Lieke7777 Geplaatst 31 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2021 Drie is een ongelijk aantal . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 31 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2021 Ongelijk aantal of oneven getal? Natuurlijk ook wel een priemgetal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 31 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2021 Talloze pogingen om te begrijpen wat rekenen is ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 31 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2021 Rekenen is moeilijker geworden sinds de uitvinding van de rekenmachine. Niemand doet het nog uit het hoofd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 31 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2021 Uit het hoofd, uit het hart... wacht even, hier klopt iets niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 31 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2021 Iets niet netjes volgen, is valsspelen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 31 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2021 Als spelen en brood na een jaar eindelijk weer terug komen, zal het volk weer tevreden zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2021 (bewerkt) zij naderden de spelen, met mondkapjes op, hun toegang gevende app paraat, vol verwachting en ja een beetje tevreden 31 maart 2021 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 1 april 2021 Rapport Share Geplaatst 1 april 2021 Tevreden met de soap in de Tweede Kamer ben ik niet. Om de parodie "Mark's geheugentrainer" moest ik dan wel weer hard lachen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 april 2021 Rapport Share Geplaatst 1 april 2021 lachen en huilen, want ik trek de vergelijking met de soap hier vooral door mijn gebrek aan vertrouwen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 1 april 2021 Rapport Share Geplaatst 1 april 2021 Vertrouwen loopt een deuk op als het zo lang moet duren om openheid van zaken te krijgen. En dan nog dat gelul over "niet dat ik me kan herinneren". Precies van die spontane dementie waar daders tijdens rechtzaken ook altijd last van hebben Aan de andere kant denk ik dan ook weer: gelukkig hebben we een democratie. In een andere vorm ben je echt totáál lost. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 april 2021 Rapport Share Geplaatst 1 april 2021 lostte iemand maar een schot om te stoppen met het ge-oh en te gaan stemmen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 1 april 2021 Rapport Share Geplaatst 1 april 2021 Stemmen op Rutte, hoeveel mensen zullen daar nu spijt van hebben? Of interesseert ze het niets? (wat alleen nog maar erger is). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 april 2021 Rapport Share Geplaatst 1 april 2021 is pijnlijk, net als de app die ik net kreeg; pijnlijk einde tijdperk Rutte, gelukkig zal hij het zich later niet herinneren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 2 april 2021 Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 Niet herinneren begint vaker voor te komen naarmate ik ouder word en dat vind ik heel vervelend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 2 april 2021 Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 Vervelend dekt de lading niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 2 april 2021 Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 De lading niet weggooien met het pakpapier, er kan wat bruikbaar tussen zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 april 2021 Rapport Share Geplaatst 5 april 2021 zitten bingen op Netflix, so not me, maar oh wat was The Serpent spannend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 5 april 2021 Rapport Share Geplaatst 5 april 2021 Spannende series vind ik ook geweldig maar bingen wordt dan meestal onvermijdelijk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 april 2021 Rapport Share Geplaatst 5 april 2021 de lijken vallen soms uit de kast als je een instituut uit een faillissement overneemt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 5 april 2021 Rapport Share Geplaatst 5 april 2021 neem toch dat advies om de kasten dicht te laten maar ter harte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 april 2021 Rapport Share Geplaatst 5 april 2021 harten slaan op hol bij dat idee alleen al; denk eens aan de stank die dan ontstaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 5 april 2021 Rapport Share Geplaatst 5 april 2021 (bewerkt) staat van ontbinding is een natuurlijke manier om er van af te komen 5 april 2021 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 april 2021 Rapport Share Geplaatst 5 april 2021 komen we in elk geval vast af van de staat van opwinding Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 5 april 2021 Rapport Share Geplaatst 5 april 2021 (bewerkt) Opwinding kan je beter vermijden 5 april 2021 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden