Claudius Geplaatst 7 december 2021 Rapport Share Geplaatst 7 december 2021 schrijven was ooit een droom van mij, beroemd wilde ik worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 7 december 2021 Rapport Share Geplaatst 7 december 2021 dennenbomen overal, groot en klein, dik en dun, of zijn het sparren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 7 december 2021 Rapport Share Geplaatst 7 december 2021 Sparren is een goede manier om je gedachten te toetsen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 8 december 2021 Rapport Share Geplaatst 8 december 2021 Toetsen van geduld is proberen met één hand een paperclip om een aantal vellen papier te schuiven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 8 december 2021 Rapport Share Geplaatst 8 december 2021 Schuiven is een leuk werkwoord net als schaven, scheven, schiven, schoven, schuven en schijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 9 december 2021 Rapport Share Geplaatst 9 december 2021 schijven is ook een zelfstandig naamwoord Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 december 2021 Rapport Share Geplaatst 15 december 2021 Zelfstandig naamwoord wel maar ik ken geen schijven als werkwoord Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 15 december 2021 Rapport Share Geplaatst 15 december 2021 werkwoord schijven, ik schijf, jij schijft, hij/zij/het schijft, wij schijven, jullie schijven, zij schijven, nee, ik zie het inderdaad ook niet in mijn kennis van de taal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 17 december 2021 Rapport Share Geplaatst 17 december 2021 Van de taalkundige @Kohtje heb ik geleerd dat het officieel sperZieboontjes zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 18 december 2021 Rapport Share Geplaatst 18 december 2021 sperzieboontjes zijn lekker, zeg ik, maar of iedereen het daar mee eens is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 21 december 2021 Rapport Share Geplaatst 21 december 2021 Een sisser en niet een knal gaf het vuurwerk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 21 december 2021 Rapport Share Geplaatst 21 december 2021 vuurwerk moet verboden worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 december 2021 Rapport Share Geplaatst 21 december 2021 Worden steeds meer mensen het over eens, buiten de overbelasting voor ziekenhuizen vind ik zo verschrikkelijk voor alle dieren die er bang voor zijn.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 21 december 2021 Rapport Share Geplaatst 21 december 2021 Zijn we nu helemaal belatafeld, alles moet maar binnen de lijntjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 december 2021 Rapport Share Geplaatst 21 december 2021 Binnen de lijntjes vind ik prima als we daar de dieren mee helpen.  Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 21 december 2021 Rapport Share Geplaatst 21 december 2021 Helpen we een virus ook of die maar niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 22 december 2021 Rapport Share Geplaatst 22 december 2021 die maar niet helpen, virussen zijn slim genoeg om zichzelf te helpen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 27 december 2021 Rapport Share Geplaatst 27 december 2021 helpen moet je jezelf, toch volgens sommige mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 december 2021 Rapport Share Geplaatst 27 december 2021 mens en dier hoort eigenlijk op Oskars kunstjesdraad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 27 december 2021 Rapport Share Geplaatst 27 december 2021 Kunstjesdraad lijkt mij zeer geschikt voor een slangenmens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 27 december 2021 Rapport Share Geplaatst 27 december 2021 Slang en mens gaan niet altijd goed samen, maar wel als je Freek Vonk bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 2 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2022 Ben terug van een lange wandeling, ik ben vandaag dus toch nog in beweging gekomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 3 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2022 Mentaal, fysiek en emotioneel groeien we door lange wandelingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2022 en dan doen we een pleister op de kapotte blaar tussen de tenen, en trekken de wandelschoenen weer aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 3 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2022 En weer aan de lijn doen er ook velen in januari Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden