tomtom2 Geplaatst 8 november 2016 Rapport Share Geplaatst 8 november 2016 Een goede morgen allen en gegroet vanuit de Trump Tower! Het staat hier vol dikke, lelijke Amerikanen dus ik kan me niet voorstellen dat ie gaat winnen vandaag :-) Vandaag weer nuchter proberen te genieten van NYC, de taxi heb ik overleefd.. lady jane, Nadia en Sita2 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 8 november 2016 Rapport Share Geplaatst 8 november 2016 Goedemorgen Dagpact: Momentum Fijne dinsdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 8 november 2016 Rapport Share Geplaatst 8 november 2016 (bewerkt) Goedemorgen Sita, de vermoeidheid was bij mij de eerste tijd enorm! Hielp me wel gelukkig, schrok er heel erg van dat mijn lijf zo moe werd van herstellen 8 november 2016 bewerkt door Vol Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 8 november 2016 Rapport Share Geplaatst 8 november 2016 Goedemorgen, soort van wakker. Moet wel, zo aan het werk. Gisteren niet nuchter weten te houden. Vandaag kans nummer zoveel, if you let me. Dagpact, geen dagpact... ik wil niet drinken en dat meen ik oprecht. Toch maar wel dagpact. Dagpact: Momentum Sonnetje Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 8 november 2016 Rapport Share Geplaatst 8 november 2016 Goedemorgen, Dagpact: Momentum Sonnetje Quinn Lars Nadia Heb een mooie dag, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 november 2016 Rapport Share Geplaatst 8 november 2016 Goedemorgen frummers. Heerlijk geslapen hier. Douche en ondergetekende hebben inmiddels een schrobbeurt gehad. Buiten is het windstil en het al licht. Binnen staan koffie en thee klaar. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 8 november 2016 Rapport Share Geplaatst 8 november 2016 Goedemorgen Begin maar met lekkere koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 november 2016 Rapport Share Geplaatst 8 november 2016 Heeee, dat is een poos geleden Suiker. Goed je weer te zien. Hoe is het met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 8 november 2016 Rapport Share Geplaatst 8 november 2016 Niet geweldig qua psyche Yvonne, maar ben er nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 november 2016 Rapport Share Geplaatst 8 november 2016 Gelukkig ben je er nog. Maar wat naar dat je niet goed in je vel steekt? Is daar een oorzaak voor aan te wijzen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 november 2016 Rapport Share Geplaatst 8 november 2016 Dagpact; Momentum Sonnetje Quinn Lars Nadia Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 november 2016 Rapport Share Geplaatst 8 november 2016 Goedemorgen allemaal, Straks beginnen om 9.30 Niet zo vroeg vanochtend gelukkig, want ben een beetje gammel Wel 2 adressen, tot 16.00 met o.a. veel huishoudelijk werk, waar ik eigenlijk echt geen zin in heb nu Maar goed, het is niet anders, Laters ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 november 2016 Rapport Share Geplaatst 8 november 2016 Moghu Zo nu ga ik eerst Gerrit maar eens een dikke knuffel geven. Zomaar . Verder lag ik in bed te denken. Waarom is roken een gewoonte en drinken een verslaving?????? Ik heb nog steeds soms trek in een sigaret. Dan ben je toch verslaafd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 8 november 2016 Rapport Share Geplaatst 8 november 2016 Hallo, ik ervaar roken als een hele zware verslaving Bol. Ik rook nu ook alweer een paar jaar niet en ik kan soms nog hevig verlangen naar een sigaret. Volgens mij wordt stoppen met roken ook wel vergeleken met stoppen met heroine...dus ja. Ik laat het trekmoment er maar ff zijn, het gaat ook weer over en ik wil niet meer roken. Fijne dag. Ik was bezig met een taakje en dat ga ik nu afmaken. Laterrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 8 november 2016 Rapport Share Geplaatst 8 november 2016 Goede dinsdag, deze dinsdag. Morgen naar de hartdokter, beetje nerveus dus, maar ja... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 8 november 2016 Rapport Share Geplaatst 8 november 2016 Ik dacht vroeger dat drank en blowen veel meer gerelateerd waren aan emoties dan roken. Het zijn immers duidelijk psychoactieve stoffen waardoor ik emoties anders waarneem. Maar mijn ervaring is dat juist ook roken dit heeft. Je raakt niet beneveld of stoned maar de koppeling voelt zo sterk. En alles wat manipulatie is van emoties is voor mij een verslaving. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 8 november 2016 Rapport Share Geplaatst 8 november 2016 Roken een gewoonte, ik ben voor die benaming. Goede gewoonte? Prettige gewoonte? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 8 november 2016 Rapport Share Geplaatst 8 november 2016 Toen ik ervan af was, zag ik het als een vieze, smerige, gluiperige stinkverslaving. Bah! En dat vind ik na 35 jaar nog. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 8 november 2016 Rapport Share Geplaatst 8 november 2016 Vorige week zag ik een heel leuk filmpje van een vrouw bij een psychiater die vijf minuten per sessie de tijd had. Weet niet meer waar maar wellicht hier op het forum. Iemand? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 8 november 2016 Rapport Share Geplaatst 8 november 2016 Ja, het heet Stop it! Gepost door Etty, maar waar.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 8 november 2016 Rapport Share Geplaatst 8 november 2016 Stop it! Dat was het. Ik wist twee woorden. Maar dacht dan maar aan 'don't'. STOP IT! Nu ik de titel weet en dat het van Etty was kom ik er wel. Thx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 8 november 2016 Rapport Share Geplaatst 8 november 2016 Had ze bij mij gepost, raak filmpje. Okee, sigaretten zijn misschien goor en smerig, ooit stop ik daarmee. Maar een sigaar is toch te lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 8 november 2016 Rapport Share Geplaatst 8 november 2016 Hebbes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 november 2016 Rapport Share Geplaatst 8 november 2016 Nu ben ik nieuwsgierig Meya, vertel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 8 november 2016 Rapport Share Geplaatst 8 november 2016 Dagpact: Momentum Sonnetje Quinn Lars Nadia Rapilos Hé Quinn: vandaag gewoon niet! Oké?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden