Spring naar bijdragen

Ik ben


Quinn

Aanbevolen berichten

Ik denk wel dat je sterk genoeg bent. Je doet het al 40 dagen ! Dus kan je het. Stapje voor stapje. En ja het paadje is kronkelig en lijkt soms terug te gaan naar waar je vandaan komt en soms gaat het zwaar stijl omhoog en dan weer wat makkelijker bergafwaarts of we glijden uit omdat het glad is door de regen. Maar het paadje komt uiteindelijk uit waar je uit wilt komen quinn.ik ben ervan overtuigd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, vandaag hebben we weer gehad. Mijn best gedaan om mijn verhaal te vertellen, staccato en in kale feiten, maar dat vind ik alsnog een behoorlijk grote stap. Vooraf aangegeven dat ik het niet goed durf te vertellen, omdat ik reacties verwacht (en ook al eens heb gekregen) als ongeloof, veroordeling, weet ik wat voor negatieve dingen. Jaren geleden had ik een therapeut die zei dat ik niet zo moest overdrijven. Maar dat kwam nu niet. En dus heb ik al meer verteld dan ik had gedacht te zullen delen. Geen idee of het gaat helpen. Voor nu voel ik me niet opgelucht ofzo, zelfs niet minder beroerd. Kleine stapjes, zeggen ze dan hè.

 

We zien wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die met strikjes zijn wel echte hakkenbijtertjes hè? Ik dacht wel aan iets groters eigenlijk. Maar die Corgi is leuk. Al was het natuurlijk beeldspraak, zucht... ;)

 

En ja, ik tref het soms raar met hulpverleners, maar goed, daar ben ik natuurlijk zelf bij. Morgen moet ik die van vandaag weer onder ogen komen. Geloof dat ik morgen ziek ben. En nee, niet echt, heus niet, maar de berg is hoog, dat wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...