Soberbunny3 Geplaatst 22 september 2022 Rapport Share Geplaatst 22 september 2022 Van vuurwerk heb ik echt mijn buik vol, altijd gezeik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 september 2022 Rapport Share Geplaatst 22 september 2022 zeikstralen kunnen ontzettende zeurpieten zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 22 september 2022 Rapport Share Geplaatst 22 september 2022 Eten zij nu samen of apart? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 23 september 2022 Rapport Share Geplaatst 23 september 2022 Apart eten is best ongezellig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 24 september 2022 Rapport Share Geplaatst 24 september 2022 Liggen in mijn bed kan soms een zegen zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 29 september 2022 Rapport Share Geplaatst 29 september 2022 En zijn de rapen al gaar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 3 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2022 Gaar zijn ze pas, als je er met de vork in kunt prikken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 4 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2022 Rik, Ken en Andreas gingen samen op pad om bij gebrek aan gare rapen, kastanjes te zoeken. Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 4 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2022 Zoek en gij zult vinden, behalve die gare rapen dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2022 dank aan ellis dambrink voor het redden van de wedstrijd vanavond in ahoy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 8 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2022 Ahoy, genoeg tamme kastanjes geraapt om vanavond te garen. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2022 garen spin je daar goed bij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 13 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2022 Bij de kastanjes heb ik pastinaak gegeten, die combinatie, samen met een hachee van seitan en ui was verrassend goed. Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 13 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2022 Goed idee, om weer eens wat nieuwe recepten te lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2022 Lezen wil ik al heel lang gaan doen maar komt er maar niet van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2022 van lezen krijg ik nooit genoeg, het is mijn oudste en trouwste verslaving Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 14 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2022 Verslaving als een ziekte die nooit over gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2022 aatje veldhoen, een man om even wat over te lezen......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 20 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2022 Zen ben ik nog steeds, maar de kunst van aatje zal ik nooit beheersen lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 26 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2022 Heersen over je impulsen geeft een gevoel van macht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2022 Machtige impuls gevolgd net om te gaan stadten i.p.v. zwemmen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 26 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2022 Zwemmen in de zomer van oktober in Exloo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 27 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2022 Loost die grote fabrikant daar nog steeds zijn gif? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 28 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2022 Giftige woorden ook al lossen ze op, blijven altijd aanwezig als klein residu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2022 Dus wees voorzichtig met wat je zegt, ook dat kleine residu kan pijnlijke littekens achterlaten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden