Spring naar bijdragen

Zondag 4 december


smart

Aanbevolen berichten

Goede middag allemaal.

Nou ja middag, het is al donker. Gelukkig was het vandaag mooi weer, ik heb zelfs nog uit de wind op mijn balkon gezeten.

Ik ben aan het aftellen, nog 17 dagen, dan hebben we de korste dag.

Het schiet dus gelukkig al op.

@Erik: ik doe het je niet na! Het schijnt heel gezond te zijn als je het op een goede manier doet.

Maar doe je ajb voorzichtig?!

Niet zonder begeleiding alleen op stap?

Het is niet bewezen, denk ik, maar er zijn een paar mensen gestorven die de methode volgden en alleen te water gingen.

Dus be carefull ajb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je heel intensief gaat ademen stijgt je zuurstof en daalt co2. Hierdoor kan je draaierig worden. De overleden mensen waren heel even met minder bewustzijn en dat is geen goede combi in het water. Ik doe dat ademen niet zo....en ik kijk wel dat ik ga zwemmen waar mensen zijn. Er waren heel veel trimmers vlakbij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgende week zondag mag ik weer bezoek, er mogen 3 bezoekers komen, die ik voor vrijdag op een lijst moet aanmelden.

daarna nog 1 zondag en ben ik hier weer uit.

Laat maar weten wie wil, liefst pb want dat lees ik meteen als ik op adb kijk, heb maar een kwartier per dag na 19.30 uur om te internetten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Brrrrr wel heel koud erik. Ik ben een enorme koukleum dus niks voor mij. Inderdaad alleen na de sauna is het een optie maar dan ook direct erna.

Fijn AR dat je zo'n gezellige middag hebt gehad.

ik hier helemaal bekaf na weer een verjaardagsfeestje vanmiddag. Net thuis. Keurig Appelsap gedronken. Er keken wel mensen vreemd maar niemand zei wat. Helemaal prima geen gedoe en uitleg nodig. Nu nog even zappen en lekker slapen. Tot morgen! Welterusten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Koud na douchen, dat doe ik al een jaar; heeft ook iets verslavends... (1 minuutje vind ik mooi zat!) en

ja die sauna natuurlijk, dan zeker!

 

Het is hier stilletjes vandaag; 2 korte winterslaapjes maakten mij ook een afwezige. Tussendoor nog wel

naar een stadje in de buurt geweest hopende op een gezellige koopzondag, maar :( alleen de ameh was open.

 

Waar je best geld kwijt schijnt te kunnen raken hoor ;)

Het landschap was mooi, daar waar de zon niet kwam bleef het wit. In deze periode zijn spinnenwebben ook mooi,

mooier dan anders dan.

 

Nu onder de wol. Judas is bijna uit. Blij geen zus van die Holleeder te zijn!

 

Slaap goed mensen en vergeet de gedichten morgen niet: spahannend :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...