Sowhat Geplaatst 15 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2016 Ook niet vriendelijke reacties kunnen helpend en ondersteunend zijn, AlbertRemmo en ferry reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 15 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2016 Ik maakte een grapje Erik. Met een plaatje erbij. Voor de gein. Niet op jou persoonlijk gericht hoor. Niet grappig dus…? Sorry... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2016 Da's een strenge juf. Vast geen Yogajuf. Echt van de oude stempel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 15 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2016 (bewerkt) De een is lui de ander hardleers en ik ben wat serieus. Ik moet altijd mijn best doen niet zo serieus te doen en werk hard aan niet zo zwaar op de hand serieus maar wat luchtiger te zijn. Zo ben ik nu eenmaal en zo neem ik de karakters van anderen hier ook voor wat ze zijn. NOOIT zou ik oordelen alles zo bloody serious nemen. En als ik het wel zou doen zou ik heel voorzichtig iemand helpen hoe iets geschreven is hoe het overkomt en hoe het ook anders zou kunnen. Maar hier met A3 was een discussie puur op argumenten waar ik niks persoonlijk over A3 schrijf.....wordt je weer ingewreven waar je zo je best voor doet. Is dat helpend ondersteunend. Mogen mensen op Adb zichzelf niet zijn? Kunnen we oordelen niet laten of iemand echt proberen te helpen ipv schoppen. Want ja A3 een ander woord als schoppen heb ik er niet voor. Ik ben serieus de ander is weer anders. Mag ik dat zijn zonder oordelen over mij op de draad? Dat doe ik namelijk bij jullie ook nooit! * ik heb deze tekst bewerkt omdat ik Yo noemde die er bij nader inzien niks mee te maken heeft maar slechts de schooljuf was die er tussenin stond. Ik was niet in de stemming voor een grapje en reageerde het op de verkeerde af. Sorry. 15 maart 2016 bewerkt door erik AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 15 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2016 Ik vond het wel grappig, hoor! Maar ja, ik ben geen jongen, dus wat weet ik ervan. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 15 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2016 Uh… erik, volgens mij schreef ik vandaag helemaal niets behalve "jongens toch"? Het spijt mij als die woorden en het plaatje iets hebben getriggerd bij jou - of bij wie dan ook - dat was zeker niet de bedoeling. Maar ik ga nu even iets anders doen. Ik lees het wel na als er nog iets is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 15 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2016 Goeje na vond. Alles gaat goed met me. Yogajuf reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 15 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2016 Hoi allemaal, Ik blijf het een mooi forum vinden Stamppotje courgette, word het denk ik hier. Ik haal nooit courgette, maar in Frankrijk heb ik een heel lekker courgette stamppotje gegeten en ga zo proberen om er iets van te maken. Daarvoor moet ik eerst even googelen Zal wel goed komen, het zijn in ieder geval vitamientjes. Dit schrijvende, onder andere over Frankrijk. 28 maart vlieg ik weer https://www.youtube.com/watch?v=CT_hvBWco5o (Zit meer in de titel dan het liedje) In 2010 ging het mis, en sindsdien. Ben weer vanaf januari zonder alcohol, dat is bijna 3 maanden wanneer ik vertrek. Ik ben bang dat ik als ik weer terug vlieg drank mee neem. En nu wil ik vragen of jullie me kunnen en willen helpen. ik heb sinds Juni vorig jaar een Iphone, én whatsapp dus. de forummer(s) die me het uit mijn hoofd wil(len) praten, wil ik vragen om een pb te sturen, zodat ik mijn nummer daar in kan vermelden. Ik zal nooit misbruik maken van jou (jullie) gegevens, hoop dito. Jeetje dit is me een partij vertrouwen wat ik moet kweken Misschien ook wel te veel gevraagd (kan ik me voorstellen) Heb zelf zoiets al meegemaakt met 2 forummers Soothe en Houtje Doodeng vond ik het, en het was gewoon huislijn destijds. Ik ben die nummers al lang weer kwijt, was indertijd gewoon even nodig voor mij (Soothe) en voor haar (Houtje) Inmiddels is het 19.48 uur, te laat om stamppot te maken, word morgen dus. Ga even iets halen wat heeeeel simpel is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 15 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2016 Wijfie laat je niet van de kaart brengen, jij bent jij, niks anders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2016 Meld me droog af, Voel voor de vierde keer dit jaar een lichte keelpijn opkomen, al mijn spieren doen pijn. Dus maar weer heel vroeg naar bed. Bah, waar is mijn goede weerstand van welleer ? Welterusten alvast smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2016 Jeetje Rapi, hoop inderdaad dat er geen nieuwe griep/verkoudheid komt. En hoop heel hard dat de echo iets laat zien wat 'makkelijk' te verhelpen zal zijn, wat een ellende voor jou de laatste tijd... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 15 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2016 Ravioli kant en klaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 15 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2016 Jeetje Ietje, ik hoop dat je heel veel mazzel hebt met een goed tweedehandsje en Raps, kijk uit met jezelf hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 15 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2016 Tja wat zal ik eens zeggen. Schrijf het allemaal lekker van je af? Nou nee, daar zie ik niet de toegevoegde waarde van. Jopie zou dat heel mooi uit kunnen leggen. Wat doet het met me en hoe ga ik daar mee om. Wat is mijn aandeel, wat kan en wil ik ermee. Maar ja, iedereen gebruikt het forum weer anders. Daar moet ik maar mee leren omgaan. Rapi, je lichaam geeft signalen af. Het vraagt je letterlijk om rust. Maar het wil best nog wat harder roepen, als je gewoon doorgaat. Moeilijk voor je, om uit een jarenlange hardwerken modus te komen? Je verschuift je doelen, van huisje afbetalen zodat ik kan gaan genieten. Spaarrekening spekken, zodat ik kan gaan genieten. Ooit, ooit, of mag je ook nu genieten? smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 15 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2016 Meld me droog af voor het dagpact. Met mij gaat ook alles goed . Gaat me tot nu toe redelijk makkelijk af, dat is wel mijn valkuil. Rapilos, beterschap! Het griepvirus moet jou wel hebben. erik en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 15 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2016 Goeie avond Jullie gelezen Niet en wel de neiging te reageren Aangaande mijn proces, beter niet nu Soms is het beter de boel even te laten bezinken Mijn hoofd draaide overuren afgelopen dagen Dan is het voor mij beter te doorvoelen en lekker naar buiten Gestaag doorgaan, alles met aandacht En op tijd rust pakken Lief heeft jazz-sessie hier in de stad Dichtbij, ga ik vaak kijken Nu ook beter nog even niet Komt wel weer Ik hou het even klein en simpel De boel niet forceren Nog een rondje met de hondjes Dan is het mooi geweest Rustig de nacht inglijden Dat wens ik U allen ook toe Liefs erik, smart en AlbertRemmo reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2016 Weltrusten Meld me droog af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 15 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2016 Rapilos lieverd, neem nou eens rust, je lichaam vraagt erom, kan je niet een weekje op vakantie ofzoiets? Geniet nou eens een keertje i.p.v. maar te blijven hollen en vliegen, je loopt jezelf voorbij, iedere keer als ik je lees, dan denk ik: mens, neem nou je rust een keer, luister naar je lichaam,. Gun jezelf dat nou! Lees wie het zegt? Wijfie lief voor Raps, maar betrek het ook wat op jezelf Gun jezelf wat meer jij Vol reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 15 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2016 En deze jongen gaat zonder drank naar bed, dagpact geslaagd truste tot morgen Monster en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 15 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2016 (bewerkt) Ook niet vriendelijke reacties kunnen helpend en ondersteunend zijn, Ja dat kan. Vind je persoonlijke oordelen helpend en ondersteunend als zo zo in een paar woorden in iemands gezicht gegooid worden? Vind jij het helpend en ondersteunend zoals het geschreven is? Is oordelen nodig om iemand te helpen of te ondersteunen? Ik kan me best een helpende reactie voorstellen; via een pb uitleggen dat je de perceptie hebt dat iemand zo serieus (overserieus) overkomt en hoe dit anders kan met een voorbeeld of dit desnoods op de draad vrij voorzichtig en tactvol...... Mensen weten dat ze me alles kunnen schrijven en dat neem ik altijd serieus overweeg ik en doe ik iets mee. Heel veel van de mensen met reacties en likes die kennen me al jaren en weten dat ik aan van alles werk en mensen me heel veel kunnen zeggen als het maar opbouwend en helpend is. Dat hoeft niet vriendelijk. Ik blijf de reacties en likes niet begrijpen. Jullie weten dat ik serieus ben en ook probeer om gezellig en vriendelijk te zijn.......mag ik mijzelf niet zijn? Heb ik het recht niet om te beschrijven wat ik zo vervelend vind als ik het echt zo vind? Is er dan niet iemand die schrijft het rot voor mij te vinden dat ik me door dat persoonlijk oordeel waar ik zo mijn best voor doe zo neergezet wordt. Ik ga slapen en me afvragen hoe thuis ik me hier nog voel. 15 maart 2016 bewerkt door erik smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 15 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2016 Erik,mijn opmerking was in het algemeen,niet specifiek voor jou. En zeker niet onvriendelijk naar jou toe. erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 15 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2016 Ik ga nog even wat werk doornemen voor morgen en dan slapen. Welterusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 15 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2016 (bewerkt) lieve lieve Erik, Je bent een denker. Een graver, een harde werker. Daar heb ik zó veel respect voor, en jouw analytische benadering gecombineerd met een prettig leesbare schrijfstijl maakt dat ik aan je lippen hang. Ik heb géén kritiek, wel een zorg: Ik meen te lezen bij de postings die aan jou gericht zijn: "Moet het allemaal zo moeilijk?" (dat schrijven ze niet, dat lees ik erin omdat dit heel vaak tegen mij gezegd wordt). En ik lees in jouw antwoord: "Moet het allemaal zo makkelijk en oppervlakkig dan?" (dat schrijf je niet, maar dat lees ik omdat ik dat vaak antwoord). Mijn zorg is dat je niet het gevoel hebt te mogen zijn zoals je bent, terwijl je júist éindelijk zelf besloten hebt dat je dat wel mag. Ik heb geen ongevraagd advies. Ik heb alleen tekst: ERIK BLIJF ALSJEBLIEFT ZOALS JE BENT. Je hebt fans! 15 maart 2016 bewerkt door Monster rapilos, Mai, erik en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 15 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2016 (bewerkt) lieve lieve Erik, Je bent een denker. Een graver, een harde werker. Daar heb ik zó veel respect voor, en jouw analytische benadering gecombineerd met een prettig leesbare schrijfstijl maakt dat ik aan je lippen hang. Ik heb géén kritiek, wel een zorg: Ik meen te lezen bij de postings die aan jou gericht zijn: "Moet het allemaal zo moeilijk?" (dat schrijven ze niet, dat lees ik erin omdat dit heel vaak tegen mij gezegd wordt). En ik lees in jouw antwoord: "Moet het allemaal zo makkelijk en oppervlakkig dan?" (dat schrijf je niet, maar dat lees ik omdat ik dat vaak antwoord). Mijn zorg is dat je niet het gevoel hebt te mogen zijn zoals je bent, terwijl je júist éindelijk zelf besloten hebt dat je dat wel mag. Ik heb geen ongevraagd advies. Ik heb alleen tekst: ERIK BLIJF ALSJEBLIEFT ZOALS JE BENT. Je hebt fans! Klopt en vooral wat ik even bold gemaakt heb. Je begrijpt me Monster. Dat begrip is even erg welkom nu. Als je advies hebt is het gevraagd advies...graag....dan wel via pb want ik voel me hier nu te kwetsbaar op de draad na wat er weer geschreven is. Dank je wel Monster.....echt hierdoor kan ik lekker slapen nu. 15 maart 2016 bewerkt door erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 15 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2016 Ik zat midden in een heul lange film, maar kijk morgen maar verder anders wordt het me te laat. Altijd leuk wanneer mensen zich hier droogmelden en het is fijn dat ik me weer kan aansluiten. De kop lekker fris houden. Erik wat jammer dat het je zo raakt. Soms is door scrollen beter. Niet weggaan hoor! Je weet dat ik ook niet zo van al dat oordelen houd. Dat is gewoon een mensvisie. Anderen zijn anders. Kee-dan Slaap lekker allen erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden