smart Geplaatst 4 december 2016 Rapport Share Geplaatst 4 december 2016 Kom laat ik es gek doen en de dagdraad openen! Ik ben wat aan het spoken wat ongebruikelijk is voor mijn doen. GOEIEMORGEN! Stand van zaken: donker, mistig en koud. Even een kop thee en dan mijn bed weer in. Alvast een fijne zondag gewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 4 december 2016 Rapport Share Geplaatst 4 december 2016 Goedemorgen Dagpact: Momentum Fijne zondag Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 4 december 2016 Rapport Share Geplaatst 4 december 2016 Goedemorgen Dagpact: Momentum Nadia Heb een mooie dag, allemaal! Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 4 december 2016 Rapport Share Geplaatst 4 december 2016 Mijn dag is leuk begonnen met een spugende zoon. En wat hoor ik daar? De kat doet er ook nog wat bij...dank u Sinterklaasje! Meya reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 december 2016 Rapport Share Geplaatst 4 december 2016 Goedemorgen. Beterschap met zoon en kat. Hier net weer wakker. Bijna 12 uur geslapen met een uurtje wakker zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 4 december 2016 Rapport Share Geplaatst 4 december 2016 Goedemorgen allemaal. Wel erg vroeg voor de zondagochtend. Eerst maar een bakkie koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 december 2016 Rapport Share Geplaatst 4 december 2016 Ik ben juist laat voor mijn doen. Maar ook hier eerst koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 december 2016 Rapport Share Geplaatst 4 december 2016 Dagpact; Momentum Nadia Rapilos Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 december 2016 Rapport Share Geplaatst 4 december 2016 Goedemorgen allemaal, Zo werken, Fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 4 december 2016 Rapport Share Geplaatst 4 december 2016 Dagpact; Momentum Nadia Rapilos SBS Goedemorgen allemaal Lars wat fijn dat je zo lekker lang geslapen hebt Nadia beterschap daar! Rapilos werk ze! Weer een nieuwe dag. Hier hard gevroren maar binnen lekker warm. Wel mooi alles wit! Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 december 2016 Rapport Share Geplaatst 4 december 2016 Ik sta niet op dagpact zie ik. Dagpact;MomentumNadiaRapilosSBS Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 december 2016 Rapport Share Geplaatst 4 december 2016 Goedemorgen! Bolletje, wat leuk dat je gisteren zo'n fijne dag had!! Hopelijk was de film ook wat? Hey SBS, weet niet of je van gezonde recepten houdt? Ik leef er zelf ni naar maar probeer ze graag uit af en toe. 'De gezonde goesting' heeft er een paar leuke vind ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 december 2016 Rapport Share Geplaatst 4 december 2016 Ik zal maar eens uit mijne nest wippen. Het ziet er zo koud uit.. Bleeuuuukkk Laters X Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 4 december 2016 Rapport Share Geplaatst 4 december 2016 Dagpact; Momentum Nadia Rapilos SBS Lars Lika Lieverds allemaal. Wat zijn jullie fijn. Jullie helpen zo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 4 december 2016 Rapport Share Geplaatst 4 december 2016 Gezonde recepten altijd het proberen waard. Sinds ik gestopt ben probeer ik ook wat gezonder te eten.soms. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 4 december 2016 Rapport Share Geplaatst 4 december 2016 Goeiemorgen Dagpact; MomentumNadiaRapilosSBSLarsLika Kruidenthee Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 4 december 2016 Rapport Share Geplaatst 4 december 2016 Goedemorgen. Lief appt net dat ie er met een kwartiertje is, wil niet weten hoe vroeg hij is opgestaan! Heb een fijne dag mensen. Dagpact; Momentum Nadia Rapilos SBS Lars Lika Kruidenthee Quinn Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 december 2016 Rapport Share Geplaatst 4 december 2016 Dat is lief van lief Quinn. Probeer te genieten vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 4 december 2016 Rapport Share Geplaatst 4 december 2016 Goedemorgen. Lief appt net dat ie er met een kwartiertje is, wil niet weten hoe vroeg hij is opgestaan! Heb een fijne dag mensen. Dagpact; Momentum Nadia Rapilos SBS Lars Lika Kruidenthee Quinn Tine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 4 december 2016 Rapport Share Geplaatst 4 december 2016 Goedemorgen allen, Tjonge, wat staan sommigen vroeg op zeg... Hè, nog steeds zo duf als ik weet niet wat, zal wel nooit meer overwaaien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 december 2016 Rapport Share Geplaatst 4 december 2016 Ik was laat hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 december 2016 Rapport Share Geplaatst 4 december 2016 Ik was ook veel te laat.. nog niet lang wakker eigenlijk ;-) Ben hier niet veel meer omwille van gewoon geen tijd, maar mis jullie wel Zondag is inhalen wat ik allemaal niet gelezen heb in de week Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 4 december 2016 Rapport Share Geplaatst 4 december 2016 Ik heb een nieuwe hobby ontdekt. Jullie kennen de iceman Wim Hofman vast wel. Via gewenning en ademhaling en focus beter tegen kou kunnen en zwemmen is heul koud water. Dit jaar werkt het weer heerlijk mee in het maken van dat heule koude water. Vroeger deed ik maar 1x per jaar een nieuwjaarsduik en nu heb ik bedacht dat ik dit veel vaker kan doen. Gisteren met een groep en instructeur van de Wim Hofman methode en vandaag alleen in de recreatie plas. Heerlijk een frisse start. Fijne dag iedereen, ga lekker naar buiten het is zo heerlijk! nancy, Meya en AlbertRemmo reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 4 december 2016 Rapport Share Geplaatst 4 december 2016 (bewerkt) Buiten zwemmen? Brrrr. Bewerkt, want zag opeens dat het heel verkeerd kon worden opgevat. 4 december 2016 bewerkt door Nadia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 december 2016 Rapport Share Geplaatst 4 december 2016 Ooee nu ben ik benieuwd naarwat je schreef nadia :-D Bweeuuurk Erik..als mijnen teen nog maar koud water razkt, hoeft t ni meer. Maar wel gezond naar t schijnt! Chapeau!! (Ni den hoed he) Zal nog es wa poetsen X Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden