Quinn Geplaatst 18 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 januari 2017 Het is een beetje uitvogelen wat wel en niet werkt nog momenteel. Logisch ook, aangezien het geval in kwestie nog niet echt zin had om aan te geven waar problemen zitten en waar dus mogelijk oplossingen voor gezocht moeten worden. Nou ik die drempel eerst over ben, denk ik dat de therapie ook gerichter en effectiever gaat worden. Maar dat is misschien wishful thinking. Voor hetzelfde geld is morgen de drempel weer drie keer zo hoog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2017 en soms volgen na de eerste stappen nog heel veel stappen sommigen makkelijker en sommigen hetzelfde of moeilijker maar ook jouw kracht groeit eenmaal die eerste stap genomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 19 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2017 Hoe was ie vandaag? (viel mee?) In Grunn nog wat sneeuw.... ga je het weekend weer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2017 Hoi Quinn, Ik moet toch vaak aan dit nummer denken, als ik op jouw draad lees. Ik weet niet waarom, het is meer een gevoel dan iets anders. Het blijft terugkomen bij me en daarom zet ik het neer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 19 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2017 Quinn: ❤ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 20 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2017 En beetje geslapen? Bijna weekend. Wanneer ga je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2017 Hup Quinn maak er wat van he ja ook van het weekend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Eef123 Geplaatst 20 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2017 Hey Quinn, ik was even van de radar, maar goed te lezen dat je een therapie gestart bent. Als dat een beetje iets voorstelt (de kern raakt), heb je daar ongetwijfeld veel (de rest van je leven) iets aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 20 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 januari 2017 Zit nu in de trein met een rechtstreekse verbinding, dus als alles goed gaat, ben ik tegen half vijf thuis. Voor de verandering nou eens niet de wereld aan plannen gemaakt. Kan ook niet, ben doodop. Maar maakt niet uit, niets wat niet over gaat. Drie bekers Starbucks voor me staan, dus het moet lukken om op het juiste station uit te stappen Sita2, Lika en Bob reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 20 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2017 Fijn weekend, Quinn. (Ook) lekker uitrusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 20 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2017 Goede reis Quinn en lekker genieten van het weekend! En veel plannen maken hoeft niet als er maar 1 duidelijk plan is : niet drinken en lekker bij je gezin en vrienden zijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 20 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2017 Grunn zag er al wat anders uit toen ik er net doorheen reed! gewoon minder leeg of zo.. Lika en basta reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 21 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 januari 2017 O ja, er gaat niets boven Grunn. En dat eigen bed. En m'n eigen keuken. Voor deze ene keer tussen twee mensen in slapen. Voeten op de eigen tafel leggen. Betere koffie. Twee kwetterende kinderen. And so on. Gewoon thuis, waar alles beter is. Singbluesilver, smart, Sita2 en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 21 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2017 ❤ mooi Quinn. Heerlijk voor je. En het kan vast vaker toch? Als het goed gaat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2017 thuis is speciaal wordt misschien wel nooit meet helemaal vanzelfsprekend geniet ervan Quinn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 21 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2017 fijn weekend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 21 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 januari 2017 Best bijzonder ja, dat thuis zijn. We proberen om er een gewone zaterdag van te maken, dus sporten en werken en dat soort dingen gaan gewoon door. Is het idee. Behalve dan dat zo'n mijn thuiszijn een uitstekende reden vond om niet te gaan sporten. Dus net terug van die verdraaide kinderboerderij. Brownie met banaan in de oven. Koffie loopt de hele dag door. Alles is best rustig, daar ligt het niet aan. De onrust zit in mijzelf. Nog maar even aangemeld voor het dagpact. Hier is het duidelijk ook weer een rare dag. Jammer. Singbluesilver reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 21 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2017 Ah Quinn, kon ik die onrust maar even uit je ''knippen''. Al was het maar voor dit weekend. Lukt het je bij het moment te blijven? Dus nu alleen die brownie met banaan bijvoorbeeld. Voor jezelf het moment beschrijven, alle geuren, de beloofde smaak, etc. Soms lukt het me en helpt het enorm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 21 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2017 Sterkte Quinn!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 21 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2017 Geliked om je een hart onder de riem te steken. Thuis ben je nog niet uit je gewoonte denk ik. Ook hier moet het nog normaler worden om niet te drinken als je je onrustig voelt. Probeer te genieten en niet te ver vooruit denken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 21 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2017 Thuis is nu een beetje raar vandaag. Dat is eigenlijk niet zo raar toch. Dat gaat wel weer over. Daar heb ik alle vertrouwen in. Echt. ❤ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 22 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2017 Ben je alweer terug? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 22 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 januari 2017 Nee, nog niet. Als ik er morgen voor negen uur ben, mocht ik er een nacht aan plakken. Dus ben nu bij mijn vriend, die morgen tegen half zes gaat rijden. Ik kan goed mijn zin doordrijven. smart en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 22 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 januari 2017 Ja, ik keek vet schattig. Nou ja nee, eigenlijk zei ze "als jij echt denkt dat je hier maandag zo vroeg kunt zijn..." en dat heb ik als toestemming opgevat. Vinger, hand. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 22 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2017 Haha hadden ze natuurlijk helemaal niet verwacht vanuit het hoge noorden. Maar jij doet dat gewoon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden