Kohtje Geplaatst 24 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2019 @Kohtje zegt: ga je gang met je flitsende bericht, @Jannigje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 24 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2019 Jannigje is helaas haar flitsende bericht alweer vergeten, dat is reuze jammer, maar ja ze heeft toenemende problemen met haar korte termijn geheugen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 24 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2019 Mijn geheugen is... wat deed ik ook alweer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 24 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2019 Alweer ijs? Ja ik ga nu een ijsje halen, ik denk chocola en rumrozijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 24 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2019 ozijn staat verder in de lijst op alfabetische volgorde dan azijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 24 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2019 Dana zijn twee danums, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MijnGerrit Geplaatst 24 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2019 um...schijt, dat lijkt wel Latijn en daar hield ik beslist niet van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 24 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2019 Van Dana maak je zo Djana; zo heette de hond van Lars. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 24 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2019 Lars zou vast al menig ijsje hebben verorberend met dit mooie weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 24 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2019 Eer wij Lars vergeten, zullen er jaren verstreken zijn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2019 zijn recht voor zijn raap postings kwamen recht uit zijn hart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 25 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2019 Hart of ziel; ik houd het op zijn ziel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 25 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2019 Zielig kwam hij niet over; ik leerde daarvan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 25 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2019 Van gissen komt vergissen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 25 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2019 vergissen schijnt wel menselijk te zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 25 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2019 Menselijk te zijn is zowel een vloek als een zegen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 25 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2019 Genen bepalen een hoop, maar krijgen ook vaak onterecht de schuld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 25 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2019 Schuld en boete is net als misdaad en straf geschreven door Fjodor Dostojevski. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 25 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2019 (bewerkt) skieen, daar heb ik zin in nu met dit weer! 25 augustus 2019 bewerkt door Myle typfout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 26 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2019 Weer in mijn hoofd een paar keer een paar minuten besteed aan het aanvullen van jouw laatste zin @Myle, maar ik vind het een moeilijke! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2019 (bewerkt) een moeilijke hobbel nemen valt meestal mee, het ertegen op zien kost me de meeste energie vaak 26 augustus 2019 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 26 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2019 Vaak lijdt de mens het meest aan het lijden dat hij vreest etc. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2019 et cést parti is vrij vertaald; en daar gaan we dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 26 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2019 dan zeggen ze in Zuid-Afrika weg is ons Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 26 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2019 (bewerkt) is 'ons' nog steeds in zwang als aanduiding voor 100 gram? 26 augustus 2019 bewerkt door Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden