Momentum Geplaatst 1 december 2016 Rapport Share Geplaatst 1 december 2016 Goedemorgen forumleden Dagpact: Momentum Fijne dag iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyon Geplaatst 1 december 2016 Rapport Share Geplaatst 1 december 2016 Goedemorgen Dagpact: Momentum Kyon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 december 2016 Rapport Share Geplaatst 1 december 2016 Goedemorgen. Dagpact: Momentum Kyon Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 1 december 2016 Rapport Share Geplaatst 1 december 2016 Goedemorgen allemaal Dagpact: Momentum Kyon Lars Singbluesilver Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 december 2016 Rapport Share Geplaatst 1 december 2016 Goedemorgen allemaal Dagpact: Momentum Kyon Lars Singbluesilver Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 1 december 2016 Rapport Share Geplaatst 1 december 2016 Goedemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 1 december 2016 Rapport Share Geplaatst 1 december 2016 Heb je een rustige nacht gehad Rapilos? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 december 2016 Rapport Share Geplaatst 1 december 2016 Goedemorgen allemaal, Vannacht is moeder overleden. Voelt nog onwezelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 december 2016 Rapport Share Geplaatst 1 december 2016 Nee, geen rustige nacht dus Sowhat Kon al bijna niet slapen en werd dus om 5 uur gebeld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 1 december 2016 Rapport Share Geplaatst 1 december 2016 Mijn deelneming Rapilos, kan me voorstellen dat alles nu heel onwerkelijk is voor je. Sterkte. Dagpact:MomentumKyonLarsSingbluesilver Rapilos Quinn rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 december 2016 Rapport Share Geplaatst 1 december 2016 Gecondoleerd Rapilos en veel sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 1 december 2016 Rapport Share Geplaatst 1 december 2016 Kan me voorstellen dat dat onwezenlijk voelt rapilos. Sterkte rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 1 december 2016 Rapport Share Geplaatst 1 december 2016 Ach wat een triest nieuws Rapi. Gecondoleerd en sterkte met het verwerken van het verlies van je moeder. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 december 2016 Rapport Share Geplaatst 1 december 2016 Wordt zo opgehaald "spreek "jullie later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 december 2016 Rapport Share Geplaatst 1 december 2016 Goedemorgen frummers. Gecondoleerd Rapi, wat verdrietig. Je bent gisteren nog bij haar geweest, ik hoop dat dat toch een beetje troost voor je is. Heel veel sterkte meis. Inmiddels staan hier de koffie en thee klaar. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 1 december 2016 Rapport Share Geplaatst 1 december 2016 Morgen. Rapilos, gecondoleerd met het verlies van je moeder. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 1 december 2016 Rapport Share Geplaatst 1 december 2016 Goeiemorgen, Gecondoleerd Rapilos. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 1 december 2016 Rapport Share Geplaatst 1 december 2016 Even een praktische vraag: als je op het forum zit vanachter je pc kan ik in 1x naar de laatste pagina van een bepaald draadje. Weet iemand ook of dat ook vanaf je mobiel zou moeten kunnen? Mocht iemand het weten hoor ik het graag alvast bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 1 december 2016 Rapport Share Geplaatst 1 december 2016 Gecondoleerd Rapilos. Sterkte de komende tijd⚘ rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 1 december 2016 Rapport Share Geplaatst 1 december 2016 Goedemorgen, Dagpact: Momentum Kyon Lars Singbluesilver Rapilos Quinn Nadia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 1 december 2016 Rapport Share Geplaatst 1 december 2016 Sterkte, Rapilos! Jongste is gisteren nog naar de huisarts geweest en wordt doorverwezen naar ggz. Gaat ook een paar dagen naar zijn tante, goed voor hem en voor mij! Kore, rapilos, Jannigje en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 1 december 2016 Rapport Share Geplaatst 1 december 2016 Goedemorgen, Dagpact: Momentum Kyon Lars Singbluesilver Rapilos Quinn Nadia Lika Rapilos, sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 december 2016 Rapport Share Geplaatst 1 december 2016 gecondoleerd Raps en sterkte de komende dagen♥ rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 december 2016 Rapport Share Geplaatst 1 december 2016 Een klein beetje licht aan de horizon dus nu even Nadia. Fijn dat jullie allebei even tot rust kunnen komen nu. Ik heb geen idee hoe je met je mobiel de laatste pagina van een draadje kunt pakken Singer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 1 december 2016 Rapport Share Geplaatst 1 december 2016 Ga gewoon weer achter de pc kruipen straks. Gaat toch makkelijker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden