Spring naar bijdragen

Ik ben


Quinn

Aanbevolen berichten

Niet onverdeeld positief, een beetje afwachtend en wat bezorgd. Maar dat gaat wel over. Gisteren en vandaag bezig geweest met pber om te regelen dat en hoe ik vanaf maandag verder ga. Iets met structuur en ritme vasthouden, medicatie aanhouden en therapie voortzetten. Als het goed is, zit mijn vorige -oloog met de blauwe ogen nog op me te wachten, dus die overgang zou niet al te ingewikkeld moeten zijn. Straks m'n zooi inpakken en dan word ik morgen in de middag opgehaald. Eindelijk dan toch.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt jongens (m/v)! Ik ben thuis, dat is heel plezierig. Niet van plan om weg te gaan van het forum hoor. Spannend is het zeker en ik weet ook best dat ik er nog lang niet ben. Maandag gesprek bij de -oloog en even babbelen op mijn werk ook. Maar vandaag en morgen heb ik vakantie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is simpele stracciatella kwarktaart geworden, wegens geen zin in allerlei gedoe vandaag. Straks voor de tigste keer Babe aan (ach ja, die kinderen hè...) en dan is de eerste dag in vrijheid al zo ongeveer om. Het echte wennen begint maandag denk ik pas, omdat dan alles en iedereen weer de gewone dingen gaat doen. Had al bedacht dat ik mijn werk dan ook maar even met mijn aanwezigheid ga verblijden. Verder, tja, het is nog even een kwestie van een nieuwe draai vinden. Voor iedereen hier ook, denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was die taart voor het eggie of voor hier? Het is nog wennen dus, heb je niet de neiging om je komende week helemaal vol te plannen zodat je afleiding hebt? Van strikte structuur naar minder zou mij aanvliegen. Dat is puur projecteren want ik heb structuur echt nodig anders (ver)zuip ik. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee nee, er is nu maar één meer die over mijn planning gaat en dat ben ik zelf. De Stad zingt en zoemt en moet dringend herontdekt worden, maar pas als de regen stopt. Zo mietje ben ik dan ook wel weer. De taart is op en ik denk dat er zo chips bij moeten. Want daarom. D us best blij, maar ook wat nerveus. Zit in haar aard. 

Morgen naar de -oloog, eens kijken wat ze daar bedacht hebben en wat ik daarvan vind en dan maar een kijken wat mijn collega's van mijn werk hebben gemaakt. 

En mocht ik tijd over hebben, dan wil ik nieuwe schoenen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...