Lonster Geplaatst 31 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2019 Mee op reis gingen witte bolletjes met eiersalade en tonic met vlierbloesem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2019 semi picnic van de dagdraad gesprokkeld denk ik; mag er ook wat vleessalade bij of is dat not done? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 1 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2019 "One" is zo'n nummer van U2 waarbij je lekker mee kan blèren, vooral in de auto vind ik dat heerlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2019 Er lijkt eindelijk een eind aan de extreme hitte te zijn gekomen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2019 Eigenlijk zou ik het ook wel helemaal te gek vinden weer eens een flinke bui hier op het kopje te krijgen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 1 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2019 rijgen de herfstbuien zich straks aaneen, dan wordt daarover weer volop geklaagd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2019 Geklaagd zal er hier niet snel worden over buien, we hebben nog zo'n 2 maand regen nodig voor de grond hier weer verzadigd is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 2 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2019 Verzadigd is hij pas, als hij het hele krat achter de kiezen heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 2 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2019 Kiezen heeft de oude grijsaard niet meer, tanden ook niet trouwens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 2 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2019 Niet trouwen schat! Laten we elkaar eerst eens wat beter leren kennen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2019 leren kennen wat de Nederlandse Oranje dames in huis hebben kon je net op ziggo, we hebben Belgie met 3-0 geklopt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 3 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2019 Geklopte eitjes, parmezaan, peterselie, de witte wijn liet ze deze keer maar weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 4 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2019 weg met alle onaardigheid,does lief! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 4 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2019 does lie fake truth, it's all to human Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 4 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2019 humanistisch perspectief op godsaanbidding, kan dat ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2019 ook nu zit ik aan ZiggoGo vast voor de buis want Nederland gaat nu knokken met Italie voor een ticket voor de Olympische Spelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MijnGerrit Geplaatst 6 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2019 Spelenderwijs, leek het wel, maakte zij haar 10 jaar droog vol...:) lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 6 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2019 Vol vreugde zie ik hier ineens @MijnGerrit opduiken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2019 horen we gewoon niet veel te weinig van onze gerrit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2019 manman wat een hoop ouwe knakkers/rakkers op dit forum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 7 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2019 Rum cola? Nee dank je, geef mij maar een drankje dat virgin is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2019 gin is iets wat ik nog nooit heb gedronken, de daarbijbehorende tonic echter vind ik heerlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 7 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2019 Eerlijk zijn naar jezelf is belangrijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 8 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2019 Lang rijk ben je niet, als je zo met je geld strooit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2019 (bewerkt) ooit was rijk een droom, nu komt ie uit met kleine dingen die ik nooit verwachtte 8 augustus 2019 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden