lady jane Geplaatst 17 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2021 ennnn, lukt dat jouzelf?, mij nl vaker niet dan wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 17 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2021 dan wel dan niet, maar ik blijf oefenen met dieren als spiegel, ik kijk het af van mijn poes en paard en doe ze na, elke dag weer opnieuw, oefenen oefenen oefenen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 17 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2021 (bewerkt) sorry 17 juli 2021 bewerkt door Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2021 oefenen doe ik hapsnap ook, maar heb te weinig discipline om gemotiveerd te blijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 17 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2021 Gemotiveerd te blijven valt mij ook vaak niet mee, waarbij het mij ook regelmatig onduidelijk is waarom dat dan zo is, zeker als ik weet dat het is voor mijn eigen bestwil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 18 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2021 (bewerkt) voor mijn eigen bestwil is veel goed, misschien moet ik meer proberen te aanvaarden. 18 juli 2021 bewerkt door Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2021 aanvaarden is een goede stap, verduren moet soms ook, berusten en uiteindelijk tevredenheid ervaren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 18 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2021 Tevredenheid ervaren vind ik regelmatig lastig, zeker als ik in de vergelijk-modus zit, dan moet ik alle zeilen bijzetten om de realiteit te blijven zien en te waarderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 18 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2021 de realiteit te blijven zien en te waarderen is soms zeer moeilijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 19 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2021 Moeilijk ook nog steeds om de weinige regels van het spel te volgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2021 volgen we niet overal eigen aangepaste regels in het leven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 19 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2021 in het leven hebben we geen keuzes, we volgen een vooropgesteld pad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2021 Pad is geen lot, maar een middel, omstandigheden soms geen invloed maar in verder alles zijn volgens mij wel keuze mogelijkheden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 19 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2021 Mogelijkheden zijn er dan misschien wel,  maar die kunnen zien is voor een optimist vast gemakkelijk dan voor een pessimist en dat geldt dan ook weer voor het vervolgens benutten van die mogelijkheden, hetgeen niet wegneemt dat er vaker mogelijkheden zijn dan ik zelf waarschijnlijk doorheb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2021 Oor hebben voor en oog hebben voor de kleine mooie dingen om mij heen (iets wat ik echt heb moeten leren)Â Â hebben er waarschijnlijk voor gezorgd dat ik tegenwoordig tot het optimistische deel van de mensheid behoor. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 20 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2021  Behoor ik niet toe, maar ik train mijzelf wel om de mooie dingen, de kleine dingen wel te zien en te waarderen, waardoor ik bijvoorbeeld even kan genieten van een badderende merel in mijn tuin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2021 Mijn tuin is een enorme bron van genietmomenten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2021 genietmomenten zijn bij mij klein, vluchtig en oh zo waardevol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 21 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2021 Waar de volle glazen bleven die ze neer zette op de tuintafel wist ze niet, het bezoek was al lang weg. Â Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2021 Wegens enorme dorst had zij diep in gedachten zelf de glazen water leeg gedronken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 21 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2021 Wat er leeggedronken uit zag, stopte ze in de vaatwasmachine. De rest van de glazen ging terug in de kast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 21 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2021 (bewerkt) In de kast zitten is voor niemand gezond, kom er maar gauw uit. 21 juli 2021 bewerkt door Quinn Tikvaud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 21 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2021 Uitkomen voor je ware gevoelens is soms zo goed als onmogelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2021 Mogelijkheden creeer je vaak zelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 21 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2021 zelf haalde ze de vaatwasser leeg, maakte het bed op, ging met de stofzuiger rond en had plezier in het resultaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden