Momentum Geplaatst 23 november 2016 Rapport Share Geplaatst 23 november 2016 Goedemorgen Dagpact: Momentum Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyon Geplaatst 23 november 2016 Rapport Share Geplaatst 23 november 2016 Goedemorgen Dagpact: Momentum Kyon Fijne dag iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 23 november 2016 Rapport Share Geplaatst 23 november 2016 Goedemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 23 november 2016 Rapport Share Geplaatst 23 november 2016 Verslapen? Hoe laat moet jij daar op zijn dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 23 november 2016 Rapport Share Geplaatst 23 november 2016 Goedemorgen, Dagpact: Momentum Kyon Lars Nadia Heb een mooie dag, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 23 november 2016 Rapport Share Geplaatst 23 november 2016 Goedemorgen mensen. Weer een vrolijke dag in het land der cliënten. Maar vanmiddag komt mijn vriend, dat helpt. Dagpact: Momentum Kyon Lars Quinn basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 23 november 2016 Rapport Share Geplaatst 23 november 2016 Goedemorgen. Een mooie dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 23 november 2016 Rapport Share Geplaatst 23 november 2016 Bedankt Lars. Vijf maanden vandaag zag ik, super. Waarom sta je om zes uur op eigenlijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 23 november 2016 Rapport Share Geplaatst 23 november 2016 Ah zo, ja, kan ik snappen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 23 november 2016 Rapport Share Geplaatst 23 november 2016 Proficiat Lars, vijf maanden, dat begint substantieel te worden. Ik sta ook om half zes op om te genieten van de rust, stilte en donkerte. Elke morgen loop ik dan een rondje van een dikke vijf kilometer, noem het meditatief. Een duidelijk begin van mijn dag. Om het gewoon anders te doen dan al die tientallen jaren. Verschil maken. Heb een fijne dag. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 23 november 2016 Rapport Share Geplaatst 23 november 2016 Hup dan, voor het volume: Dagpact:MomentumKyonLarsQuinn jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 23 november 2016 Rapport Share Geplaatst 23 november 2016 Goeiemorgen, Ik neem me dat voor..'s ochtends eerder op staan, een een rondje lopen...is nog niet gelukt Maar ik snap dat wel van die stilte... Ik spring op de fiets voor een les bij 25 kleine mensjes. Nee, dat is niet bepaald prikkelvrij Fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 november 2016 Rapport Share Geplaatst 23 november 2016 Dagpact; Momentum Kyon Lars Nadia Quinn jowan Rapilos (Nadia er maar weer bij gezet, was er afgekukeld ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 november 2016 Rapport Share Geplaatst 23 november 2016 Goedemorgen allemaal, Vandaag lekker vrij. Straks eerst yoga Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 november 2016 Rapport Share Geplaatst 23 november 2016 Goedemorgen frummers. Hier ook verslapen. En jaaaaa, die heerlijke stilte 's morgens vroeg. Nou heb ik geen last van pratende mensen en deuren die hard dichtslaan, maar toch.... het voelt anders aan in die vroege uurtjes... Lars 5 maanden.... top, echt, dat verdient een bloemetje Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 november 2016 Rapport Share Geplaatst 23 november 2016 Oh shit, vergeten.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 november 2016 Rapport Share Geplaatst 23 november 2016 Eindelijk dan.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 november 2016 Rapport Share Geplaatst 23 november 2016 en nog een gefeliciteerd Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lisette Geplaatst 23 november 2016 Rapport Share Geplaatst 23 november 2016 ik twijfelde of ik me aan wil melden voor het dagpact.... wil geen afspraken breken maar me niet aanmelden maakt het te gemakkelijk om toe te geven. Bah, ben echt een beetje op het punt waarin ik niet denk dat ik het ooit veel langer zou kunnen volhouden en dan net zo goed nu maar kan alvast kan drinken. Dagpact; Momentum Kyon Lars Nadia Quinn jowan Rapilos Lisette Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 23 november 2016 Rapport Share Geplaatst 23 november 2016 goedemorgen iedereen die dit leest. Lars, ook van mij gefeliciteerd! Kan iemand mij vertellen hoe ik smile's e.d kan vinden en plaatsen ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 november 2016 Rapport Share Geplaatst 23 november 2016 Met 'nu' bedoel je ook echt NU Lisette? Niet doen meis. Lekker naar buiten, frisse neus halen. Wat lekkers voor bij de koffie kopen misschien? Gezellige bos bloemen omdat je het tot nu toe gered hebt. En het gezellig in huis maken.... Zou zo zonde zijn..... Kore reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 november 2016 Rapport Share Geplaatst 23 november 2016 Als je aan het typen bent zie je in de balk boven je onder ander een gele smiley, daar klik je op, dan verschijnt er onder je berichtruimte een balk met smileys... daar kun je uit kiezen, wil je er nog meer zien dan klik je onder die balk op 'Toon Alle' en verschijnt er een pop up met alle smileys...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 november 2016 Rapport Share Geplaatst 23 november 2016 " Het is misschien wel confronterend om erachter te komen dat je meer invloed hebt op je eigen welzijn dan vooraf gedacht." Dank voor deze eenvoudige en genuanceerde zin waar voor mij alles inzit, fruitvlieg. Zowel de (verlammende?) angst en wellicht de schaamte, zeker zolang je "aandeel" nog verwart met "schuld", alsook de acceptatie en de daaruit volgende mogelijkheden, zodra je de gebeurtenissen of je eigen tekortkomingen los ziet van je eigen welzijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 november 2016 Rapport Share Geplaatst 23 november 2016 (bewerkt) En een goede morgen allen vanuit de mooie veluwe alwaar ik een paar dagen sta met mijn camper. Mijn manier, mijn aandeel, in mijn eigen welzijn. Af en toe werken, vanuit de camper, en op mijn zoveel mogelijk geclusterde vrije dage naar een mooi gebed in Nederland en hardlopen, fIets en en domweg genieten van de natuur en de stilte. Is dit perfect? Nee, natuurlijk ook niet. En als wel dan zou precies dát de reden zijn dat t niet perfect Was. Maar het past bij wat ik nodig heb, binnen de beperkte mogelijkheden die ik heb. En dat maakt me....niet gelukkig....maar wel tevreden. Prikkelarm, veel buiten, veel bewegen, met wel de structuur van mijn werk. Weinig gelegenheid voor grote vage zorgen, want of ik moet me druk maken over kleine zorgen als warm of droog blijven, of ik loop zolang hard dat al die onzinnige eindeloze argumentatie vanzelf verdwijnen. Mijn aandeel in mijn welzijn (not) was mijn gebrek aan goede strategieën om met "leed" of "verlies" of "verandering" om te gaan (onder andere). Uiteindelijk, toen ik eenmaal in die verlammende cirkel met drank zat, Had ik datzelfde leed, verlies, of verandering ook nodig om niet te hoeven functioneren, niet te hoeven handelen. En dat kreeg ik pas door toen de keus gemaakt was: "hè, ik wil leven. Maar niet zo!. Dus niet zo!" Veel te kort door de bocht maar wel ongeveer zo... 23 november 2016 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 november 2016 Rapport Share Geplaatst 23 november 2016 (bewerkt) Eens A3. Verdraaide pijnlijk inderdaad. Maar ook een opening. Eigenlijk. Waar alle gewijs naar anderen dat per definitie niet Is. 23 november 2016 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden