Spring naar bijdragen

Ik ben


Quinn

Aanbevolen berichten

Het is een beetje uitvogelen wat wel en niet werkt nog momenteel. Logisch ook, aangezien het geval in kwestie nog niet echt zin had om aan te geven waar problemen zitten en waar dus mogelijk oplossingen voor gezocht moeten worden. Nou ik die drempel eerst over ben, denk ik dat de therapie ook gerichter en effectiever gaat worden. Maar dat is misschien wishful thinking. Voor hetzelfde geld is morgen de drempel weer drie keer zo hoog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Quinn,

 

Ik moet toch vaak aan dit nummer denken, als ik op jouw draad lees. Ik weet niet waarom, het is meer een gevoel dan iets anders. Het blijft terugkomen bij me en daarom zet ik het neer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zit nu in de trein met een rechtstreekse verbinding, dus als alles goed gaat, ben ik tegen half vijf thuis. Voor de verandering nou eens niet de wereld aan plannen gemaakt. Kan ook niet, ben doodop. Maar maakt niet uit, niets wat niet over gaat. Drie bekers Starbucks voor me staan, dus het moet lukken om op het juiste station uit te stappen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Best bijzonder ja, dat thuis zijn. We proberen om er een gewone zaterdag van te maken, dus sporten en werken en dat soort dingen gaan gewoon door. Is het idee. Behalve dan dat zo'n mijn thuiszijn een uitstekende reden vond om niet te gaan sporten. Dus net terug van die verdraaide kinderboerderij. Brownie met banaan in de oven. Koffie loopt de hele dag door. Alles is best rustig, daar ligt het niet aan. De onrust zit in mijzelf.

Nog maar even aangemeld voor het dagpact. Hier is het duidelijk ook weer een rare dag. Jammer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ah Quinn, kon ik die onrust maar even uit je ''knippen''. Al was het maar voor dit weekend. Lukt het je bij het moment te blijven? Dus nu alleen die brownie met banaan bijvoorbeeld. Voor jezelf het moment beschrijven, alle geuren, de beloofde smaak, etc. Soms lukt het me en helpt het enorm.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...