Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Vandaag waardeloos opgestaan. Tegen de verpleging gezegd dat ze me wel op mogen sluiten en de sleutel dan weg kunnen gooien. Niks meer aan doen. Voelt zo uitzichtloos. Ben hier nu 3 weken ik kan alleen maar huilen en het gevoel hebben dat ik hier nooit meer uitkom. Dat dit nooit overgaat. Ze gaan weer wat wijzigen aan de medicatie hoe en wat hoor ik straks maar ook daar wordt ik knettergek van. Afgelopen maandag leek het alsof het wat beter werd. Nu is het een grote drama. Wil het liefst mijn bed induiken en er nooit meer uitkomen. Echt ik ben er schijtziek van. Ik wil dit niet meer. Ben er klaar mee......maar ik weet dan ook wel weer dat dat geen oplossing is maar zo voelt het wel. Gewoon weg. Gewoon verdwijnen.  

Geplaatst

Beetje fysiek bezig geweest vandaag. Wat gaan zagen en timmeren en warempel lijkt er een leuk kistje te ontstaan. Gesprek met de psychiater was verhelderend en  ik snap het medicatie schema nu ook beter. De meiden komen zondag hier eten daar kijk ik naar uit. Verder maar gewoon  doorgaan en geduld hebben 

Geplaatst

Drama die weekenden hier. Weinig te doen en dan schiet ik toch snel in de passieve depri houding. Ook gewoon te suf om hier te lezen en te schrijven.  Net gesprek gehad met pb'er.  Wat activiteiten bedacht voor vandaag voor de afleiding anders ga ik weer de hele dag in bed liggen. Zometeen wandelen e en daarna een boterkoek bakken en nog fitness of badmintonnen. En dan is het alweer eind van de middag en dan komt the family hier eten. Het klinkt weer als een plan 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...