Rosee Geplaatst 8 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2019 Verwachtte ze niet teveel van het leven? Moest ze niet gewoon accepteren dat het een grote deprimerende toestand was? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 8 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2019 Ze liep binnen altijd op blote voeten, buiten was dat wel enigszins lastiger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MijnGerrit Geplaatst 8 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2019 ‘Tiger, tiger, burning bright’ was toch wel een favoriet gedicht van mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 8 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2019 Van mij mag het hoor, suste ze toen hij haar vroeg of hij nog een whisky zou bestellen. Zelf nam ze nog een kop thee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 9 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2019 Op theevisite bij haar zuster gaat ze niet , ze hebben ruzie, al weet ze niet echt waarover. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2019 waarover is zelden belangrijk bij ruzies, de aanleiding is vaak niks belangrijk, maar de sluimerende dingen die de oorzaak zijn zijn wel de moeite waard om uit te zoeken en op te lossen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MijnGerrit Geplaatst 11 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2019 Tel ossen, tel koeien, tel schapen, ja, dat was de truc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 11 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2019 De truc was op zich eenvoudig, toch leverde het nogal eens frustratie op en wel door het de tel kwijtraken, wat opnieuw beginnen inhield, onverbiddelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2019 onverbiddelijk is een woord waar discipline bij hoort, ik heb er dus weinig mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 12 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2019 meegaand staat tegenover onverbiddelijk zoals complimenteus staat tegenover afwijzend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 12 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2019 afwijzend sta ik nooit tegen onverbiddelijkheid, kan in bepaalde dingen heel eigenwijs zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 12 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2019 Wijs zijn! sprak oom Jan, en draaide de kurk terug op de fles. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 12 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2019 De fles vraagt mij graag ten dans, maar ik blijf bij mijn recht nee te zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 12 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2019 Zeg genereus nee tegen de fles en dans daarna uitbundig met de theepot. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MijnGerrit Geplaatst 14 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2019 De Theepot, kunstwerk in Rotterdam Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 14 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2019 Rotterdam, daar wonen rare jongens! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MijnGerrit Geplaatst 14 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2019 Rare jongens, of Gekke boys? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 15 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2019 Boys Will be bugs blijkt een liedje te zijn waarvan ik de tekst niet begrijp Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 15 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2019 Begrijpen is soms een woord dat wordt overschat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2019 schat ik begrijp je zo goed, en ik keur je gedrag toch af (niet meer doen dus stouterd) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 15 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2019 terdege is zo'n woord waarvan ik me afvraag waar het eigenlijk vandaan komt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 15 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2019 komt waarschijnlijk van degelijk, maar waarom toch dat deeg in beide woorden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 15 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2019 (bewerkt) . Woorden zijn uiteindelijk maar woorden. Ze worden door een ieder anders geïnterpreteerd. 15 augustus 2019 bewerkt door Myle foutje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 16 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2019 Pret eerde de gulle lach om haar aanstekelijke en helende werking, van ernstig fronzen daarentegen kreeg hij pijn in zijn buik. Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 16 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2019 is het nu de bedoeling om met 'is het' verder te gaan of met 'skittles', vraag ik me af Myle reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden