Quinn Geplaatst 16 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 maart 2017 Jep. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 16 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2017 Wow man. Hoe voelt het? Hoe reageerde thuis? Spannend en heerlijk lijkt me. Je bericht straalt liefde uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 16 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 maart 2017 Niet onverdeeld positief, een beetje afwachtend en wat bezorgd. Maar dat gaat wel over. Gisteren en vandaag bezig geweest met pber om te regelen dat en hoe ik vanaf maandag verder ga. Iets met structuur en ritme vasthouden, medicatie aanhouden en therapie voortzetten. Als het goed is, zit mijn vorige -oloog met de blauwe ogen nog op me te wachten, dus die overgang zou niet al te ingewikkeld moeten zijn. Straks m'n zooi inpakken en dan word ik morgen in de middag opgehaald. Eindelijk dan toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 16 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 maart 2017 Thanks Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 16 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2017 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2017 Ook hier ineens grote ontwikkelingen Quinn het lijkt wel voorjaar. Alles wat zich in de winter onder de grond heeft ontwikkeld, schiet ineens op deze mooie eerste echte lentedag, hups boven de grond uit. basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 17 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2017 Good luck Quinn!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 17 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2017 thuis waarschijnlijk Quinn. Heb het goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 17 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2017 Of is dit uit de verkeerde streek? Hoe dan ook , ik wens je veel succes en heel veel liefde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 18 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2017 Veel succes met je missie.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2017 en schrijf je nog wat van je af hier? het blijft een spannend gebeuren en de verleidingen zullen al snel weer op de loer liggen ben ik bang. welcome home Quinn, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 18 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 maart 2017 Bedankt jongens (m/v)! Ik ben thuis, dat is heel plezierig. Niet van plan om weg te gaan van het forum hoor. Spannend is het zeker en ik weet ook best dat ik er nog lang niet ben. Maandag gesprek bij de -oloog en even babbelen op mijn werk ook. Maar vandaag en morgen heb ik vakantie. lady jane en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 18 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2017 Een hele fijne vakantie thuis gewenst Quinn Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 18 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2017 Wat lees ik nu! Supergefeliciflapstaart dat je thuis bent! Taart! (Ik noem je geen taart maar vraag om gebak). Is het meteen goed of nog onwennig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 18 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 maart 2017 Het is simpele stracciatella kwarktaart geworden, wegens geen zin in allerlei gedoe vandaag. Straks voor de tigste keer Babe aan (ach ja, die kinderen hè...) en dan is de eerste dag in vrijheid al zo ongeveer om. Het echte wennen begint maandag denk ik pas, omdat dan alles en iedereen weer de gewone dingen gaat doen. Had al bedacht dat ik mijn werk dan ook maar even met mijn aanwezigheid ga verblijden. Verder, tja, het is nog even een kwestie van een nieuwe draai vinden. Voor iedereen hier ook, denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 18 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2017 Moet Babe toch ook maar eens gaan kijken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2017 Was die taart voor het eggie of voor hier? Het is nog wennen dus, heb je niet de neiging om je komende week helemaal vol te plannen zodat je afleiding hebt? Van strikte structuur naar minder zou mij aanvliegen. Dat is puur projecteren want ik heb structuur echt nodig anders (ver)zuip ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 19 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 maart 2017 Dat was een echte, maar neem gerust een virtueel stukje. Ik houd niet zo van alles vol plannen, zie wel hoe het loopt komende week. Moet toch maandag eerst afspraken maken over therapie dingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2017 Misschien planned de therapeut de week wel vol voor je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 19 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2017 jajaja, de stad voelde gisteren al weer anders aan... wat vollediger. Het zoemde er: Quinn is back! lang leve de lust tot leven denk ik dan met veel goede koffie (en taart) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 19 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 maart 2017 Nee nee, er is nu maar één meer die over mijn planning gaat en dat ben ik zelf. De Stad zingt en zoemt en moet dringend herontdekt worden, maar pas als de regen stopt. Zo mietje ben ik dan ook wel weer. De taart is op en ik denk dat er zo chips bij moeten. Want daarom. D us best blij, maar ook wat nerveus. Zit in haar aard. Morgen naar de -oloog, eens kijken wat ze daar bedacht hebben en wat ik daarvan vind en dan maar een kijken wat mijn collega's van mijn werk hebben gemaakt. En mocht ik tijd over hebben, dan wil ik nieuwe schoenen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 19 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2017 Nieuwe schoenen: YES! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 19 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2017 Welkom thuis, Quinn! En je wilt nooit, nooit, nooit, nooit meer terug naar waar je was toch? (Ik bedoel niet de locatie, maar je staat van zijn.) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 19 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 maart 2017 Thanks Basta. Over nooit, nee, doe dat woord maar niet, dat is me te onherroepelijk en definitief. Je weet tenslotte nooit hoe het loopt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 20 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2017 Succes Quinn, weer thuis. Zal fijn zijn, back in 'real life'. Hou je taai, goeie week. Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden