. Thats me. Huilbui voorbij *veegt tranen weg* ik ga even een rondje lopen. Frisse neus halen. Rustig worden. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 15 december 2016 Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 Succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 15 december 2016 Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 (bewerkt) . 16 december 2016 bewerkt door Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 december 2016 Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 spirit je hebt sinds kort een nieuwe avatar een struisvogel! ;) kop uit t zand en zelf aan de slag meid (ik moest er ook eerst 55 voor worden) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 15 december 2016 Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 Spirit,ik heb medelijden met je hond. Honden zijn bang van dronken mensen,en ben bang dat wanneer jij dronken bent ervan het uitlaten ook niet veel zal komen. Verder ben je ontzettend vaak weg en is je hond ontzettend vaak alleen. Gun je hond een beter leven! JaNina reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 15 december 2016 Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 Ben er weer. Even gewandeld kop weer leeg. Kan er zo van balen dat zo'n telefoontje me helemaal in paniek brengt. Tuurlijk mag ik daar mijn zegje doen en kan ik zeggen hoe het met me gaat. Maar toch denk ik dan altijd gelijk het ergste en dat ik dat gesprek verknal en dat ik van alles moet. Ik weet zelf niet eens of ik daar eigenlijk wel weer terug aan het werk moet of wil. Voelt totaal niet goed. Nouja proberen te parkeren en maandag verder zien *zucht* en nu eten koken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden