Bob Geplaatst 17 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2022 Tijd, tijd, tijd... terwijl je het zegt is het alweer voorbij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2022 Voorbij gaat deze periode ook, maar we moeten blijkbaar veel geduld hebben helaas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2022 helaas zakt mijn humeur wat vroeger dan anders vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2022 Vandaag kan jouw humeur hopelijk tóch nog een oppepper krijgen... lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 17 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2022 Rijgen we de positieve berichten aan elkaar en vallen de negatieve er tussenuit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2022 tussen uit en thuis zaten heerlijk ontspannen uurtjes vol genieten nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 18 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2022 Genieten van de reis, lees ik daar in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MijnGerrit Geplaatst 18 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2022 Daarintegen is onjuist; daarentegen daarentegen is wél correct. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 18 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2022 Correct, zeg nou zelf, ‘n trema op ‘n eetje geeft toch geen pas? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2022 past è niet beter in wèl of mogen beiden taalkundig gezien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 19 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2022 Gezien de moeilijkheidsgraad van deze vraag moet ik je het antwoord schuldig blijven maar ik weet wel dat, welke kant het streepje ook opwijst, het geen trema heet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2022 (bewerkt) heet accent egu of circomflex (let niet op de spelling) is wat er bij mijn oude hersens oppopt, maar welke weet ik nooit. 19 maart 2022 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 19 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2022 Eën trëmä zijn de twëë puntjes. Een circonflexe is een dakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2022 ooit loopt deze draad van een leien dakje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 19 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2022 dâkje vind ik zo wel leuk gespeld maar het aansluiten hiervoor ging wèl éven mis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 19 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2022 Mis had ik het dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2022 dus een streepje van linksboven naar rechtsbeneden zoals op è heet een accent grave Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2022 Accent grave is het goede antwoord, nog onthouden van Franse les. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 19 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2022 Franse les is mooi mar hoe heet ie nou op z’n Nederlands? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2022 (bewerkt) Nederlands ezelsbruggetje ervoor was; streepje naar rechts als je het langer uitspreekt en naar links bij korte klank 19 maart 2022 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2022 (bewerkt) klank è is een een beetje als in 'heh?', klank é is als in 'nee', in het nederlands noem ik ze 'streepje achterover' en 'streepje voorover', dan 'accent sirkonpetje', dat is het dakje en de cedille noem ik in het nederlands 'het friemeltje'. 19 maart 2022 bewerkt door Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 19 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2022 Het friemeltje de éne of de andere kant uit die ik altijd met élève Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 26 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2022 Elève is een manier, of gewoon denken aan het woord café, waarvan je wel weet waar het streepje heen gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 31 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2022 En, gaat het nog sneeuwen in deze regio? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 31 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2022 Regio Noord voortuin meldt zich lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden