Yvonne Geplaatst 25 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2021 Faalangst kan negatief maar ook positief zijn, ik gun jou de positieve versie Yana. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 25 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2021 (bewerkt) Yana, faalangst heb ik niet, maar helaas weet ik hier en nu geen correcte volzin om zowel het gebruik van leestekens als het bezigen van het schitterende woord "gelardeerd" te promoten. 25 mei 2021 bewerkt door Quinn Snelle slordige aanpassing wegens snelle posters. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 25 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2021 Gelardeerd te promoten. Dat woord moet ik toevoegen aan mijn vocubelaire. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 25 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2021 Vocubelaire, zou dat lekker smaken? lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 25 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2021 Smaken verschillen en meningen ook, maar een uitgebreid en correct vocabulaire draagt voor mij wel bij aan het appreciëren van iemands uitingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 25 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2021 Uitingen van mensen die zich helder weten uit te drukken daar kan ik ook erg van genieten, soms vind ik het jammer dat mijn eigen vocabulaire niet wat uitgebreider is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 25 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2021 Is dat zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 25 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2021 Zo teleurstellend om juist nu dan een zinnetje van drie woorden met slechts één lettergreep geëtaleerd te zien worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2021 En bij het lezen hiervan schoot ik hardop in de lach, helaas had ik net een slok thee in mijn mond zodat de tafel nu een dweilbeurt nodig heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 25 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2021 Nodig heeft hij het niet, maar de spellingcontrole geeft altijd aan of zijn woorden correct gespeld zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 25 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2021 Gespeld zijn en alles te controleren is goed maar het zou beter zijn als we het zelf leerden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 25 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2021 Leerden spelden nu ook maar eens het vak goed, dat zou pas zoden aan de dijk zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2021 de dijk zetten we even op de muziekdraad en hier zetten we de puntjes op de i Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 25 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2021 Puntjes op de i wordt in het Engels vertaald als dot the i’s and cross the t’s. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2021 (bewerkt) T’s kruisen, mag alleen als het kleine t’s betreft terwijl hoofdletter T’s in plaats van kruisjes dakjes hebben, zodat zij - net als wij - droog staan 25 mei 2021 bewerkt door Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2021 dragen we , als strenge taalpuristen, even bij aan heen juist verloop van de dominodraad door op onze strepen te blijven staan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 25 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2021 (bewerkt) Staan Engelse woorden wel zo vreemd of dragen ze misschien juist bij tot een bredere blik dan wanneer we louter in het Nederlands denken en schrijven - me dunkt dat het best moet kunnen mits we ze tussen aanhalingstekens plaatsen of cursief zetten. 25 mei 2021 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 25 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2021 Woorddomino geeft sommige mensen (kuch @adri02 ) wel de kans om serieuze archaïsche woorden te spuien in gezelschap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 25 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2021 In gezelschap van al deze hoogopgeleide taalkunstenaars heb ik aan de lopende band een woordenboek nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 25 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2021 Tiereliere wat is deze dag omgevlogen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 25 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2021 Omgevlogen zou ik niet direct zeggen, de tijd leek langer te duren dan normaal, waarschijnlijk door de vervelende boodschap die ik vandaag kreeg en waardoor ik nogal uit mijn doen was en nog steeds ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 26 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2021 Ben plaatsvervangende wel ook teleurgesteld voor je . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 26 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2021 (bewerkt) Je zult het maar hebben lijkt me erg ambetant 26 mei 2021 bewerkt door ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2021 ambitant is een niet bestaand woord, misschien bedoel je gewoon vervelend? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 26 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2021 Vervelend inderdaad had een letter verkeerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden