Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Yana, faalangst heb ik niet, maar helaas weet ik hier en nu geen correcte volzin om zowel het gebruik van leestekens als het bezigen van het schitterende woord "gelardeerd" te promoten.

bewerkt door Quinn
Snelle slordige aanpassing wegens snelle posters.
Geplaatst

Smaken verschillen en meningen ook, maar een uitgebreid en correct vocabulaire draagt voor mij wel bij aan het appreciëren van iemands uitingen.

Geplaatst

Uitingen van mensen die zich helder weten uit te drukken daar kan ik ook erg van genieten, soms vind ik het jammer dat mijn eigen vocabulaire niet wat uitgebreider is.

Geplaatst

En bij het lezen hiervan schoot ik hardop in de lach, helaas had ik net een slok thee in mijn mond zodat de tafel nu een dweilbeurt nodig heeft. 

Geplaatst (bewerkt)

T’s kruisen, mag alleen als het kleine t’s betreft terwijl hoofdletter T’s in plaats van kruisjes dakjes hebben, zodat zij - net als wij - droog staan :)

bewerkt door Reacher
Geplaatst (bewerkt)

Staan Engelse woorden wel zo vreemd of dragen ze misschien juist bij tot een bredere blik dan wanneer we louter in het Nederlands denken en schrijven - me dunkt dat het best moet kunnen mits we ze tussen aanhalingstekens plaatsen of cursief zetten.

bewerkt door Bob
Geplaatst

Omgevlogen zou ik niet direct zeggen, de tijd leek langer te duren dan normaal, waarschijnlijk door de vervelende boodschap die ik vandaag kreeg en waardoor ik nogal uit mijn doen was en nog steeds ben.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...