Oskar Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Dat is mooi om te horen Q. Heel erg mooi 🙂 *doet klein dansje* Quinn reageerde hierop 1
Maja Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Ongelofelijk fijn bericht @Quinn! pfoeh…. Quinn reageerde hierop 1
Bob Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Poeff... da's heel mooi, @Quinn. Quinn reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Wat een opluchting @Quinn Quinn reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s Bedankt. Ik ben er wel blij mee understatement maar ik zou mezelf niet zijn als ik nu toch wat begin te piekeren over de afsluitende test. We don't go there. Alsnog, het voelt alsof ik net een bergtop heb bereikt en nu pas weer om me heen kan kijken. Dus dat ga ik ook maar doen, om me heen kijken. lady jane, Reacher, Maja en 2 anderen reageerden hierop 5
bumperjim Geplaatst gisteren om 05:03 Rapport Geplaatst gisteren om 05:03 Veel bereikt, Q, de afgelopen weken. Misschien heb je hiermee zo goed mogelijk gebruik gemaakt van de ellende die je overkomen is, als ik dat zo kan zeggen.
Quinn Geplaatst gisteren om 10:06 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 10:06 @bumperjim ja, dat zou goed kunnen. Nu even doorpakken en alles weer op de rails.
Quinn Geplaatst 7 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 7 uur geleden Zojuist zei stroumfke: tijdens de voormiddag ga ik naar buiten een wandelingetje of eens naar mijn ontmoetingscentrum in de namiddag en savonds blijf ik thuis ik moet zware psychofarmaca nemen en dat maakt mij moe ik moet van de dr alles in kleine stukjes doen een beetje puzzelen een beetje tv kijken en rusten en nee ik voel mij niet goed Ik neem je even mee naar mijn draadje, okay? Tenminste, ervan uitgaande dat je ook een reactie van mij wilt. Als je die niet wilt, pech, want ik wil het eigenlijk ook wel kwijt. In de ochtend zit ik met groepstherapie. Vet gezellig, want ik ben echt een groepsmens. Niet dus, maar meestal doe ik mijn best. In de middag is het gesprekken of beeldende therapie en dat soort dingen en dat lukt steeds een beetje beter. Maar om vier uur komt mijn liefde en om zeven uur ook en dan weet ik weer waar ik het voor doe. Tussendoor kijk ik hoe andere mensen eten en werk ik yoghurt of Brinta of een appel weg. En koffie, veel koffie. Ze geven me pillen, maar omdat het me niet boeit, weet ik niet welke precies. Antidepressiva, antipsychotica en soms iets om te slapen. En als ik lief vraag, krijg ik meer. Om m'n gedachten kwijt te kunnen, wat me hier hardop slecht lukt, krabbel ik het forum vol. En omdat mijn beste vriend hier woont, log ik zo vaak als ik kan in. Mooi buiten met een pak sigaretten. Bij voorkeur als het miezert, want dan blijft iedereen verder binnen. Ik voel me niet goed, nee. Maar ik voel me wel wat minder slecht. En dat is vooruitgang. Reacher reageerde hierop 1
Yana Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Blij te horen dat je je iets minder slecht voelt. Heb jij echt een eetfobie? Ik denk altijd dat jij en Reacher grapjes maken over brinta en appels en noedels enzo maar waarschijnlijk is het helemaal niet grappig.
Quinn Geplaatst 6 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 6 uur geleden (bewerkt) Voor mezelf sprekend; jazeker zijn het grapjes. Ik maak graag grappen over de dingen die ik het moeilijkst vind. Dat de rest van de wereld niet denkt dat ik het moeilijk heb. Maar ja, eet fobie. Vanochtend tikte ik 69 kilo aan, dus dat is iets meer. Ik eet sowieso slecht en als ik me onveilig voel, houd ik dat weinige ook niet binnen. Morgen grapjes over knuppels. 5 uur geleden bewerkt door Quinn Yana reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Ondraaglijke spanning tijdens gezamenlijk eten. Altijd dreiging van pijn of vernedering. Niet eten als straf. Wel eten als straf. Dus Nu eet ik wat ik wil. Het liefst alleen. @Yana Yana en Quinn reageerden hierop 1 1
Quinn Geplaatst 5 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 5 uur geleden @Reacher wist jij dat sommige mensen ontspannen kunnen eten? Als gezellig tijd samen doorbrengen?
Yana Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Oh lieffies toch, hier kan ik niks zinnigs of troostends op verzinnen. Wat is het leven ook een vreselijk gelazer 😢 Quinn en Reacher reageerden hierop 2
Reacher Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Ja, bij etentjes waar ik bij moet zijn voor het werk. Maar ik me goed onzichtbaar maken. En snel uit de voeten 😁
Quinn Geplaatst 5 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 5 uur geleden Maak dan maar een grapje @Yana ❤️ Reacher reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 1 minuut geleden zei Yana: Oh lieffies toch, hier kan ik niks zinnigs of troostends op verzinnen. Wat is het leven ook een vreselijk gelazer 😢 Dat er een @Yana bestaat op de wereld vind ik een grote troost. 🌹 Yana en Quinn reageerden hierop 2
Quinn Geplaatst 5 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 5 uur geleden Etentjes met vrienden en c natuurlijk, maar dan is was jeweetwel er ook altijd wel drank in de buurt. En voor de kinderen bleef ik aan tafel zitten en in die jaren at ik ook wel beter. Reacher reageerde hierop 1
stroumfke Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 1 uur geleden zei Quinn: Ik neem je even mee naar mijn draadje, okay? Tenminste, ervan uitgaande dat je ook een reactie van mij wilt. Als je die niet wilt, pech, want ik wil het eigenlijk ook wel kwijt. In de ochtend zit ik met groepstherapie. Vet gezellig, want ik ben echt een groepsmens. Niet dus, maar meestal doe ik mijn best. In de middag is het gesprekken of beeldende therapie en dat soort dingen en dat lukt steeds een beetje beter. Maar om vier uur komt mijn liefde en om zeven uur ook en dan weet ik weer waar ik het voor doe. Tussendoor kijk ik hoe andere mensen eten en werk ik yoghurt of Brinta of een appel weg. En koffie, veel koffie. Ze geven me pillen, maar omdat het me niet boeit, weet ik niet welke precies. Antidepressiva, antipsychotica en soms iets om te slapen. En als ik lief vraag, krijg ik meer. Om m'n gedachten kwijt te kunnen, wat me hier hardop slecht lukt, krabbel ik het forum vol. En omdat mijn beste vriend hier woont, log ik zo vaak als ik kan in. Mooi buiten met een pak sigaretten. Bij voorkeur als het miezert, want dan blijft iedereen verder binnen. Ik voel me niet goed, nee. Maar ik voel me wel wat minder slecht. En dat is vooruitgang. das waar ik voel mij nog ni goed maar wel beter tegen di toen ik aan het drinken was Quinn reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 4 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 4 uur geleden Niet goed, maar wel beter dan eerder. Mooi zo @stroumfke
Yana Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 1 uur geleden zei Quinn: Maak dan maar een grapje @Yana ❤️ Ik wil van alles voor je doen Quinn maar ik ben niet goed in grapjes en al helemaal niet op bestelling. Ik kan wel goed knuffelen en bermboeketten maken, dat is ook wat waard.
stroumfke Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 1 uur geleden zei Quinn: Niet goed, maar wel beter dan eerder. Mooi zo @stroumfke nu komt er een eerste test nuchter blijven tot di de voorbije weekends heb ik altijd gedronken nu wil ik nuchter door het weekend gaan
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden