Yvonne Geplaatst 20 juni Rapport Geplaatst 20 juni Heftig Quinn. Wat een energie moet dit allemaal vreten, energie die je waarschijnlijk niet eens hebt... Kan me zo goed de neiging om weg te lopen voelt, weg van alle moeite, moeizaamheid, pijn en angst.. Je leven terug vechten, terug eisen... wat een klus. Moe, moedeloos soms... Maar diep respect voor je hoor, je geeft niet op. Zoon en dochter die contact houden nu, wat mooi. En C, die naast jou blijft staan, rijkdom Quinn. En wat ben je al een eind gekomen, misschien voelt het niet altijd zo, maar het is wél zo. Heel heel veel respect voor je hoor. Quinn en lady jane reageerden hierop 1 1
Quinn Geplaatst 21 juni Auteur Rapport Geplaatst 21 juni Op 20-6-2026 om 06:08 zei bumperjim: Ja dat. Maar gemakkelijk heeft geen waarde. Nee. Maar weerloos voelen is ook knap klote. bumperjim en lady jane reageerden hierop 2
lady jane Geplaatst 21 juni Rapport Geplaatst 21 juni ik kwam dit verhaal tegen Quin, toen ik zocht op weerloosheid en ook de kracht er van. https://woordenbrug.wixsite.com/magic-of-ravia/post/dubbelzinnig-symbool-van-een-haas
Yana Geplaatst 23 juni Rapport Geplaatst 23 juni Hé Quinn, ik denk aan je, iedere dag. Dat de zon ook maar voor jou mag schijnen ☀️ lady jane reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 24 juni Rapport Geplaatst 24 juni Je leest vast mee hoop ik Quinn dus houden we je draadje levend bumperjim reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 25 juni Auteur Rapport Geplaatst 25 juni Ik koos voor leven. Musashi, bumperjim, lady jane en 1 andere reageerden hierop 4
Quinn Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s Lika, Mormel, Musashi en 1 andere reageerden hierop 2 2
Jannigje Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Op 25-6-2026 om 05:58 zei Quinn: Ik koos voor leven. Dapper van je!!!! ❤️🩹
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden Het niet drinken wil nog wel lukken, niet in de laatste plaats omdat ik binnen natuurlijk niets kan krijgen en bij c gaat niet, die kan ik niet zo verraden. Maar voor de rest is het moeilijk. Het is wachten tot ik door kan met de juiste, ambulante therapie en definitief naar huis mag. Tussendoor gaat het van nul tot honderd in twee seconden. Mijn hoofd ligt open en de hele puinhoop ligt door elkaar, wordt door alles en niets getriggerd. Ik probeer oude ankers terug te krijgen om slechte gewoontes binnen te houden en om bepaalde gedachten stiller te krijgen. Het wil niet goed lukken. Again, wat is zuipen toch gemakkelijk.
Musashi Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ja die triggers hè 🤯. We zijn hier nu, dat is al heel veel.
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden Well, we zijn hier inderdaad. Vanavond en vannacht thuis. c heeft alles weggehaald en zelfs de Quooker afgesloten. Balkon hebben we tot veilig terrein verklaard. Dus. Hoera voor doen alsof ik stappen zet.
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 8 minuten geleden zei Quinn: Vanavond en vannacht thuis. Fijn 😊 moeilijk al die triggers en zuipen is zeker makkelijk maar je doet het niet al is het met hulp ik vindt dat je keihard werkt als ik je zo lees. Weet niet alles maar genoeg om dat te zeggen.en denk dat c echt een toppertje is 😉
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden 4 minuten geleden zei Musashi: Fake it till you make it. 🙏 Nee, daar wil ik juist van af. Ik hoef niet te faken dat het goed gaat, het is okay dat het niet zo is. Ik hoef geen lange mouwen aan bij dertig graden. Het gaat kut en dat is okay. @Kaatjemama ja, dat is hij, ik durf hier niet eens te vertellen hoe waar dat is.
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Als zuipen zo gemakkelijk was was je hier nooit beland Q soms ben ik bang dat je het verheerlijkt al weet ik heus wel dat je alles al weet over verskavingen. Dit deel zonder dat je gebruikt is minder bekend en natuurlijk is het ook vreselijk om zo ontwricht te voelen ik zou willen dat ik echt iets kon aandragen wat hielp dit te dragen.
Musashi Geplaatst 59 minuten geleden Rapport Geplaatst 59 minuten geleden 19 minuten geleden zei Quinn: Nee, daar wil ik juist van af. Ik hoef niet te faken dat het goed gaat, het is okay dat het niet zo is. Ik hoef geen lange mouwen aan bij dertig graden. Het gaat kut en dat is okay. Ja natuurlijk wel dat. Dat begrijp ik ook. En dat is ook zo. Ik heb het eerder over goede/ slechte gewoontes. Dat je jezelf eerst de goede gewoontes aanleert (of de foute afleert) ‘omdat het goed is’ en niet ‘omdat het goed voelt’. Dat het dan later pas echt goed zal beginnen voelen. Nu voelt dat kut.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden